• Omdat wvw-wedstrijden de laatste zo erg in trek zijn leek het mij leuk om een ranking lijst bij te houden. Dit heb ik namelijk al een keer op een andere forum gezien en dat was toen erg intrek.

    Q&A


    Wat is de weerwolven van wakkerdam rankinglijst?
    Een lijst waar alle "scores" van alle wvw's bijgehouden worden. Hierdoor kunnen we de winnaar zien van alle spellen bij elkaar.

    Hoe kom ik op de lijst?
    Door mee te doen kan je punten behalen. Deze punten behaal je door bijvoorbeeld een spelletje te winnen. Met een punt kom je al op de lijst.

    Wat heeft dit voor meerwaarde? Kan ik er iets mee winnen?
    Nee. Het is gewoon een leuk extraatje voor de fun.


    Punten verdelen.
    ~ De punten worden verdeeld nadat het potje is afgelopen! (Dus niet eerder gestopt. Er moet echt een winnaar zijn.)
    ~ De host van dit potje moet het potje bij mij opgeven! Als dit niet gedaan wordt worden de punten niet mee geteld!
    ~ De host zoekt zelf uit wie de punten krijgt van beste speler. Ik zeg er wel bij dat ik bij sommige wvw's controleer of dit geen vriendjespolitiek is. Als iemand de punten toegereikt krijgt omdat degene elke keer random stemt dan begrijpen jullie ook wel dat ik de punten niet toe ken!
    ~ Alle Wvw's die vanaf 01-01-15 begonnen zijn mogen hier opgegeven worden.

    Punten.
    Je kan dan bij de volgende onderdelen punten behalen:
    ~ In de zijde zitten die het potje wint (5 punten)
    ~ Nog leven aan het eind van het potje (5 punten)
    ~ Een potje hosten en helemaal uitspelen. (5 punten)
    ~ Door de host gekozen worden tot de beste speler van het potje * (10 punten)
    ~ Dood gaan door inactiviteit (-1 punt)

    * Toelichting: bij dit onderdeel wordt er gekeken naar wie er in dit potje de beste theorie, speeltactiek of overlevingstactiek heeft gehad. Dit kan van alles zijn. Bijvoorbeeld; een wolf die tactieks bekijkt wie hij kan lunchen en op wie hij overdag stemt. Of een ziener die goede hints geeft aan de rest. Twee geliefdes die elkaar goed weten te beschermen. Of die ene speler die met een perfectie theorie aankomt.
    Ik wil wel vragen om niet altijd dezelfde bij dit onderdeel te kiezen. Natuurlijk hebben we een stel geweldige wvw's spelers op Q maar om die nou elke keer maar automatisch de punten toe te reiken is niet leuk. Kijk bijvoorbeeld een keer naar iemand die voor de eerste keer mee doet met een Wvw of iemand die spontaan opeens een goede theorie heeft bedacht terwijl degene meestal nooit een theorie heeft bedacht.

    RankingLijst.

    Eerste plaats.


    Tweede plaats.


    Derde plaats.



    Vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 22:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    AwkwardTurtle schreef:
    (...)

    Zoiets ja! x) Niet zo serieus, maar wel grappig lijkt me x)


    Dat lijkt me inderdaad tof, ik denk dat ik al wel weet wie er dan op nummer een staat :')


    What would Emma do?

    Edilio schreef:
    Leuk idee!
    Moet de host van de WvW er mee aankomen of ga je zelf kijken wie wint bij WvW's?


    ~ De host van dit potje moet het potje bij mij opgeven! Als dit niet gedaan wordt worden de punten niet mee geteld!

    De host moet zelf een bericht naar mij sturen. Er zijn de laatste tijd zoveel wvw's dat ik het anders niet bij kan houden. Daarnaast kan ik niet voor elk potje bepalen wie de beste speler is. Bij heel veel potjes doe ik zelf namelijk ook mee dus dat zou niet eerlijk zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    StephenFry schreef:
    (...)

    Dat lijkt me inderdaad tof, ik denk dat ik al wel weet wie er dan op nummer een staat :')


    Ik denk dat dat tussen drie personen heel spannend gaat worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)

    ~ De host van dit potje moet het potje bij mij opgeven! Als dit niet gedaan wordt worden de punten niet mee geteld!

    De host moet zelf een bericht naar mij sturen. Er zijn de laatste tijd zoveel wvw's dat ik het anders niet bij kan houden. Daarnaast kan ik niet voor elk potje bepalen wie de beste speler is. Bij heel veel potjes doe ik zelf namelijk ook mee dus dat zou niet eerlijk zijn.


    Ik dacht dat dat alleen over bepaalde dingen ging, oeps sorry. >.<
    Zodra mijn WvW afgelopen is zal ik hierop terugkomen. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    (...)

    Ik dacht dat dat alleen over bepaalde dingen ging, oeps sorry. >.<
    Zodra mijn WvW afgelopen is zal ik hierop terugkomen. ^^


    Geef niks. Van vragen beantwoorden gaat niemand dood en het goed om verwarring te voorkomen.

    Is goed! Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sugawara schreef:
    (...)

    Oké! Dan zal ik er binnenkort even naar kijken. ^^

    Yay! Dan sta ik meteen een beetje goed x) (en die WvW was echt geweldig)
    Stiekem is dit een MT (;

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 21:37 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat tussen drie personen heel spannend gaat worden.


    Ja, dat is nog waar ook :')
    In ieder geval, ik zal een berichtje sturen als mijn WvW afgelopen is.


    What would Emma do?

    Oeh, dus ik kan 't ook doen! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh leuk idee en ik ook ^^ en ik kom vast nooit in aanmerking #EerstePersoonDieDoodIs Al ben ik wel aardig goed bezig in TMR, aangezien ik daar al drie wolven heb aangewezen xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zou je misschien willen uitleggen wat er precies met "~ In de zijde zitten die het potje wint (5 punten)" wordt bedoeld? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Painkiller schreef:
    Oeh leuk idee en ik ook ^^ en ik kom vast nooit in aanmerking #EerstePersoonDieDoodIs Al ben ik wel aardig goed bezig in TMR, aangezien ik daar al drie wolven heb aangewezen xd

    Eigenlijk was jij een van de eerste waar ik aan dacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sugawara schreef:
    Zou je misschien willen uitleggen wat er precies met "~ In de zijde zitten die het potje wint (5 punten)" wordt bedoeld? ^^


    Bijvoorbeeld je bent een burger en de goodside wint dan krijg je vijf punten. Je bent wolf en de wolven winnen dan krijg je vijf punten. Maakt niet uit of je dood bent of niet. Tenzij je dood bent dood inactiviteit, dan krijg je alleen de -1 toe gekent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lolicia schreef:
    (...)
    Eigenlijk was jij een van de eerste waar ik aan dacht.


    Oeh ik voel me vereerd :3
    — Ik zie het wel al gebeuren, de eersten op de rankinglist worden gedood HAHHAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag er ook nog het onderdeel bijkomen "Gelyncht worden in de eerste nacht"? :'D Want dan heb ik al drie punten [geldt bij de lopende wvw's]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Bijvoorbeeld je bent een burger en de goodside wint dan krijg je vijf punten. Je bent wolf en de wolven winnen dan krijg je vijf punten. Maakt niet uit of je dood bent of niet. Tenzij je dood bent dood inactiviteit, dan krijg je alleen de -1 toe gekent.


    Ok, bedankt voor de extra uitleg! (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]