• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    Tyler • Boschetto • Denize
    Max • Monachopsis • Lucca
    Zachary • Sociopaths • Marie
    Ashton • Gaskarths • Yu
    Nathaniel • Raccoon • Saar
    Alexander • BIitzkrieg • Xanthe
    Will • Necessity


    Elles • Painkiller • Qing
    Reagan • Gaskarths • Yu
    Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    Jordan • Boschetto • Denize
    Jacelyn • Sociopaths • Marie
    Regina • JudithSuzann • Judith
    Io • Monachopsis • Lucca

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Will en Dyana
    3. Ash en Jacelyn -> Jashton
    4. Nathaniel en Regina
    5. Max en Elles -> Malice
    6. Zach en Jordan -> Zardan
    7. Connor en Ruby
    8. Alexander en Hester -> Aletty
    8. 1. Alexander en Io -> Aliander

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    (• Lucca: 1 — 14)
    • Lucca: 14 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31
    (• Dore: 13 — 20)

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Xanthe: 16 — 26
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31
    (• Dore: 3 — 7)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elles staat buiten en Max staat erbij (: Ze staan op de oprit denk ik xd Qing kan lang niet reageren, maar ik kan haar smsen om te vragen of we Elles mogen sturen (:


    Mhm?

    Boschetto schreef:
    It's gonna happen... :Y)


    #Tylan kiss :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    FANGIRL MOMENT OMG TYLAN <3.


    I just caught the wave in your eyes

    HELL YEAH <3


    El Diablo.

    Secretly they are going to make-out though (cat). Hehe.


    I just caught the wave in your eyes

    Shhh (cat)


    El Diablo.

    Vanaf 5 juli tot en met 23 juli ben ik dus wifi-loos in Spanje. Ik ga wel proberen te schrijven en dan te activeren als ik wifi heb in een café of iets. Dat wordt wel max. 1x per dag ws. Je mag mijn personages gewoon besturen en overal heen slepen, hoewel je geen rare dingen met ze moet doen :').

    – ff standaard


    I just caught the wave in your eyes

    Somnephilia schreef:
    Elles staat buiten en Max staat erbij (: Ze staan op de oprit denk ik xd Qing kan lang niet reageren, maar ik kan haar smsen om te vragen of we Elles mogen sturen (:


    Film start nu normaal gezien xd maar ik heb afgezegd x) Ik vind haar niet leuk en xd i'm kinda blut xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Yu&Denize: Ik vind het nogal raar dat Elisa bij jullie is?? Aangezien Elles had gevraagd op de gasten te letten...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    @Yu&Denize: Ik vind het nogal raar dat Elisa bij jullie is?? Aangezien Elles had gevraagd op de gasten te letten...


    Ze had dat toch tegen Io gezegd? Of ik heb scheel gekeken... Misschien heb ik één post gemist.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 17:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Ze had dat toch tegen Io gezegd? Of ik heb scheel gekeken... Misschien heb ik één post gemist.


    Ze had het al gevraagd toen ze met Io naar boven ging.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ze had het al gevraagd toen ze met Io naar boven ging.


    Oh dan heb ik dat denk ik inderdaad verkeerd gelezen, shizzle.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Oh dan heb ik dat denk ik inderdaad verkeerd gelezen, shizzle.


    Het is sowieso toch niet helemaal logisch dat de beste vriendin van de gastvrouw zich gaat bezighouden met zoiets? O.o Aight, er zijn van nog wel andere bitches?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Het is sowieso toch niet helemaal logisch dat de beste vriendin van de gastvrouw zich gaat bezighouden met zoiets? O.o Aight, er zijn van nog wel andere bitches?


    Nah ja, we dachten, het is Elisa maar anyway ik zou het ook nog best kunnen veranderen maar dan heb ik Deni ook ff nodig :').


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Nah ja, we dachten, het is Elisa maar anyway ik zou het ook nog best kunnen veranderen maar dan heb ik Deni ook ff nodig :').


    Oké.

    Guys, xd ik heb een ideeeee! Als er nu een groot wit scherm zou geplaatst worden in de woonkamer of zo en Elles' ouders bellen van Queensland om haar een gelukkige verjaardag te wensen x) via Skype (ik heb even gekeken, neem dat ze in San Franciscio wonen) dan is het bij hen 15.00 als het op het feest 22.00 is (?)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys