• AHUUUUUUUUM! AHUUUUUUUUUUUUUUUM! AHUUUUUUUUUUUUM! Aan allen die op dit topic hebben geklikt: Proficiat! Aan allen die niet op dit topic hebben geklikt: Ook proficiat!

    Zonet is Samson is a DJ uitgekomen, een lichte genreswitch van onze favoriete hond Samson. Maar het was voor het goede doel, namelijk Throwback Thursday!



    Ikzelf ben gisteren geweest, het was echt onvergetelijk! Kippenvel van begin tot einde! W817, Thor, Laura Omloop, De vriendschapsband, SPRING, Samson & Gert, Peter Van De Veire, Vrienden, geweldige muziek, nostalgie en vooral een van de beste momenten uit mijn leven!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat leuk dat je zoveel plezier!

    Het liedje is zo mijn ding niet. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga volgende week naar het sportpaleis. Ik heb er echt super veel zin in en heb ook al fragmenten op YouTube voorbij zien komen. Het ziet er veel belovend uit! Het nieuwe liedje is niet echt mijn ding, maar wel grappig dat ze zoiets gemaakt hebben!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zalig toch, die throwbacks! Ik ga helaas niet naar een van de optredens, maar blijkbaar wordt het wel nog uitgezonden op Eén. Daar zal ik waarschijnlijk wel naar kijken dan :3.

    Laura Omloop studeert trouwens op dezelfde campus als ik, haha. Vind ik wel grappig :’).


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik wilde ook echt graag gaan, maar ik heb examens :’(


    <3

    Klinkt gezellig! Ik ken de helft niet, maar goed ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Hahahaha, ik vind dit op de een of andere manier ontzettend hilarisch. Samson en Gert was zo geweldig altijd. Guilty pleasure haha.

    (Gert is vet oud geworden tho. Wow.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik was hier graag bij geweest maar helaas was ik niet snel genoeg voor kaartjes. Super leuk dat je gegaan bent en dat het zo leuk was!
    Hopelijk kan ik het op oudjaar kijken op één.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga vanavond! Hoera! Wie nog?
    Ik heb er echt keiveel zin in! ;D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Ik was er ook op 30 november!

    Het was echt onvergetelijk! Een paar van mijn vriendinnen stonden af en toe voel tranen mee te zingen (:

    Gotta love nostalgia!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mijn zus had ook een ticket, maar helaas is ze ziek geworden en had ik de zware taak om in haar plaats te gaan en voor een tweede keer mijn stembanden eruit te brullen.
    HET WAS WEERAL SUPER!

    En het werd zelfs heel emotioneel toen de camera's van de grote schermen focuste op een pet met daarop "In memoriam: mevrouw De Bolle".
    Gertje had ook tranen in zijn ogen en heeft de pet opgezet en het lied opgedragen aan haar.
    Echt een kippenvelmoment!


    Queer zijn is gewoon alles

    ^Hier heb je het kippenvelmoment!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben ook de 30ste geweest! Het was echt geweldig!

    Ik ben op donderdag geweest! :3 echt een super dik feestje!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben op donderdag geweest! :3 echt een super dik feestje!


    BES, WE HADDEN KUNNEN MEETEN!!!!!!!!!!!D':


    Queer zijn is gewoon alles