• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:24 ]

    Niet naar binnen laten, hij gaat vanzelf wel weg. Hij kan zelf wel voor zijn eten zorgen, anders zou ie nu niet voor je deur staan. Als het aan mij lag had ik hem verstopt op mijn kamer, maarja


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Stop met hem eten geven. Natuurlijk wilt hij naar binnen als je hem eten geeft.


    Your make-up is terrible

    Wij hadden hier ook ooit een wilde kat die niet meer weg wilde nadat hij elke keer eten kreeg. Gewoon stoppen met eten geven en vooral niet binnen laten.


    16 - 09 - '17

    Ik zou ook even checken of hij wel echt wild is, of dat hij gewoon verwend is en naast thuis ook nog bij andere mensen om eten komt vragen. (Daar verdenk ik mijn eigen kat namelijk heel erg van, haha.)
    Als het een wilde kat is kun je misschien contact opnemen met de dierenbescherming, of even op internet kijken of er andere instanties zijn die je kunnen helpen. Er zijn instanties die katten opnemen, vaccineren, steriliseren en opnemen terwijl ze een goed huis voor hem zoeken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eigen schuld :')
    Zodra jij die kat eten geeft denk hij dat hij ook bij je naar binnen mag. Ik zou stoppen met voeren en gewoon de kat gaan negeren c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Stop met hem eten geven. Natuurlijk wilt hij naar binnen als je hem eten geeft.

    Ik wou het net zeggen :'D. Als ik een kat was, zou ik het ook erg gemakkelijk vinden om zo aan mijn eten te komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weet je zeker dat hij wild is? Zo klinkt het niet, eigenlijk. Maar zolang jij hem eten blijft geven kom je niet van hem af. Zo zijn katten. Altijd keizen voor de makkelijke en luie weg ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat krijg je als je een kat eten geeft en een keer binnen laat :'). Geen eten meer geven! Anders blijven ze terug komen.
    Ik zou wel eerst even checken of de kat niet van iemand anders is. Hij kan gechipt zijn. Anders kan je ook nog contact opnemen met de dierenbescherming. Het kan zijn dat hij is weggelopen of hij vind het gewoon makkelijk om bij jou te zeuren om eten. Katten kunnen heel lui zijn als het gaat om eten (cat).


    Seasons will change, but I shall remain

    Hoe ben je er zeker van dat het een zwerfkat is? Mijn kat loopt ook rustig bij andere mensen naar binnen, en al helemaal als je hem eten geeft. Zijn broer - helaas overleden - had zelfs een aantal adresjes in de straat wat hij weleens binnen ging slapen.
    Wat al wordt gezegd; geen eten meer geven en niet meer binnen laten. Katten zijn dol op mensen die eten geven, dus dan komt ie terug.


    "Do you believe monsters are born or made?"