• En hopelijk nu voor echt een langere tijd, haha.
    Ik hoorde steeds vaker dat users geen idee hadden wie ik was, totdat ik zei dat ik ook OakenshieId was. :'D
    Hebben jullie ook een naam waarnaar jullie uiteindelijk steeds weer terugkeren?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 9:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, dat had ik een tijd terug met de username 'Troll' die had ik ook meerdere keren terug genomen. Nu heb ik Rebirthing terug genomen. Geen idee onder welke naam mensen mij het best kennen :W

    I like it tho


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog niet zo vaak mijn naam veranderd, dus nee. :'P
    Ik had wel steeds door wie je was, deels door je beta-reader functie. :') Leuk om je oude naam terug te zien. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Omg, de "L" in je username is eigenlijk een hoofdletter "i" ! :o Ik zag het net in mijn internettabblad waar de titel van het topic staat. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ken je ook het best als Oakenshield, denk ik. Ik heb mijn naam al tig keer terugveranderd naar Merrill en in het verleden ook wel naar Newton en Oropherion. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik ken je ook het best als Oakenshield, denk ik. Ik heb mijn naam al tig keer terugveranderd naar Merrill en in het verleden ook wel naar Newton en Oropherion. :')

    Ooooh ik wist helemaal niet dat jij dat bent. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hazy schreef:
    Omg, de "L" in je username is eigenlijk een hoofdletter "i" ! :o Ik zag het net in mijn internettabblad waar de titel van het topic staat. :'D

    Dat klopt, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ooooh ik wist helemaal niet dat jij dat bent. :'D

    Haha, probably my fault. Ik moet ook niet zo vaak mijn username veranderen. :')


    Caution first, always.

    Welcome user back,

    zelf hou ik deze naam, maar ik ben wel van plan om ooit terug te keren naar Sugasu. Maar dat duurt nog wel even.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ahw yeah! _O_

    Hmm nah. Gibbs heb ik wel eens teruggenomen, en ik geloof DiNozzo ook? Maar echt vaak neem ik geen oude usernames terug. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehe wat leuk!
    En ik ben nog maar 1 keer terug naar een oude naam gegaan, Stradlin.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Woeh. Ja, fijn dit :3
    Volgens mij heb ik al mijn namen te kort gehad om ergens aan herkend te worden, behalve mijn paarse forumposts. :3


    Hazy schreef:
    Omg, de "L" in je username is eigenlijk een hoofdletter "i" ! :o Ik zag het net in mijn internettabblad waar de titel van het topic staat. :'D


    Hehe. Ik ben de "echte". :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is heel fijn dat Okaenshield hebt terug genomen. Nu herken ik je weer, hoewel je paarse kleurtje ook wel een goede indicatie is.

    Volgens mij heb ik wel eens Eyes terug genomen als user name, maar tegenwoordig ben ik van steeds een nieuwe username en ik denk dat er wel mensen zijn die mij herkennen aan de kenmerkende blauwe tekst.


    Physics is awesome

    Rebirthing schreef:
    Haha, dat had ik een tijd terug met de username 'Troll' die had ik ook meerdere keren terug genomen. Nu heb ik Rebirthing terug genomen. Geen idee onder welke naam mensen mij het best kennen :W

    I like it tho


    Ik ken je als Ocelot. Wat heb jij trouwens een lange lijst met usernames.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 11:58 ]


    Physics is awesome

    Palinoia schreef:
    Ahw yeah! _O_

    Hmm nah. Gibbs heb ik wel eens teruggenomen, en ik geloof DiNozzo ook? Maar echt vaak neem ik geen oude usernames terug. :p


    Waarom heb jij die allebei? En nu vraag ik mij af of de andere vier nog vrij zijn, waarschijnlijk niet.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik ken je als Ocelot. Wat heb jij trouwen seen lange lijst met usernames.


    Dat kan ook ;3
    Klopt, hahaha


    26 - 02 - '16