• Helluw,
    Hoe moet je iemand loslaten die je keer op keer weer breekt ?

    [Eenjongenwaarvanikhoudoetdanaardigdansuperbot! ikkrijggeenhoogtevanhem, hoemoetikallesloslaten?]

    Of hoe moet ik juist zorgen dat hij me leuk vind. Ik weet echt niet meer wat ik moet. Ik ben gebroken :S


    Because Nobody Love's

    Op de bek nemen :Y)


    Crack a bottle

    Op de bek nemen :Y)

    jha !! akkooord! :Y)

    Op de bek nemen :Y)


    Ash is slim! :Y)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    xD 3 keer t zelfde Ö


    Because Nobody Love's

    Ik maak het zelfde mee als jij , ongeveer!
    Men ex heeft het botweg uitgemaakt en nu 5 maand later ben ik er nog niet over. Hij zit bij mij in de klas, en wij hebbe altij dikke pret. Maar ik heb ondertusse al ne andere, Maar wa moet ik doen als ik men ex niet kan vergeten?


    Your Butt is Mine!

    Ash = a genius xP dus op de bek pakke souk segge x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik maak het zelfde mee als jij , ongeveer!
    Men ex heeft het botweg uitgemaakt en nu 5 maand later ben ik er nog niet over. Hij zit bij mij in de klas, en wij hebbe altij dikke pret. Maar ik heb ondertusse al ne andere, Maar wa moet ik doen als ik men ex niet kan vergeten?


    Ik kan hem ook niet vergeten terwijl ik nog iemand leuk ga vinden , dat merk ik wel. Maar k heb niks met hem. Maar al vanaf het begin zijn we close bezig en gister hebben we bij de schoolfuif zo close gedanst. Met zijn lichaam tege de mijne en met zijn handen op mijn heupen. Mijn vriendin zei dat je aan hem zag dat hij hiernaar verlangde. Maar nu doet hij weer superbot! Alsof hij me nooit leuk heeft gevonden


    Because Nobody Love's