• Hoi allemaal,

    Tijdens de zomervakantie wil ik een nieuw verhaal gaan schrijven, een fanfictie over de film Maleficent en in het bijzonder over Diaval, omdat ik hem een leuk personage vind en er helaas nog geen andere fanficties over verschenen zijn.
    Het proloog zal ik op 1 juli plaatsen omdat ik eigenlijk niet kan wachten, maar vanaf 1 augustus zal ik er actief aan gaan schrijven omdat ik dan, volgens mijn planning, twee andere verhalen heb afgerond. (:

    Voor wie benieuwd zijn, het gaat hierover:




    A raven came to me
    Spoke to me in my dream
    A long lost prophecy
    A forgotten legacy


    De vader van Alesana verdwijnt als er een klopjacht op Maleficent wordt geopend. Ze verlaat haar veilige thuishaven en vindt een doorgang naar de gevreesde Moren, een plek die toch niet zo duivels is als de wereld haar heeft doen geloven. Ondanks alle pracht die ze ontdekt, zijn er toch altijd ogen die haar in de gaten houden en blijkt dat Maleficent niet de enige is op wie jacht wordt gemaakt. Ze krijgt hulp van Diaval, een jongeman die de gedaante van een vogel kan aannemen, maar is zijn hulp voldoende om haar vader op te sporen en uit handen van haar mysterieuze achtervolgers te blijven?

    Link naar de story!


    Every villain is a hero in his own mind.

    44 - Woorden uit het hart


    Every villain is a hero in his own mind.

    45 - De dijk breekt door


    Every villain is a hero in his own mind.

    46 - Als de avond valt


    Every villain is a hero in his own mind.

    47 - De vormen van een plan


    Every villain is a hero in his own mind.

    48 - Bloedrode wolken


    Every villain is a hero in his own mind.

    49 - Donkere dreigementen


    Every villain is a hero in his own mind.