• Sorry als er hier al een topic over is, maar ...



    Smth weird is going on here. Ik heb dit al altijd gehad en ik dacht er nu toch eens een topic over te maken.

    Is it me, or everyone?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 19:12 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Sorry, maar ligt het nou aan mij of kijk ik er gewoon overheen.. Wat is er dan 'weird' aan? Ik zie 't niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Sorry, maar ligt het nou aan mij of kijk ik er gewoon overheen.. Wat is er dan 'weird' aan? Ik zie 't niet.

    Die kotjes op de tekst?


    If I were once a planet, you were the axis

    Dat is bij mij ook. Denk dat dit gewoon 'normaal' is bij de mobiele versie omdat de lay-out niet hetzelfde is.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Dat is bij mij ook. Denk dat dit gewoon 'normaal' is bij de mobiele versie omdat de lay-out niet hetzelfde is.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Is geloof ik normaal vanwege de lay out ja. Zag het dan in eerste instantie ook niet omdat ik er zo gewend aan ben geraakt haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Is geloof ik normaal vanwege de lay out ja. Zag het dan in eerste instantie ook niet omdat ik er zo gewend aan ben geraakt haha.

    Haha oké. Ik wist het alleen maar omdat het bij mijn zus niet zo was.


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb dat niet...


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien dat het dan aan de grootte van het scherm ligt o.i.d. ?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inej schreef:
    (...)
    Die kotjes op de tekst?

    Ooooh, haha, ja, ik had dat op mijn oude mobiel echt heel erg lang, dus daarom dat het me niet opviel. Ik heb nu een nieuwe mobiel, maar ik weet niet of ik het daar heb eigenlijk, volgens mij niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Monteriggioni schreef:
    Misschien dat het dan aan de grootte van het scherm ligt o.i.d. ?


    Ja of de soort mobiel? Ik heb iig een Samsung Galaxy Core en ik heb het dus niet. Volgens mij had ik het op de Ace ook niet. Maar wel apart dat sommigen er wel last van hebben en anderen niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Eerste dat ik er van hoor. Ik gebruik de mobiele versie ook niet omdat ik onhandig ben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het ook altijd, denk gewoon een foutje in de lay-out.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen last van.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb even wat aangepast in het design. Als je op Refresh klikt zou je de rare achtergrond niet meer moeten zien.


    Dit is mijn signature...

    Dank je wel, Rutger!