• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    HIGHSCHOOLERS
    Ziegler
    Boschetto
    Jukeboxes
    Raccoon
    Gaskarths
    Conaway
    BIack
    Mignon
    Collier
    Sociopaths
    Balloo
    Griekseyoghurt
    Complexes
    Timlin
    Vydas
    Xemerius
    Phoeni
    Sanne
    Denize
    Xanthe
    Saar
    Yu
    Soraya
    Lisa
    Lotte
    Saartje
    Marie
    Stephanie
    Anouk
    Britt
    Demi
    Naomi
    Ana
    Floor

    GEBEURTENISSEN
    In het RPG.
    • Black and white party bij Finn thuis - zaterdag.
    • Homecoming - ?

    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | Muziekkant | BIack | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Raith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Ira Keano Venson
    • Syden Ara Emerson
    • Owen Damien Devine


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!


    TOPICS


    AFWEZIGHEDEN
          JULI
    Timlin/Demi • 25 –– 8             wifi onbekend
    Collier/Saar • 11 –– 26             wifi beschikbaar, maar niet actief
    Gaskarths/Yu • 5 –– 25             beperkt wifi beschikbaar
    Xemerius/Ana • 11 –– 25             onactief
    BIack/Lisa • 13 –– 23             beperkt wifi beschikbaar

          AUGUSTUS
    Sociopaths/Marie • 6 –– 1       wifi/data beschikbaar, maar niet actief
    Collier/Saar • 1 –– 9             wifi beschikbaar
    Conaway/Soraya • 7 –– 15            wifi onbekend

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 19:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Xemerius schreef:
    Aangezien ik ook niet actief ben, moet ik ook iets bedenken dat Hale iets heeft. Ik laat d'r wel "ziek" naar huis gaan. Want 7 dagen in de kantine zitten op dezelfde plek lijkt me vreemd. :')


    Of je laat haar 7 dagen bij Ira zitten. ;d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Never mind, mijn post! Haha. Anyway, dan moet het wel vandaag gebeuren. :x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IK BEN ER EINDELIJK xD Sorry voor iedereen die nu zijn rol even weer moet gaan oprakelen, maar ik ga eens kijken wie aan Lincoln/Ryder zijn good graces en zijn bad graces gaat geven :'D (I've been so busy the past week, ik heb mijn laptop niet eens meer open gehad sinds dinsdag om even Teen Wolf te kijken en dan weer andere shit te doen :'D)
    EDIT: Als je al iets voor Ryder hebt, geef me even een gil, dan bekijk ik het even

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 13:21 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb Ethan (footballer, 1.07) en Abby (newbie, 1.04). :)


    She's imperfect but she tries

    Jukeboxes schreef:
    IK BEN ER EINDELIJK xD Sorry voor iedereen die nu zijn rol even weer moet gaan oprakelen, maar ik ga eens kijken wie aan Lincoln/Ryder zijn good graces en zijn bad graces gaat geven :'D (I've been so busy the past week, ik heb mijn laptop niet eens meer open gehad sinds dinsdag om even Teen Wolf te kijken en dan weer andere shit te doen :'D)
    EDIT: Als je al iets voor Ryder hebt, geef me even een gil, dan bekijk ik het even


    Riley is het nichtje van Ryder en Vanx so maybe something with that? :3 Anders heb ik nog benjamin en Owen voor je ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Xantthhhh, ik heb Ira voor je. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Collier schreef:
    Never mind, mijn post! Haha. Anyway, dan moet het wel vandaag gebeuren. :x


    Oh ja, je gaat morgen op vakantie :c
    Veel plezier alvast!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik dacht al waar is Xanthe gebleven anyway ik heb Charlie voor je in de kantine in de rij :3


    I just caught the wave in your eyes

    Good Side

    • Benjamin George O'Donnel:
    Benjamin in Ryders neef en hij vindt familie belangrijker dan alles. Dus hij is één van de personen die onder Lincoln's protectie staat. Als je iets tegen hem doet wat hem niet aanstaat... Brace yourself.
    "Family is important even if it's a manwhore." • [Nephew]
    • Vanx Royce Barnes:
    Is zijn iets jongere tweelingzus waar hij alles voor over heeft. Ze heersen over de school als badasses en zijn één van de meest gevreesde duo's op de school. Maar ze zijn al hecht sinds ze klein waren en ze werden nog closer nadat hij de leugens van zijn vader achterhaalde. Hij weet maar al te goed dat zijn zus naar hem opkijkt en hij doet er dan ook alles aan om haar te beschermen.
    "Mess with my sister and I'll go fucking Ramsay Bolton up your ass" • [Twin Sister]
    • Riley Samantha Knox:
    Ook zij valt onder zijn vleugels aangezien ze familie is. Hij heeft ook het gevoel dat hij haar moet helpen minder naïef te zijn, want dat is duidelijk iets waar ze nog wel eens over zou kunnen struikelen.
    "She's so likeable, but so blind, I just feel the need to help her." • [Niece]
    • Syden Ara Emerson:
    Hij vindt het echt chill om nu en dan eens een praatje te slaan met de beste vriendin van zijn zus. Hij zou het ook heus niet erg vinden om haar te daten, want hij vindt haar onhandigheid echt super adorable, maar dat houdt hij meestal maar voor zichzelf, al is hij wel een 'echte gentleman' naar haar toe.
    "Sometimes you just start to like people, because someone else you like likes them." • [Sisters Best Friend]
    • Owen Damien Devine:
    Het is niet meteen dat de twee beste maatjes zijn, maar Lincoln tolereert hem en dat is al iets zeer positief voor de andere partij. Deels ook omdat hij een vriend van Syden is en hij niet bepaald iets heeft tegen de jongeman, er zijn genoeg slachtoffer op de school.
    "Sometimes you just have to be surprising, my friend." • [Unexpected toleration]
    • Jason Ryan Grimes:
    Eigenlijk zijn ze vooral vrienden omdat ze de enigen zijn die elkaar arrogantie aankunnen en die het liefst van al op andere mensen die ze niet mogen projecteren. Ryder vindt ook zijn attitude geweldig en hoe hij dat uitspeelt op andere, in hun ogen mindere, mensen.
    "He matches my level of arrogance and he's rich, I like that." • [Arrogant partner in crime]
    • Charlotte Kate Green:
    Ook tegen deze dame heeft hij niet echt iets en hij laat haar meestal gewoon met rust, al heeft hij hier niet echt een specifieke reden voor.
    "I don't really care what she does." • [Ignored]
    • Lucas Isaac Hughes:
    Lucas zou je kunnen omschrijven als één van zijn handlangers en ze zijn dan ook een superteam samen. Als je Jason hier nog aan toe voegt is de kans groot dat er een heleboel mensen geshockt, huilend of zonder kleren naar huis gaan die dag, maar zwijgen zullen ze zeker doen.
    "Everyone needs someone to back them up, like the avengers, they kick ass on their own, but are unstopable as a team." • [Partner In Crime]
    • Juliet Marie Maverick:
    Ook zij wordt eerder genegeerd door Lincoln. hij vindt haar muzieksmaak echt wel best leuk en durft ook wel één keer in de maand een snerende opmerking naar haar hoofd te gooien, maar daar houdt het ook op.
    "She has a good taste in music, so what?" • [Rather Ignored]
    • Hadley Ayden Galloway:
    Hij vindt haar alleen leuk omdat ze een hekel heeft aan alles wat hij is, eigenlijk zijn volledige bestaan.
    "You have to respect your opposites." • [Opposites]
    • Cristiano Ignazio Barone:
    Lincoln komt hem wel eens tegen in een job die drugs betreft, maar voor de rest heeft hij niet echt iets met de jongeman. Hij respecteert hem zeker wel en laat hem verder met rust.
    "I almost never have a reason to have respect for someone, so be honored." • [Respected]

    Bad Side
    • Finn Lesley Montgomery:
    Ryder herinnert zich nog goed de tijd voor ze uit elkaar gingen, maar kan nu absoluut niet meer met zijn buurjongen om. Hij weet ook wel goed genoeg dat
    "At least I don't put my huge ego in other people's way" • [Head Dick]
    • Brad Aaron Wilson
    Lincoln mag de jongen in de eerste plaats al niet omdat hij gay is, maar ook zijn overenthousiaste innerlijk zint de jongeman totaal niet. Brad is dus een slachtoffer dat regelmatig opmerkingen krijgt en harder aangepakt word.
    "Get that filth out of my way please." • [Gay Boy]
    • Myah Raith
    Een echte reden om haar te haten, heeft hij niet, althans niet echt. De hoofdreden is vooral dat ze het zusje is van de populaire Kyros, waar hij absoluut niet mee kan opschieten.
    "It's nothing personal really." • [Sister Of]
    • Nathan Cole Parker
    De reden achter deze negatieve relatie? Gewoon het feit dat Nathan een 'jock' is. Lincoln vindt hem ook eerder een irritant ventje en heeft meer dan eens een aanvaring met hem.
    "Let's get out of here, I can't stand the smell of self pity." • [Annoying Jock]
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    Hij vindt de 'goodguy attitude' van deze jongeman uiterste vervelend en dat zal hij ook laten merken als hij weer een een grap uithaalt in de klas of iets dergelijks. Hij heeft dan ook een opmerking op alles wat Toby doet.
    "Oh please, cut the acting crap already." • [Disliked]
    • Lachlan Hudson Gregory:
    Lincoln vindt deze jongeman ook niet zo aandoenlijk omdat hij biseksueel is, hij is duidelijk geen aanhanger van homo's, lesbiennes, biseksuelen en transgenders, maar verder weet hij niet echt veel over de jongeman en dat vindt hij frustrerend. Hij laat deze frustratie niet merken, maar dit maakt wel dat hij één van zijn slachtoffers is...
    "You're hiding something from me. I don't like it. At all." • [Victim]
    • Ira Keano Venson
    Lincoln laat meestal uitschijnen dat hij Ira niet mag puur en alleen omdat hij een footballer is. Dat is de enige reden dat hij tegen de jongeman heeft. Mocht hij dit niet zijn, zouden ze best vrienden kunnen zijn in Lincoln's ogen, maar helaas.
    "Like you care, you're on the football team." • [Potential Friend]
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    Haar 'populaire' houding vindt Lincoln ronduit irritant en dat is de reden dat ze haar niet kan uitstaan. Hij heeft een absolute hekel aan haar voor enkel en alleen dat en hij zal ook elk moment grijpen om haar op haar plaats te zetten.
    "Shut up, I don't even want to know how awesome your slutty dress was at that party, everyone was there anyways." • [Too Popular]
    • Kyros Raith:
    Alleen het feit al dat hij met Finn omgaat, doet hem een slecht beeld krijgen over de jongeman. Licoln vermoedt ook dat er meer aan de hand is met Kyros (doeldend op zijn seksuele oriëntatie), maar hij kan niet precies zijn vinger leggen op wat het is, er achter komen is dan ook het streefdoel van het jaar.
    "Are you sure you don't want to confess something?" • [Hated]
    • Ethan Hunt:
    Ra, ra, ra, wat is Lincoln's probleem met Ethan? Juist ja, hij zit in het footballteam. Hij vindt het ook uiterst irritant dat hij zo in het rond flirt met alles en iedereen, al weet Lincoln dat hij zijn aandacht vaak niet eens er bij kan houden.
    "You're just a nice lap dog. Sit." • [Pathetic]
    • Michella Jaci L'Amour:
    Ondanks het feit dat Benji een mannelijke slet is, vindt hij het nog zoveel keer erger bij meisjes. Daarom mag hij deze dame ook echt niet. Lincoln is dan ook van mening dat sletten echt aan je gaan plakken.
    "Stop right there with your glue, I don't want you." • [Annoying]
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    Lincoln heeft gewoon absoluut een bloedhekel aan cheerleaders, slim of niet. En hij vindt haar nog de ergste van al: ze draagt de lelijke outfit plus ze is in zijn ogen een absolute betweter. Een reden te meer voor hem om haar niet te mogen.
    "Please, take your brains and fugly outfit and get out of my goddamn sight." • [Regular Cheerleader]
    • Abby Monroe:
    Naast jocks en cheerleader en populaire mensen, haat Lincoln ook nog de nieuwe. Die soms nog erger dan anderen aangezien ze hun plaats nog niet lijken te weten. Het is dus een algemeen iets voor hem om haar niet te mogen.
    "Welcome to the bottom of the foodchain." • [Newbie]
    • Jessica Mia Crawford:
    Ze mag dan wel de vriendin van Benjamin zijn, hij mag haar alles behalve en noem haar altijd OAG. Naast dat feit is er ook nog dat detail dat ze een cheerleader is en de absolute drang heeft om zicht te kleden naar de laatste mode. Niet Lincoln's halte, dat is duidelijk.
    "Jeez, stop being such an overly attached girlfriend, hoe." • [Overly Attached Girlfriend]
    • Cara Jessica Smith:
    Lincoln mag haar niet en vindt haar een aandachtzoeker. De filmpjes, het haar alles aan haar zit hem dwars en dat steekt hij niet onder stoelen of banken.
    "Oh look at that, the rainbow has arrived, now we can all be happy again." • [Hates Her Style]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 17:13 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb mensen ingedeeld op basis van innerlijk, uiterlijk en status, als je denkt een reden te hebben om aan zijn good side te staan, gimme I would love to hear why :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    Ik heb mensen ingedeeld op basis van innerlijk, uiterlijk en status, als je denkt een reden te hebben om aan zijn good side te staan, gimme I would love to hear why :Y)


    Voor Finn is bad side goed! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaskarths schreef:
    Ik dacht al waar is Xanthe gebleven anyway ik heb Charlie voor je in de kantine in de rij :3

    Hehe, ik beloof je dat Lincoln absoluuuut geen Alexander is die schuldgevoelens krijgt...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ziegler schreef:
    (...)

    Voor Finn is bad side goed! :3

    Voor Kyros ook c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Voor Finn is bad side goed! :3


    En ook voor Jace, good side is goed voor Jase ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor mij is het ook goed. :) Ik ben nu wel weg!


    She's imperfect but she tries