• Hoi allemaal!

    Ik heb een nieuwe poll gemaakt. Zin om in te vullen? Click on the link below. (:

    Wie is jouw favoriete Disney Prinses?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Merida!

    Ik dacht echt zo; Laat Merida er tussen staan, laat Merida er tussen staan. :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb t niet zo op Disney, maar Sneeuwwitje :'D


    wat was dit ookalweer

    Larkin schreef:
    Merida!

    Ik dacht echt zo; Laat Merida er tussen staan, laat Merida er tussen staan. :Y)


    Natuurlijk staat ze ertussen, toegetreden is toegetreden. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik twijfel altijd tussen Belle en Mulan; ik vind ze allebei geweldig :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik twijfel altijd tussen Belle en Mulan; ik vind ze allebei geweldig :]


    Ik herken dit dilemma. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is Anna nog niet toegelaten?


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    Is Anna nog niet toegelaten?


    Dit dacht ik dus ook :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Somnephilia schreef:
    Is Anna nog niet toegelaten?


    Nee en ik denk persoonlijk dat, dat ook niet meer gaat gebeuren. Frozen is al ruim een jaar geleden in premiére gegaan en er is nog niet eens een teken geweest vanuit Disney duidend een Conoration Ceremony voor Anna. Merida, Tiana en Rapunzel kregen al vrij snel hun Ceremony.

    Er wordt gezegd dat Elsa en Anna de Royal Court zullen toetreden tesaam met Moana, maar persoonlijk heb ik mijn twijfels daarover. Disney zag Tiana, Merida en Rapunzel ook aankomen, maar heeft hun Conoration Ceremonies nooit samengevoegd.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 15:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan, cuz Asian girls for the win. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 15:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ariël, denk ik. Lastig hoor. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Mulan. Helaas staat ze samen met Pocahontas in één antwoord, die ik dus weer drie keer niks vind. (cat) Kan je niks aan doen, weet ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Mulan. Helaas staat ze samen met Pocahontas in één antwoord, die ik dus weer drie keer niks vind. (cat) Kan je niks aan doen, weet ik.
    '

    Ik twijfelde enorm welke dames is samen moest doen. Ik koos voor Mulan en Pocahontas simpelweg omdat ik ze ooit in een filmpje van een of andere Conoration samen in één koets zag zitten en dat er toen leuk uitzag. Alsnog, sorry, ik baal er zelf ook van. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kauai schreef:
    (...)'

    Ik twijfelde enorm welke dames is samen moest doen. Ik koos voor Mulan en Pocahontas simpelweg omdat ik ze ooit in een filmpje van een of andere Conoration samen in één koets zag zitten en dat er toen leuk uitzag. Alsnog, sorry, ik baal er zelf ook van. :/

    Het is geen ramp hoor, haha. Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat ik Mulan steun en niet Pocahontas. En die zin klinkt ook lame. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."