• Hallo users!

    We hebben een vraag vanuit het team van redacteurs van de facebookpagina van quizlet (Blurrierface, Liopleurodon, Jotunheim, BIack). We hadden het idee om een like wedstrijd te organiseren om meer mensen kennis te laten maken met de site.
    Het zou de bedoeling zijn dat mensen een creatie naar keuze zouden inzenden en proberen er likes op te verzamelen. Als beloning zouden er credits tegenover staan. We zoeken hiervoor nog wel enkele mensen die credits hebben die ze niet gebruiken. Als je er hebt, kan je altijd een berichtje sturen.

    We hebben van de moderators toestemming gekregen om credits te zoeken bij users!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 22:57 ]

    Vind je dit een leuk idee?


    What would Emma do?

    Wel leuk, maar kan Q daar niet credits beschikbaar voor stellen, of zo? Het is niet zo dat het Q zelf geld kost, al kan ik me voorstellen dat ze zo bekrompen zijn en het niet willen doen omdat jullie de fanpage beheren (die tenminste actief is).


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Wel leuk, maar kan Q daar niet credits beschikbaar voor stellen, of zo? Het is niet zo dat het Q zelf geld kost, al kan ik me voorstellen dat ze zo bekrompen zijn en het niet willen doen omdat jullie de fanpage beheren (die tenminste actief is).


    Oh kómaan zeg. Ik weet niet wat jij tegen de mens die Q doen draaien hebt, maar ik weet wel dat er heel vaak kritiek op komt om een reden die ik eerlijk gezegd ook niet weet.
    Ik vind het een heel leuk idee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Oh kómaan zeg. Ik weet niet wat jij tegen de mens die Q doen draaien hebt, maar ik weet wel dat er heel vaak kritiek op komt om een reden die ik eerlijk gezegd ook niet weet.
    Ik vind het een heel leuk idee!


    Als je het niet weet, hoef je je er ook niet mee te bemoeien. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Als je het niet weet, hoef je je er ook niet mee te bemoeien. 8D


    Ik bemoei me niet met de redenen, daar moet je je zelf maar mee bezighouden, ik bemoei me met het feit dat er altijd kritiek blijft komen over mensen die er voor zorgen dat deze site blijft draaien, want anders was hij al lang doodgebloed en hadden we niemand die er zich voor inzette - het is niet omdat jij misschien (en nogmaals, ik weet niet hoe het zit) persoonlijke problemen hebt met bepaalde mensen, dat ze niet goed zijn in wat ze doen hier op Quizlet en dat ze er niet ook het beste voor willen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het wel een leuk idee. Ik zou zelf geen creaties inzenden, omdat ik de laatste tijd weinig schrijf, maar ik vind het wel een leuk initiatief. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik bemoei me niet met de redenen, daar moet je je zelf maar mee bezighouden, ik bemoei me met het feit dat er altijd kritiek blijft komen over mensen die er voor zorgen dat deze site blijft draaien, want anders was hij al lang doodgebloed en hadden we niemand die er zich voor inzette - het is niet omdat jij misschien (en nogmaals, ik weet niet hoe het zit) persoonlijke problemen hebt met bepaalde mensen, dat ze niet goed zijn in wat ze doen hier op Quizlet en dat ze er niet ook het beste voor willen.


    Mensen kijken vaak enkel naar het negatieve. Als ik iets zeg dat ze goed doen, kraait er geen haan naar, maar als ik iets zeg dat ze niet goed doen, ben ik altijd negatief en aanvallend naar de mods. Want ja, ze zijn zo geweldig omdat ze de site draaiend houden. Geen kritiek, dus! Het liefst nooit, wat slechte dingen mag je niet benadrukken (behalve tijdens de enquête).
    Ze willen wel het beste voor Quizlet, maar alleen als ze het zélf doen of bedenken en dat is de reden dat ik die opmerking maakte. Als je als user iets bedenkt, ga je heel veel moeite krijgen met het uitvoeren, behalve als de mods het zelf over kunnen nemen.


    Your make-up is terrible

    Toch kan ik me wel voorstellen dat Nikki vindt dat Quizlet zelf dan de credits uit moet delen ipv de leden van Quizlet die het dan zelf moeten kopen. Aangezien het wel om promotie van Quizlet gaat, en ikzelf ben ook wel een beetje van mening dat het dan misschien aardig zou zijn als Quizlet zelf dan de credits prijsgeeft.

    Anyways, ik vind dit verder wel een heel leuk idee! Ik ga erover denken of ik mee zal doen. Wat voor soort creatie wordt er precies bedoelt? Specifiek een story of quiz, of gaat het gewoon om alle creaties die je maken kunt en maakt het niet uit wat je inzendt? En moet het per se een creatie van jezelf zijn, per se eentje van een ander of mag je daar ook gewoon tussen kiezen? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Toch kan ik me wel voorstellen dat Nikki vindt dat Quizlet zelf dan de credits uit moet delen ipv de leden van Quizlet die het dan zelf moeten kopen. Aangezien het wel om promotie van Quizlet gaat, en ikzelf ben ook wel een beetje van mening dat het dan misschien aardig zou zijn als Quizlet zelf dan de credits prijsgeeft.

    Anyways, ik vind dit verder wel een heel leuk idee! Ik ga erover denken of ik mee zal doen. Wat voor soort creatie wordt er precies bedoelt? Specifiek een story of quiz, of gaat het gewoon om alle creaties die je maken kunt en maakt het niet uit wat je inzendt? En moet het per se een creatie van jezelf zijn, per se eentje van een ander of mag je daar ook gewoon tussen kiezen? ^^


    Het gaat om alle creaties die je op Quizlet kunt maken, maar wel om je eigen creatie. (:
    Het zou heel tof zijn als Quizlet er zelf credits voor ter beschikking kan geven, maar ik weet niet of dat zo maar kan. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dus je moet dan een creatie van Q op FB promoten? Of begrijp ik het nu verkeerd?

    En ik zou het inderdaad ook sneu vinden als users hier voor moeten opdraaien, al kan ik mij wel inbeelden dat het team het liefst de credits binnen Q houdt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Het gaat om alle creaties die je op Quizlet kunt maken, maar wel om je eigen creatie. (:
    Het zou heel tof zijn als Quizlet er zelf credits voor ter beschikking kan geven, maar ik weet niet of dat zo maar kan. c;


    Aah okidoki, thanks voor de verduidelijking. ^^

    Ga een gesprek aan met de crew en zie hoe zij erover denken dat Q de credits prijsgeeft? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De bedoeling is dat je kan kiezen wat voor creatie je inzendt, dat wil dus ook zeggen dat je lijstjes, quizzen, stories of gewoon hoofdstukken kan inzenden. Je moet wel een eigen inzending insturen :)


    What would Emma do?

    Avandra schreef:
    Dus je moet dan een creatie van Q op FB promoten? Of begrijp ik het nu verkeerd?

    En ik zou het inderdaad ook sneu vinden als users hier voor moeten opdraaien, al kan ik mij wel inbeelden dat het team het liefst de credits binnen Q houdt.


    Hoe bedoel je dat? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind het een goed idee c;


    26 - 02 - '16

    Palinoia schreef:
    (...)

    Aah okidoki, thanks voor de verduidelijking. ^^

    Ga een gesprek aan met de crew en zie hoe zij erover denken dat Q de credits prijsgeeft? (:

    Dat is idd wel beter dan dat we bij de users moeten gaan bedelen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ook nog eventjes een verzoekje: We hebben een paar stemmen tegen, maar zou daar ook uitleg bij gegeven kunnen worden? :) Dan kunnen we zien of er iets is dat we kunnen verbeteren of aanpassen.


    What would Emma do?