• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    N E X T G E N S
    Username
    Lizor
    Starlord
    ShallNotPass
    Solemnly
    Aire
    The_Glue
    Gigil
    AshFIrwin
    Naoko
    JBarakat
    Gunnulfsen
    Daggers
    Sociopaths
    IamSherlocked
    Gaskarths
    Beauregard
    SiriuslyBlack
    Clarick
    Philip
    phoeni
    RousseauOrion
    Mignon
    Complexes
    Dumbledore
    MinnieMouseX
    Tsundoku
    Naam
    Lisa
    Anna
    Ellie
    Linde
    Fanny
    Julya
    Sterre
    Miriam
    Leah
    Sarita
    Dore
    Noa
    Marie
    Sharon
    Yu
    Ilona
    Roos
    Naomi
    Clarick
    Floor
    Carianne
    Lotte
    Britt
    Sanne
    Amy
    Marjolein
    Karakter(s)
    Teddy/Alexander
    Rose
    Scorpius
    James
    Lily
    Ruby
    Victoire/Carter
    Evie/Desmond
    Dominique/Molly
    Jade/Daniël
    Bonnie
    Emily/Roxanne/Louis
    Scarlett
    Lorcan/Lysander
    Briana/Hugo
    Fred/Piper
    Albus/Curren
    Nathaniel
    Jenny/Avery
    Vincent
    Sunset
    Sarah
    Dylan/Emma
    Tinleigh/Miller
    Anna
    -

    K A R A K T E R S


    Ships
    Shipname
    Scorose
    Tedoire
    Briander
    Tames
    Currex
    Ship
    Scorpius x Rose
    Teddy x Victoire
    Briana x Lysander
    Teddy x James
    Curren x Alexander
    Feel free to add ships any time!
    * bolded is real
    * italicized; been there, done that
    * bolded and underlined; been there, doing it again


    Birthdays
    5 Januari - Dylan
    12 Februari - Lily
    3 Maart - Rose
    2 Mei - Dominique
    2 Mei - Victoire
    8 Mei - Jennifer
    13 Mei - Lorcan
    13 Mei - Lysander
    30 Mei - Avery
    2 April - Fred
    5 April - Molly
    10 April - Teddy
    14 Juni - Louis
    1 September - Sunset
    24 Augustus - Ruby
    25 Augustus - Emma
    31 Augustus - Hugo
    23 September - Brianna
    31 Oktober - James
    21 November - Evie
    25 December - Desmond
    26 December - Emily
    31 December - Alexander


    R P G

    Topics
    Speeltopics
    Speeltopic 1

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1
    Praattopic 2


    Upcoming Events
    -


    Skiplijst
    -

    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer en naam dan!

    Datum
    Maandag 1 september.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 21:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zoek ook nog een paae relaties voor Jade. Nog een stel (goede) vrienden, misschien eventueel een relatie maar dat hoeft niet. En persoon die ze niet mag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naoko schreef:
    Ik ga alles even op een rijtje zetten, want anders wordt ik gek. :'D

    Scotty: Ik geloof dat Dominique en Scott niet echt een heel duidelijke relatie zouden hebben - ze zijn beide hoofdmonitor en kunnen wel samenwerken, maar echt een speciale relatie zouden ze geloof ik niet hebben. Misschien dat Molly en Scott wel overeen zouden kunnen komen? Het is maar een gedacht, haha.

    Sarah: Oh, wow. Ik geloof dat Dominique en Sarah het verschrikkelijk slecht met elkaar zouden kunnen vinden en geen kans voorbij zouden laten gaan elkaar het leven zuur te maken. Wat betreft Molly -- ik denk dat ze wel respect zou kunnen hebben voor Sarah, maar ik weet niet of Sarah echt het type is voor oppervlakkige vriendschappen? Molly is nu eenmaal geen Zwadderaar, haha.

    Jennifer: Ik geloof dat Molly een schijthekel aan haar zou hebben, maar dat Dominique wel met haar zou kunnen opschieten?

    Avery: Ik geloof niet dat Molly een erg speciale relatie met hem zou hebben -- maar Dominique misschien wel? Zeer goede vrienden?

    De rest heb ik nog niet bekeken omdat diens karakters er nog niet staan. ^^


    Jenny en Molly kunnen elkaar dus niet uitstaan.
    Avery en Dominique zijn heel goede vrienden + misschien dat hij een crush op haar heeft?
    En Jenny en Dominique zijn vrienden maar niet bijzonder close?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Jenny en Molly kunnen elkaar dus niet uitstaan.
    Avery en Dominique zijn heel goede vrienden + misschien dat hij een crush op haar heeft?
    En Jenny en Dominique zijn vrienden maar niet bijzonder close?


    Jap, zoiets heb ik in gedachten. Is dat goed voor jou?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Jap, zoiets heb ik in gedachten. Is dat goed voor jou?

    Is goed, dus met de crush van Avery?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    @Naoko Klinkt goed. Scotty en Dom zullen zoizo samen moeten werken, maar erg gelijkend zijn ze inderdaad niet. Gewoon collega's, misschien vrienden, maar meer inderdaad waarschijnlijk niet.
    Misschien dat hij en Molly in zo'n positie zitten dat ze het altijd enorm gezellig vinden met elkaar, en eigenlijk alles doen wat vriendjes en vriendinnetjes doen, maar er niet aan toe willen geven dat het zo is.


    Bowties were never Cooler

    Clarick schreef:
    (...)
    Is goed, dus met de crush van Avery?


    Oh, da's ook goed! Dan kunnen we misschien iets laten groeien, haha.
    @MikeyGClifford: Is goed!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:Sarah: Oh, wow. Ik geloof dat Dominique en Sarah het verschrikkelijk slecht met elkaar zouden kunnen vinden en geen kans voorbij zouden laten gaan elkaar het leven zuur te maken. Wat betreft Molly -- ik denk dat ze wel respect zou kunnen hebben voor Sarah, maar ik weet niet of Sarah echt het type is voor oppervlakkige vriendschappen? Molly is nu eenmaal geen Zwadderaar, haha.
    Tussen Dominique en Sarah had ik dat inderdaad ook al voorzien, tof haha. :) Vooral nu Do ook vrienden is met Avery, net zoals Sarah, lijkt het me super interessant.
    Wat betreft Molly: Sarah is nu eenmaal geen leuk en aardig persoon en voelt zich behoorlijk superieur, zeker wat Gryffindor betreft. Ik zag dat ze wel wat gemeenschappelijke vlakken hadden, though, dus misschien kunnen we er toch iets mee? Dat zou niet per direct zijn en zou wel moeten groeien, want Sarah denkt niet graag buiten haar afdeling, maar ik denk dat ze uiteindelijk wel een soft spot voor Molly zou kunnen ontwikkelen. Al zou ze daar dan uiteraard weer niet te koop mee lopen.


    She's imperfect but she tries

    Oh wow damn 74 ongelezen pb's, spammers. Anyway ik heb Hugo(p14) en Briana(p6) nog voor jullie. Briana heeft al heel wat vrienden dus misschien ook nog wat (fr)enemies?


    I just caught the wave in your eyes

    Mignon schreef:
    (...)Tussen Dominique en Sarah had ik dat inderdaad ook al voorzien, tof haha. :) Vooral nu Do ook vrienden is met Avery, net zoals Sarah, lijkt het me super interessant.
    Wat betreft Molly: Sarah is nu eenmaal geen leuk en aardig persoon en voelt zich behoorlijk superieur, zeker wat Gryffindor betreft. Ik zag dat ze wel wat gemeenschappelijke vlakken hadden, though, dus misschien kunnen we er toch iets mee? Dat zou niet per direct zijn en zou wel moeten groeien, want Sarah denkt niet graag buiten haar afdeling, maar ik denk dat ze uiteindelijk wel een soft spot voor Molly zou kunnen ontwikkelen. Al zou ze daar dan uiteraard weer niet te koop mee lopen.


    Haha, dat is dan goed! Wat betreft Molly: Ik weet het niet goed, eigenlijk. Ik geloof dat jij Sarah beter kunt inschatten dan ik, dus jij mag beslissen. (:
    @Yu: Ja! Molly vs Briana. Moet wat geven. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *snif*








    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaa ik vind het goed ^^! Ws vindt Briana haar veel te stijfjes #Hark.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben nog opzoek naar een echte goede vriend/vriendin voor Jenny. Zowel Avery en Jenny staan ook nog open voor andere relaties.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Lizor schreef:
    *snif*









    Jij ... jij ... Hoe kun je? D':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OMFG Lisa :c you broke my heart for a second.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Jaa ik vind het goed ^^! Ws vindt Briana haar veel te stijfjes #Hark.


    Hehehe, en Molly haar veel tel losbandig. :'D Moet awesome zijn!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried