• Beste Quizletters,

    De afgelopen maanden is ons, de bèta-readers, opgevallen dat er steeds minder aanvragen binnenkomen. Dit leidt ertoe dat wij relatief weinig te doen hebben, wat extra jammer is nu we de nieuwe bèta's willen inwerken. Bij deze willen we jullie daarom verzoeken om een hoofdstuk in te dienen.
    Dit kan bijvoorbeeld dat ene stukje zijn dat je nog hebt liggen en waarbij je twijfelt over sommige zinnen, of die proloog waarvan je niet zeker weet of het wel een goede start is. Vergeet ook niet dat het altijd mogelijk is om een bèta-aanvraag in te dienen voor nieuwe hoofdstukken die je deze vakantie schrijft! Fanfic of OP maakt voor ons geen verschil. We accepteren ook Engelse of deels Engelse aanvragen, aanvragen voor hoofdstukken die op inactief staan en aanvragen met bijzondere opmerkingen erbij. We zijn er om je te helpen met je verhaal op de manier waarop jij dat wilt, en dat doen we graag. We hopen dus dat je ons jouw verhaal wilt toevertrouwen. (:

    Alvast bedankt,
    het bèta-team van Q


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Als ik over een week vakantie heb, wil ik heel veel gaan indienen maar tot nu toe is alles van mijn werk al gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal eens kijken of ik binnenkort een aanvraag kan doen (:


    16 - 09 - '17

    Vraag ik me toch af waarom jullie dan nieuwe béta's aangenomen hebben als er al zo weinig aanvragen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Vraag ik me toch af waarom jullie dan nieuwe béta's aangenomen hebben als er al zo weinig aanvragen zijn.

    Door een klein aantal bèta's zit je algauw met veel aanvragen als sommigen afwezig zijn, waardoor de wachttijd langer wordt en veel mensen geen zin hebben om daarop te wachten. Dus hopelijk gaat het nu de wachttijd korter is weer meer leven.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kishimoto schreef:
    Als ik over een week vakantie heb, wil ik heel veel gaan indienen maar tot nu toe is alles van mijn werk al gedaan.

    Dylazing schreef:
    Ik zal eens kijken of ik binnenkort een aanvraag kan doen (:


    Yay! *O*



    Larkin schreef:
    Vraag ik me toch af waarom jullie dan nieuwe béta's aangenomen hebben als er al zo weinig aanvragen zijn.


    We waren nog maar met z'n zessen en hadden dus gewoon een superklein team. Dat is om allerlei redenen niet handig. Bij afwezigheid is meteen een veel te groot deel van het team uitgeschakeld, je hebt steeds minder mensen om hun mening te geven over iets en als er nog wat bèta's weg waren gegaan, had Q plotseling bijna zonder kunnen zitten. Het is beter dat soort dingen te voorkomen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zal ik dan maar doen!


    Your make-up is terrible

    Oh, fijn! Mag ik dan stukken insturen van duizend woorden met zevenhonderd dt-fouten overmatig hoofdlettergebruik en zinnen die constant van tijd wisselen? Oh no, joking. Ik ga even kijken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meh, ik heb niets te verliezen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Naoko schreef:
    Oh, fijn! Mag ik dan stukken insturen van duizend woorden met zevenhonderd dt-fouten overmatig hoofdlettergebruik en zinnen die constant van tijd wisselen? Oh no, joking. Ik ga even kijken. (:


    Nou ja, als dat alles is. Dat is vooral veel werk om aan te passen, maar verder zijn dat redelijk simpel te behandelen foutjes, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, als dat alles is. Dat is vooral veel werk om aan te passen, maar verder zijn dat redelijk simpel te behandelen foutjes, haha. :'D


    Ik had 't 'm ook over het aanpassen. :Y) Ik kan ook van alle 'ij''s een y maken à la "Ysberen zyn verschrikkelyke dieren". Of alles in chattaal schrijven. Of even op onderzoek uitgaan naar de moeilijkste Nederlandse regels en daar dan fouten op gaan maken. Of geen punten plaatsen. ^
    Ik voel me echt een slecht mens. Ik geloof dat ik een attack zou doen moest ik ooit zo'n hoofdstuk binnengekregen hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MT, voor als ik nog eens iets in het Engels schrijf en daarover twijfel.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik had 't 'm ook over het aanpassen. :Y) Ik kan ook van alle 'ij''s een y maken à la "Ysberen zyn verschrikkelyke dieren". Of alles in chattaal schrijven. Of even op onderzoek uitgaan naar de moeilijkste Nederlandse regels en daar dan fouten op gaan maken. Of geen punten plaatsen. ^
    Ik voel me echt een slecht mens. Ik geloof dat ik een attack zou doen moest ik ooit zo'n hoofdstuk binnengekregen hebben.


    Breng me nu niet op ideeën.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik had 't 'm ook over het aanpassen. :Y) Ik kan ook van alle 'ij''s een y maken à la "Ysberen zyn verschrikkelyke dieren". Of alles in chattaal schrijven. Of even op onderzoek uitgaan naar de moeilijkste Nederlandse regels en daar dan fouten op gaan maken. Of geen punten plaatsen. ^
    Ik voel me echt een slecht mens. Ik geloof dat ik een attack zou doen moest ik ooit zo'n hoofdstuk binnengekregen hebben.

    De meest onopvallende fouten maken en kijken of ze 't doorhebben ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik moet zeggen dat ik op mijn Engelse aanvragen toch behoorlijk lang moest wachten, maar dat zal wel zijn omdat het Engels is, neem ik aan. In ieder geval heb ik net drie aanvragen ingestuurd, dus hopelijk kunnen jullie er wat mee :)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Cordon schreef:
    (...)

    Breng me nu niet op ideeën.:'D


    We kunnen ook samenspannen. ^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried