• Beste Quizletters,

    De afgelopen maanden is ons, de bèta-readers, opgevallen dat er steeds minder aanvragen binnenkomen. Dit leidt ertoe dat wij relatief weinig te doen hebben, wat extra jammer is nu we de nieuwe bèta's willen inwerken. Bij deze willen we jullie daarom verzoeken om een hoofdstuk in te dienen.
    Dit kan bijvoorbeeld dat ene stukje zijn dat je nog hebt liggen en waarbij je twijfelt over sommige zinnen, of die proloog waarvan je niet zeker weet of het wel een goede start is. Vergeet ook niet dat het altijd mogelijk is om een bèta-aanvraag in te dienen voor nieuwe hoofdstukken die je deze vakantie schrijft! Fanfic of OP maakt voor ons geen verschil. We accepteren ook Engelse of deels Engelse aanvragen, aanvragen voor hoofdstukken die op inactief staan en aanvragen met bijzondere opmerkingen erbij. We zijn er om je te helpen met je verhaal op de manier waarop jij dat wilt, en dat doen we graag. We hopen dus dat je ons jouw verhaal wilt toevertrouwen. (:

    Alvast bedankt,
    het bèta-team van Q


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik wil in de vakantie weer gaan schrijven, dus ik hoop dat ik dan weer wat meer kan gaan indienen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik had 't 'm ook over het aanpassen. :Y) Ik kan ook van alle 'ij''s een y maken à la "Ysberen zyn verschrikkelyke dieren". Of alles in chattaal schrijven. Of even op onderzoek uitgaan naar de moeilijkste Nederlandse regels en daar dan fouten op gaan maken. Of geen punten plaatsen. ^
    Ik voel me echt een slecht mens. Ik geloof dat ik een attack zou doen moest ik ooit zo'n hoofdstuk binnengekregen hebben.


    Haha, maar het punt is dat zo'n opzettelijk verschrikkelijk slecht hoofdstuk juist wel leuk kan zijn. Alsof je een puzzel voor je hebt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oakheart schreef:
    Ik moet zeggen dat ik op mijn Engelse aanvragen toch behoorlijk lang moest wachten, maar dat zal wel zijn omdat het Engels is, neem ik aan. In ieder geval heb ik net drie aanvragen ingestuurd, dus hopelijk kunnen jullie er wat mee :)


    Ik heb er ook drie verstuurd en hopelijk morgen nog een vierde. ;3 Denk dat het wel iets is voor de beginnende beta's.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Haha, maar het punt is dat zo'n opzettelijk verschrikkelijk slecht hoofdstuk juist wel leuk kan zijn. Alsof je een puzzel voor je hebt. :'D


    Des te beter. :Y) Dan maak ik er jullie wel eentje. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben bezig, hier al even een beginnetje. Fair enough? :'D En voor de mensen die twijfelen, ik weet best dat struggles met twee g's is. Daar is ook om gedaan. ^^
    Edit: Maat dit is lastig. Vreselijk schrijven is moeilijker dan AN. :'D

    Inlyding van deze verhaal
    We ken iedereen het boek van Lars de Klyne Ysbeer , maar deze verhaal gaat nie over Lars de Klyne Ysbeer mar over Tysi de Klyne Neushoorn. Deze verhaal gaad over het leven & de strugles van Tysi. Tysi werd altyd verwendt door zyn ouders hy was een egte etterbuyl gewordt en zyn ouders waren het zeer beu dus op n dag zegty tegn zyn ouders daty nie meer van hen moet weten zyn ouders zyn heel erg vrdrietug mar kunnen er egt mee leven.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 23:56 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nog wel hoofdstukjes staan en ik denk dat het altijd wel fijn is om ze nagekeken te hebben, meestal maak ik duizenden domme foutjes omdat ik altijd veel te snel typ.


    I just caught the wave in your eyes

    Naoko schreef:
    Ben bezig, hier al even een beginnetje. Fair enough? :'D En voor de mensen die twijfelen, ik weet best dat struggles met twee g's is. Daar is ook om gedaan. ^^
    Edit: Maat dit is lastig. Vreselijk schrijven is moeilijker dan AN. :'D
    Inlyding van deze verhaal
    We ken iedereen het boek van Lars de Klyne Ysbeer , maar deze verhaal gaat nie over Lars de Klyne Ysbeer mar over Tysi de Klyne Neushoorn. Deze verhaal gaad over het leven & de strugles van Tysi. Tysi werd altyd verwendt door zyn ouders hy was een egte etterbuyl gewordt en zyn ouders waren het zeer beu dus op n dag zegty tegn zyn ouders daty nie meer van hen moet weten zyn ouders zyn heel erg vrdrietug mar kunnen er egt mee leven.

    Oh god, ik lig echt in een deuk nu. Wat een zielig verhaal, nochtans. Het leven van neushoorns kan hard zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 0:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Naoko schreef:
    Ben bezig, hier al even een beginnetje. Fair enough? :'D En voor de mensen die twijfelen, ik weet best dat struggles met twee g's is. Daar is ook om gedaan. ^^
    Edit: Maat dit is lastig. Vreselijk schrijven is moeilijker dan AN. :'D
    Inlyding van deze verhaal
    We ken iedereen het boek van Lars de Klyne Ysbeer , maar deze verhaal gaat nie over Lars de Klyne Ysbeer mar over Tysi de Klyne Neushoorn. Deze verhaal gaad over het leven & de strugles van Tysi. Tysi werd altyd verwendt door zyn ouders hy was een egte etterbuyl gewordt en zyn ouders waren het zeer beu dus op n dag zegty tegn zyn ouders daty nie meer van hen moet weten zyn ouders zyn heel erg vrdrietug mar kunnen er egt mee leven.


    Hahaha omg dit was eigenlijk nog verschrikkelijk lastig om te lezen ook :').


    I just caught the wave in your eyes

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Oh god, ik lig echt in een deuk nu. Wat een zielig verhaal, nochtans. Het leven van ijsberen kan hard zijn. :'D


    Hy is geen ysbeer!!! Hy is neushoorn!!!
    En 't is inderdaad lastig om te lezen. Maar als de bèta's het leuk vinden, doe ik het met plezier. :Y)
    Edit: Je hebt het al aangepast zie ik. ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 0:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Ben bezig, hier al even een beginnetje. Fair enough? :'D En voor de mensen die twijfelen, ik weet best dat struggles met twee g's is. Daar is ook om gedaan. ^^
    Edit: Maat dit is lastig. Vreselijk schrijven is moeilijker dan AN. :'D
    Inlyding van deze verhaal
    We ken iedereen het boek van Lars de Klyne Ysbeer , maar deze verhaal gaat nie over Lars de Klyne Ysbeer mar over Tysi de Klyne Neushoorn. Deze verhaal gaad over het leven & de strugles van Tysi. Tysi werd altyd verwendt door zyn ouders hy was een egte etterbuyl gewordt en zyn ouders waren het zeer beu dus op n dag zegty tegn zyn ouders daty nie meer van hen moet weten zyn ouders zyn heel erg vrdrietug mar kunnen er egt mee leven.


    Haha, ik vind het prachtig. A+ voor slecht schrijven. ^^ Wat een tragische thuissituatie voor een kleine neushoorn!

    Ik moet je wel vragen om dit niet werkelijk op te sturen, tenzij je echt iets met deze Lars fanfic wilt. Het zou absoluut een interessante uitdaging zijn voor alle bèta's, jong en oud, maar het is een beetje jammer voor mensen die echt zitten te wachten tot hun hoofdstuk word nagekeken als we met "uitdagingen" bezig zouden gaan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het prachtig. A+ voor slecht schrijven. ^^ Wat een tragische thuissituatie voor een kleine neushoorn!

    Ik moet je wel vragen om dit niet werkelijk op te sturen, tenzij je echt iets met deze Lars fanfic wilt. Het zou absoluut een interessante uitdaging zijn voor alle bèta's, jong en oud, maar het is een beetje jammer voor mensen die echt zitten te wachten tot hun hoofdstuk word nagekeken als we met "uitdagingen" bezig zouden gaan. :'D


    Zal ik niet doen. :'D Ik stuur wel een hoofdstuk in van een verhaal waarvoor ik echt geen zin heb het zelf na te lezen. Des te beter voor mij en voor jullie. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal eens al mijn oude fanfic insturen :'D tachtig hoofdstukken puur genieten van dt-fouten.


    What would Emma do?

    Ik wil die arme newbies wel helpen. Prepare yourself :Y)


    -

    Ik ga sowieso nog iets insturen. Niet gewoon zodat jullie wat te doen hebben, maar omdat ik echt wel hulp nodig heb. Ik ben geen ervaren schrijfster, en wil vooral mijn schrijfstijl verbeteren. Ook merk ik dat ik een bepaald verhaal in de tegenwoordige tijd wil schrijven, maar wanneer ik bezig ben automatisch overschakel naar verleden tijd terwijl dat niet te bedoeling is. Als daar tips voor zijn, wil ik ze zeker gebruiken. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb iets ingestuurd ^^


    I am an idiot, I move.