• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Soulfinder schreef:
    Niet weer dat dramatische gedoe, alsjeblieft.

    + Ga lekker tegen iemand anders zeiken als je toch geen normaal antwoord kunt geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk moet ik een vriend krijgen met een bipolaire stoornis. Alsof ik mijn handen niet vol heb aan mezelf. Dit is gewoon zelfdestructie op z'n best, en we weten allebei heel goed dat dit slecht af gaat lopen. Als ik je niet opeens zo leuk was gaan vinden was dit nooit gebeurd.


    i put the fun in funeral

    We leren elke dag iets bij.


    kindness is never a burden.

    Overkill schreef:
    Natuurlijk moet ik een vriend krijgen met een bipolaire stoornis. Alsof ik mijn handen niet vol heb aan mezelf. Dit is gewoon zelfdestructie op z'n best, en we weten allebei heel goed dat dit slecht af gaat lopen. Als ik je niet opeens zo leuk was gaan vinden was dit nooit gebeurd.


    oh sarah sarah toch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    hoezo steelt de volkskrant mijn zomerplannen? sneaky little bastards.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom draait alles ineens om jou? Ik ben er zo zat van. Jij kan mooi je mond openen over je kinderloosheid en ik kan dat niet omdat ik "te jong" ben volgens de maatschapij. Ik kan er echt niet tegen als je steeds loopt te zeuren dat alle behandelingen niet werken. Stop anders eens met roken!?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 18:16 ]

    Wat een drama weer. Als het er niet is creëer jij het wel :W


    26 - 02 - '16

    Mogen mensen eigenlijk reclame maken voor de story van iemand anders in hun stories? ;s Ik vraag het me toch wel af, eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Mogen mensen eigenlijk reclame maken voor de story van iemand anders in hun stories? ;s Ik vraag het me toch wel af, eigenlijk.


    Lijkt mij niet, maar dat zou nog wel eens een goede vraag zijn voor de mods c;
    Maak er een topic over zou ik zeggen ^^


    26 - 02 - '16

    Alpheratz schreef:
    (...)

    oh sarah sarah toch


    maar hij is wel knap dus het kan allemaal altijd erger


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    maar hij is wel knap dus het kan allemaal altijd erger


    het kan in de meeste gevallen wel erger maar dat maakt het nog niet per se goed (cat). k ben nu wel benieuwd though


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    heerlijk moonrise kingdom kijken. luv it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben echt een idioot!

    Dan zit je met je ouders in Wallonië, op een indianenfestival. Spreekt een grappige kerel me aan, vraagt hij me ten dans...Ik weiger omdat ik te verlegen ben én omdat mijn vader hem vertelde om niet met me te vrijen omdat hij anders een vuist op zijn oog zou krijgen. Lekker awkward.
    Blijft hij aandringen, durf ik nog steeds niet ondanks hij écht wel grappig was.

    Dan ga je terug naar huis en weet je niets over hem op zijn voornaam na. What a shame. Nu kan ik hem nergens terugvinden. :c


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben trots op mezelf dat ik dit eindelijk heb kunnen plaatsen; jij hebt geen plek meer in mijn leven. Al denk ik niet dat het jou veel kan schelen. Je hebt echt geen idee op welke manier je me gekwetst hebt :') But anyway, ik wens je veel plezier in je nieuwe groepje. Je bent mijn vriendschap niet meer waard.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alpheratz schreef:
    (...)

    het kan in de meeste gevallen wel erger maar dat maakt het nog niet per se goed (cat). k ben nu wel benieuwd though


    Ik heb tenminste genoeg zelfkennis om te weten hoe dit af gaat lopen 8D


    i put the fun in funeral