• Lieke - Malums - 8 maart | 18
    Gabriëla - McDonell - 29 december | 18
    Noek - Effs - 27 juni | 16 *O*
    Eva - Vivid - 30 maart | 15
    Esmée - Somerharding - 18 oktober | 16



    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 16:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik wil geen seks met Luke, omdat ik meer van fluff hou. Ik vind het al super fijn om vastgehouden te worden en kusjes te krijgen. Stel je voor als je in de armen van hem kan liggen enzo. Dat maakt mij blij. Eventually gaat het wel gebeuren, maar het niet like: "WEJOW IK SHIP JOU MET MIJ LETS HAVE SEKS EVERYDAY"


    Zoiets had ik wel gedacht, want als je ook niet van smut houd ahahaha. Noek en ik vinden smut wel leuk dus wij willen gewoon SEKSSSSSSSSSSSSS HAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben zo lekker romantisch oef. Nee grapje.


    Danmarks Dynamite.

    If the alarm bells and panic hadn’t already set in, they certainly did when the unknown man breathed into my ear. “Oh god Luke, I’ve been waiting a while for this.”

    EN TOEN KWAM DE LASHTON WANT ASHTON STALKT LUKE IK HUIL


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ASHTON PROBEERDEE LUK TE THE VRERKLACHTNE OHGMSDYGOSDFKJSLDKFJ BYEJD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WAT LEES JE LIEKE.


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    WAT LEES JE LIEKE.


    KLIK. Zijn pas acht chapters van en Luke en Michael hebben een relatie, Ashton stalkt Luke omdat hij Luke wilt. EN ALFKJSLDFKJ. Ik kan er niet tegen dat er dan weer op zo'n moment gestopt word :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    Zoiets had ik wel gedacht, want als je ook niet van smut houd ahahaha. Noek en ik vinden smut wel leuk dus wij willen gewoon SEKSSSSSSSSSSSSS HAHAHAHAHAHA.


    TRUE. Ik wil gewoon bovenop hem kruipen, mijn handen over zijn sixpack laten gaan, mijn lippen over zijn lichaam laten glijden en om zijn eikel sluiten, ik wil dat zijn handen mij vasthouden en aanraken, ik wil dat hij mijn naam kreunt en schreeuwt, ik wil dat hij vieze woorden in mijn oor zegr, ik wil dat hij me diep neukt en daarns zegt dat hij van me houd, waar hij zijn armen stevig om me heen slaat, een kus op mijn lippen en dan mijn voorhoofd drukt en we samen in slaap vallen.


    Reality's overrated.

    Heefy Lukr nu ook een baard. Oh. Nee. Dan vind ik hem alleen kof maar meer iewl.


    Reality's overrated.

    Noek omg.


    Danmarks Dynamite.

    Effs schreef:
    (...)

    TRUE. Ik wil gewoon bovenop hem kruipen, mijn handen over zijn sixpack laten gaan, mijn lippen over zijn lichaam laten glijden en om zijn eikel sluiten, ik wil dat zijn handen mij vasthouden en aanraken, ik wil dat hij mijn naam kreunt en schreeuwt, ik wil dat hij vieze woorden in mijn oor zegr, ik wil dat hij me diep neukt en daarns zegt dat hij van me houd, waar hij zijn armen stevig om me heen slaat, een kus op mijn lippen en dan mijn voorhoofd drukt en we samen in slaap vallen.


    daT DUS ALFKJADKLFJOWIKDSLFS ALMKEFWKJEGLKSJDF LBYE


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Effs schreef:
    Heefy Lukr nu ook een baard. Oh. Nee. Dan vind ik hem alleen kof maar meer iewl.


    JAJAJAJAJAJA AND IT'S SO HOT


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het staat hem wel goed en het is stoppelbaardje dus het valt wel mee.


    Danmarks Dynamite.

    So much for just fluff these days.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 23:41 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben zestien oke. IK MAG RINDELIJK LEGAAL SEKS HEBBEN EN DENKEN EN PRATEN EN SCHEIJVEN EN LEZEN EN KIJKEN AL KIJK IK NOOIT EN LUISTEREN.


    Reality's overrated.

    I foot van zijn stoppelbaardje?


    Reality's overrated.