• eva be like: KIND

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:58 ]


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Niall omg. Ik ga zoeken of één van de bae's rond die tijd jarig is


    Liam ook tho.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vivid schreef:
    Jouw perfecte match: Boogschutter of Waterman. (3 x uitgekomen)

    Ram (21 maart t/m 20 april) met Boogschutter (22 november t/m 21 december)
    Dit is een hele goede combinatie en de kans is groot dat het blijvend is. Beiden zijn idealistisch ingesteld en willen gezamenlijk naar doelen streven waarbij materie niet voorop staat. Beiden zijn gesteld op vrijheid en zullen er veel op uit trekken. Er zijn ook verschilpunten. De Ram ziet meer de praktische kant en de Boogschutter staat niet altijd met beide benen op de grond. De Boogschutter heeft vaak een goed religieus gevoel. De Ram is hier wat onverschillig in. Seksueel laat de Ram zijn lichamelijke lusten meer de vrije loop dan de Boogschutter. Deze wil ook een goede geestelijke band en kan dan pas in de verlangens van de Ram meegaan. De Boogschutter past zich makkelijker aan dan de Ram en kan meer incasseren. Als de Ram begrip op kan brengen voor de levensinstelling van de Boogschutter en beiden elkaar veel vrij laten geeft dit zeker een goed resultaat wat lang kan duren.


    Ram (21 maart t/m 20 april) met Waterman (21 januari t/m 19 februari)
    Hier zijn heel veel overeenkomsten zodat de kans op een goede harmonieuze relatie groot is. Beiden zijn gesteld op vrijheid en houden van avontuur. De Waterman past zich gemakkelijker aan dan de Ram. Een verschil is dat de Waterman een grote sociale instelling heeft. De Ram laat graag zijn eigen belangen voor gaan. De Waterman heeft vaak meer interesses dan de Ram. De Waterman neemt vrijheid soms al te letterlijk en de Ram kan hier zeer jaloers van worden. Ram-vrouw met Waterman-man gaat het beste. De Ram-man verliest anders het gevoel de baas te zijn omdat de Waterman-vrouw sterk geëmancipeerd is. De Ram wordt dan onzeker en kribbig. Als de Ram meer socialer kan zijn is de Waterman een ideale kameraad voor langere tijd.


    Deze zijn allebei echt zo niet mij tho. HAHAHHAHA.


    Jij matcht met Josh Dallas en Mats. EN theo james. i hate u


    Danmarks Dynamite.

    IK MATCH MET JAMIE. IK BEN WEER BLIJ


    Danmarks Dynamite.

    ''zen havent u noticed how mush we fak. wat da hel.'' lewis sais sarcastically.

    ''even in public'' hairy says n smirks

    ''well u guize still have 2 problemz n now u maid it worse'' i sai

    ''wat r da 2 problemz zen'' dey both sai.

    ''elianore n manegment''


    ELIANORE HAHHAHAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    IK MATCH MET JAMIE. IK BEN WEER BLIJ


    EN JE WORD NIET BLIJ VAN NIAM TSK HAHAHA NEE WANNEER IS HIJ JARIG?
    MATCH IK OOK MET EEN VAN JE BAE'S? :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik match geloof ik ook met Ian H.


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    EN JE WORD NIET BLIJ VAN NIAM TSK HAHAHA NEE WANNEER IS HIJ JARIG?
    MATCH IK OOK MET EEN VAN JE BAE'S? :'D


    Jamie is één mei jarig. ^.^
    Ik ga kijken voor je. HEHE.


    Danmarks Dynamite.

    IK MATCH OOK MET ROBBIE KAY OMG


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Jamie is één mei jarig. ^.^
    Ik ga kijken voor je. HEHE.


    Oeeeh.
    GAB TBH JE MATCHT OOK MET TYLER H IK BEN JALOERS HAHAHAHAHA
    EN YAS


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    iK MATCH ook met thomas brodie sangster hehe


    Danmarks Dynamite.

    Ik match ook met ERIk sDJKbfkndfj. ik zoek nog steeds voor Lieke though


    Danmarks Dynamite.

    Je match in ieder geval niet met me main bae's. hm


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Ik match ook met ERIk sDJKbfkndfj. ik zoek nog steeds voor Lieke though


    eriek fkfjoafdjkl ODAHDGSDGAOD HAHAHAHA
    geen van al die klojo's wil met mij matchen
    MAAR HA ik heb ash luke en mikey


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    Ik heb dus een goede match met Noek.
    En idk of iemand hier schorpioen is, volgens mij niet. :')



    Jouw uitkomst
    Jouw perfecte match: Kreeft of Schorpioen. (2 x uitgekomen)

    Vissen (20 februari t/m 20 maart) met Kreeft (22 juni t/m 22 juli)
    Deze combinatie gaat meestal heel erg goed. Er zullen hier niet echt grote moeilijkheden zijn. Bieden zijn wel snel op hun teentjes getrapt zodat ze elkaar vaak onbewust kwetsen. Beiden zullen hierbij moeten leren om zich te uiten als ze door de ander gekwetst zijn i.p.v. dat ze in hun schulp kruipen. Beiden zijn gesteld op een hechte band en zullen er dan ook niet snel toe komen om uit elkaar te gaan. Voor de Vissen en voor de Kreeft is romantiek heel erg belangrijk. Beiden zijn sterke gevoelstekens zodat ze elkaar goed aan kunnen voelen. De Kreeft staat wat meer met beide benen op de grond dan de Vissen. Beiden tekens hebben ook hun droomwereld waarin ze zich terugtrekken als ze stuiten op onbegrip bij de ander. In tijden van moeilijkheden hebben beiden niet genoeg kracht om door te zetten. Dit kan er voor zorgen dat beiden het gevoel hebben dat ze te weinig steun bij de ander kunnen vinden. De echte Liefde maakt hier toch weer veel goed. Beiden hebben behoefte aan een leven zonder al te veel spanningen.

    Vissen (20 februari t/m 20 maart) met Schorpioen (23 oktober t/m 21 november)
    Dit zou een ideale verbinding kunnen zijn. De praktijk laat meestal het tegendeel zien. Een groot probleem hier is vaak de neiging van de Schorpioen om erg scherp te zijn. De Vissen heeft behoefte aan tederheid en romantiek en kan zich in een sfeer van agressiviteit niet erg gelukkig voelen. De Schorpioen is een teken van uitersten. De Vissen zoekt liever de gulden middenweg en heeft daardoor minder uitgesproken meningen dan de ander. De Schorpioen heeft grote moeite zijn werkelijke gevoelens te uiten. Dit komt op de Vissen vaak over als kilheid en hij kan het gevoel krijgen dat de ander hem niet genoeg waardeert. De Schorpioen eist van de ander strikte loyaliteit. Voor de Vissen is dit erg moeilijk omdat hij niet achter elke mening kan staan van de Schorpioen waarvan hij weet dat die niet juist is. De Schorpioen eist ook onvoorwaardelijke trouw van de ander. De Vissen blijft de ander trouw zolang hij het gevoel heeft veilig en geborgen te zijn. Wil deze combinatie lukken dan zal de Schorpioen zich meer aan moeten passen aan de Vissen en leren om zijn agressiviteit onder controle te houden. Dit is helaas voor de Schorpioen haast niet mogelijk. Mocht dit wel lukken dan is de kans van slagen erg groot en zal men elkaar goed aanvullen.


    I just realised. Je matcht met Jailey. HAHAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Jullie matchen met mijn fave bae's tho. :'D


    Danmarks Dynamite.