• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ok, dat moet het zijn...Ik ben gewoon sociaal gehandicapt. Ik kan helemaal niet normaal omgaan met andere mensen, ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen.
    (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Resilience schreef:
    Ik ben vast een butthurt maar ik vind dit beledigend.


    Hahaha. Ik vind m wel grappig :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus criminelen krijgen wel een uitkering, maar gewone mensen niet? Goed bezig weer Nederland.

    Oh my God. Hij gaat niet dood, hij gaat niet dood, hij gaat niet dood. Can I get a hell yeah?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik vind m wel grappig :x


    Ik totaal niet. Dat komt ook doordat ik ermee gepest ben en daardoor totaal niet om dat soort dingen kan lachen. Had graag een paar cupmaatjes groter gehad. Cupmaat A is echt niet alles T-T

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 18:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb daadwerkelijk geen flauw idee waar ik moet beginnen met het inpakken van mijn koffer.


    •

    Resilience schreef:
    (...)

    Ik totaal niet. Dat komt ook doordat ik ermee gepest ben en daardoor totaal niet om dat soort dingen kan lachen. Had graag een paar cupmaatjes groter gehad T-T

    Ik snap t helemaal, maar te grote boobies zijn toch ook helemaal niks. En die mensen die je daarmee hebben gepest, zijn levenloos.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik snap t helemaal, maar te grote boobies zijn toch ook helemaal niks. En die mensen die je daarmee hebben gepest, zijn levenloos.


    Dit. Echt. Dit.
    Zo fijn om dit eens door een ander uitgesproken zien te worden.


    •

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik snap t helemaal, maar te grote boobies zijn toch ook helemaal niks. En die mensen die je daarmee hebben gepest, zijn levenloos.


    Dat is zo. Maar ik was bij wijze van spreken al blij als ik cup B zou hebben. Alles beter dan "almost boobs".
    Misschien trek ik me er teveel van aan, maar ik heb het er vaak nog moeilijk mee :/
    Het onzekere gevoel moet slijten en vroeg of laat zal dat gebeuren. Daar ben ik redelijk zeker van (:


    26 - 02 - '16

    ^ Ik heb cup B. Opzich niets te klagen, maar ik vind een C perfect. x) Helaas, helaas. xd



    OTOFT: Was een leuk dagje. c: Weliswaar geen jurk gevonden, maar die haal ik dan wel online. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Still not able to let you go. And it hurts.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kauai schreef:
    Oh my God. Hij gaat niet dood, hij gaat niet dood, hij gaat niet dood. Can I get a hell yeah?

    Hell yeah! Ofzo ;x Ik ben in ieder geval echt heel blij voor je! ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yitzhak schreef:
    Still not able to let you go. And it hurts.


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    (...)

    Dat is zo. Maar ik was bij wijze van spreken al blij als ik cup B zou hebben. Alles beter dan "almost boobs".
    Misschien trek ik me er teveel van aan, maar ik heb het er vaak nog moeilijk mee :/
    Het onzekere gevoel moet slijten en vroeg of laat zal dat gebeuren. Daar ben ik redelijk zeker van (:

    Ik heb zelf geen A, dus ik weet niet hoe dat is, maar ikzelf (en dan spreek ik voor mezelf) vind het juist schattig bij een meisje/vrouw en ik zou iemand niet vooroordelen vanwege de grootte van hun boobies. Het is begrijpelijk als je wat grotere zou willen, zeker als je er gepest mee bent, maar ik denk inderdaad dat het met onzekerheid te maken heeft. Want geloof me, je bent heus niet minder als je geen bigsize hebt. Jij bent goed genoeg!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Please Please Please be okay.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered