• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    N E X T G E N S
    Username
    Lizor
    Starlord
    ShallNotPass
    Solemnly
    Aire
    The_Glue
    Gigil
    AshFIrwin
    Naoko
    JBarakat
    Gunnulfsen
    Daggers
    Sociopaths
    IamSherlocked
    Gaskarths
    Beauregard
    SiriuslyBlack
    Clarick
    Philip
    phoeni
    RousseauOrion
    Mignon
    Complexes
    Dumbledore
    MinnieMouseX
    Tsundoku
    Naam
    Lisa
    Anna
    Ellie
    Linde
    Fanny
    Julya
    Sterre
    Miriam
    Leah
    Sarita
    Dore
    Noa
    Marie
    Sharon
    Yu
    Ilona
    Roos
    Naomi
    Clarick
    Floor
    Carianne
    Lotte
    Britt
    Sanne
    Amy
    Marjolein
    Karakter(s)
    Teddy/Alexander
    Rose
    Scorpius
    James
    Lily
    Ruby
    Victoire/Carter
    Evie/Desmond
    Dominique/Molly
    Jade/Daniël
    Bonnie
    Emily/Roxanne/Louis
    Scarlett
    Lorcan/Lysander
    Briana/Hugo
    Fred/Piper
    Albus/Curren
    Nathaniel
    Jenny/Avery
    Vincent
    Sunset
    Sarah
    Dylan/Emma
    Tinleigh/Miller
    Anna
    -

    K A R A K T E R S


    Ships
    Shipname
    Scorose
    Tedoire
    Briander
    Tames
    Currex
    Ship
    Scorpius x Rose
    Teddy x Victoire
    Briana x Lysander
    Teddy x James
    Curren x Alexander
    Feel free to add ships any time!
    * bolded is real
    * italicized; been there, done that
    * bolded and underlined; been there, doing it again


    Birthdays
    5 Januari - Dylan
    12 Februari - Lily
    3 Maart - Rose
    2 Mei - Dominique
    2 Mei - Victoire
    8 Mei - Jennifer
    13 Mei - Lorcan
    13 Mei - Lysander
    30 Mei - Avery
    2 April - Fred
    5 April - Molly
    10 April - Teddy
    14 Juni - Louis
    1 September - Sunset
    24 Augustus - Ruby
    25 Augustus - Emma
    31 Augustus - Hugo
    23 September - Brianna
    31 Oktober - James
    21 November - Evie
    25 December - Desmond
    26 December - Emily
    31 December - Alexander


    R P G

    Topics
    Speeltopics
    Speeltopic 1

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1
    Praattopic 2


    Upcoming Events
    -


    Skiplijst
    -

    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer en naam dan!

    Datum
    Maandag 1 september.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 21:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naoko schreef:
    Zooo, iemand die een relatie wil met Molly/Dominique? Voor Do zoek ik vooral nog een vriendje of een heel goede vriend (ik geef nergens echt de voorkeur aan, maar misschien is een heel goede vriend beter) en een persoon of twee waar ze het absoluut niet mee kan vinden. Voor Molly is alles welkom!


    Ik heb mijn nog naamloze jongen (pagina 2.6 denk ik). Ik ben nu bezig met hem te maken! Kijk maar of je het iets vindt, dan hoor ik het wel!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naoko schreef:
    Zooo, iemand die een relatie wil met Molly/Dominique? Voor Do zoek ik vooral nog een vriendje of een heel goede vriend (ik geef nergens echt de voorkeur aan, maar misschien is een heel goede vriend beter) en een persoon of twee waar ze het absoluut niet mee kan vinden. Voor Molly is alles welkom!


    Misschien Molly en Scotty? Vrienden, Haat-Liefde relatie, Niet-vriendje/vriendinnetje, whatever ya want.


    Bowties were never Cooler

    Beauregard schreef:
    (...)
    Ik wilde voor Dom bijna Fred zeggen, maar dat kan natuurlijk nooit, hahaha. Ik ga even Dom lezen, maybe een vriendschappelijke relatie (:


    Incest. (krul) Nee, liever niet, haha. Ik ga Fred straks ook eens lezen. (: @Dumbledore: Ik ga ook eens kijken!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Misschien Molly en Scotty? Vrienden, Haat-Liefde relatie, Niet-vriendje/vriendinnetje, whatever ya want.


    Ik ga eens een kijkje nemen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Zooo, iemand die een relatie wil met Molly/Dominique? Voor Do zoek ik vooral nog een vriendje of een heel goede vriend (ik geef nergens echt de voorkeur aan, maar misschien is een heel goede vriend beter) en een persoon of twee waar ze het absoluut niet mee kan vinden. Voor Molly is alles welkom!


    Ik heb Jenny of Avery voor goede vrienden/Avery misschien ook voor vriendje voor Do. Heb jij een voorkeur?

    Beauregard schreef:
    (...)
    Nog nergens, maar hij wordt eigenlijk pretty much een clone van George met een paar eigenschappen van Angelina (:


    Dan heb ik Jenny voor friends with benefits?

    Mignon schreef:
    (...)Ik denk dat ze niet veel op heeft met muggleborns in het algemeen, maar aangezien ze al zeven jaar samen zouden zitten en daarnaast ook nog samen moeten werken in het Quidditchteam, kan ze gaandeweg wel besloten hebben dat hij wel oké is (al zal ze zich als het er op aan komt altijd nog superieur voelen, maar dat past weer binnen het competitieve :)). Als dat oké is, dan kunnen ze wel vrienden zijn, leuk!

    Andere connecties, van welke aard dan ook, zijn ook welkom! ^^


    Is goed.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Ugh ik ben inspiratieloos voor een naam voor mijn mannelijke karakter. Heeft er iemand misschien ideeën? (pagina 2.6)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind Lucas (Luke) altijd een leuke jongensnaam!

    Naoko schreef:
    Zooo, iemand die een relatie wil met Molly/Dominique? Voor Do zoek ik vooral nog een vriendje of een heel goede vriend (ik geef nergens echt de voorkeur aan, maar misschien is een heel goede vriend beter) en een persoon of twee waar ze het absoluut niet mee kan vinden. Voor Molly is alles welkom!
    Voor Do is iemand met wie ze het totaal niet kan vinden Sarah misschien wel geschikt? Ze staat op de laatste pagina van het eerste rollentopic. :)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 14:57 ]


    She's imperfect but she tries

    @Clarick dan ga ik even kijken bij Jenny (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nog meer vrienden voor Evie/Scotty? Of vijanden voor that matter?


    Bowties were never Cooler

    @Clarick: Friends with benefits met Fred is goed dan (:
    @Naoko: Anders kunnen Dom en Piper wel vriendinnen zijn? En dat zij en Fred gewoon goed met elkaar om gaan?


    “A queen will always turn pain into power.”

    En Gigil is inactief?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 15:09 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    En Gigil is inactief?

    Nope, die heeft op het moment toetsweek en is even een weekje inactief (: als het goed is komt ze aan het eind van de week weer online.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Nope, die heeft op het moment toetsweek en is even een weekje inactief (: als het goed is komt ze aan het eind van de week weer online.

    Oooh, oké, ik dacht al xd.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ga alles even op een rijtje zetten, want anders wordt ik gek. :'D

    Scotty: Ik geloof dat Dominique en Scott niet echt een heel duidelijke relatie zouden hebben - ze zijn beide hoofdmonitor en kunnen wel samenwerken, maar echt een speciale relatie zouden ze geloof ik niet hebben. Misschien dat Molly en Scott wel overeen zouden kunnen komen? Het is maar een gedacht, haha.

    Sarah: Oh, wow. Ik geloof dat Dominique en Sarah het verschrikkelijk slecht met elkaar zouden kunnen vinden en geen kans voorbij zouden laten gaan elkaar het leven zuur te maken. Wat betreft Molly -- ik denk dat ze wel respect zou kunnen hebben voor Sarah, maar ik weet niet of Sarah echt het type is voor oppervlakkige vriendschappen? Molly is nu eenmaal geen Zwadderaar, haha.

    Jennifer: Ik geloof dat Molly een schijthekel aan haar zou hebben, maar dat Dominique wel met haar zou kunnen opschieten?

    Avery: Ik geloof niet dat Molly een erg speciale relatie met hem zou hebben -- maar Dominique misschien wel? Zeer goede vrienden?

    De rest heb ik nog niet bekeken omdat diens karakters er nog niet staan. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beauregard schreef:
    @Clarick: Friends with benefits met Fred is goed dan (:
    @Naoko: Anders kunnen Dom en Piper wel vriendinnen zijn? En dat zij en Fred gewoon goed met elkaar om gaan?


    Ik denk inderdaad dat Dom en Piper het goed kunnen vinden -- en wat betreft Fred is het ook oké!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried