• Wie gaat de uitdaging aan?:'D



    Om toch de actualiteit bij te houden:

    Kleine kinderen hebben weinig meer te zoeken in het Duitse Holiday Park. Het Plopsa-pretpark opende gisteren een heftige vliegtuigmolen die zelfs bezoekers met een sterke maag sterretjes laat zien.

    Het misselijkmakende apparaat laat inzittenden zelf bepalen hoe vaak ze over de kop gaan. Wie de vleugels naast een stoeltje beweegt, vliegt zonder moeite tientallen keren ondersteboven. De attractie werd gebouwd door de firma Gerstlauer uit Duitsland. Volgens jaar wordt het gebied rond de ride verder aangekleed.

    Bron:
    Looopîngs.nl
    =====================

    Van mij mag hij naar De Panne komen!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind de titel van dit topic wel geweldig xD

    En ik moet trouwens zeggen dat ik pittig gedesorienteerd raak door dat filmpje.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wel, nu weet ik met wie ik absoluut nooit in die attractie moet stappen. Mijn nicht.... die zal no doubt 100x laten omdraaien. *valt al flauw*


    -

    Een opname met een GoPro, awesome! Ik wil ook zo'n camera. Je kan er destructieve shit mee doen, zoals er mee overgooien in een zwembad, van een waterval af springen en meer! *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word niet duizelig van dat filmpje te zien, maar zou er zelf niet in gaan x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Even een interessant weetje: Je bepaald adh van die vleugels hoevaak je over de kop gaat. Je kunt evengoed nooit over kop gaan.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Even een interessant weetje: Je bepaald adh van die vleugels hoevaak je over de kop gaat. Je kunt evengoed nooit over kop gaan.(;


    Dat is nog iets op iemand te kloten: aan zijn vleugeltjes prutsen x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Dat is nog iets op iemand te kloten: aan zijn vleugeltjes prutsen x)


    Jep, je kunt je volgens mij ook ondersteboven laten hangen.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou best willen proberen om erin te gaan. Ik word niet zo snel misselijk, maar ik denk dat deze attractie daar wel voor kan zorgen :')

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 13:31 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Daar zou ik best wel in willen, hahah. Alleen vertik ik het ooit één voet binnen Plopsaland/plopsa-pretpark te zetten.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 13:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, die attractie lijkt me echt heel gaaf. Niet om stoer te doen ofzo, maar ik zou daar wel in gaan hoor :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    Wow, die attractie lijkt me echt heel gaaf. Niet om stoer te doen ofzo, maar ik zou daar wel in gaan hoor :Y)
    Ik ook hoor, lijkt me wel lachen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik krijg er koppijn van xD

    Kan die kerel ook nog stoppen met draaien of zit ie gewoon vast op een gegeven moment

    DavidBowie schreef:
    Kan die kerel ook nog stoppen met draaien of zit ie gewoon vast op een gegeven moment


    Je hebt twee hendels aan elke zijkant, daar zit een hendel op en die moet je bewegen voor een draaibeweging, dus als je stopt die hendel te gebruiken stop je met draaien.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Je hebt twee hendels aan elke zijkant, daar zit een hendel op en die moet je bewegen voor een draaibeweging, dus als je stopt die hendel te gebruiken stop je met draaien.(;

    ooh das wel vet!