• Ik heb zojuist een boekje om in te schrijven en een goede vulpen gekocht, omdat ik dan lekker kan schrijven zonder laptop, bijvoorbeeld in de auto op vakantie. Nou wilde ik daarin iets gaan uitschrijven waar ik nog niet aan begonnen ben op Q. Voor die stories is het immers handiger voor het overzicht om gewoon in word te blijven werken. Ik kan alleen niet kiezen welke ik eerst uit zal werken (teveel inspiratie voor teveel stories). Ik wilde sowieso aan een hp-gerelateerde story werken, omdat ik degene waar ik nu aan werk bijna af heb, hopelijk na deze maand helemaal en ik dan op de laptop ga werken aan een OP en daarna een THG die ik ook al online heb staan. Dan blijven er twee opties over:

    Een Jily story met als verteller Sirius Black. Het wordt voornamelijk een romantische komedie en ik ben ook van plan er een vleugje Wolfstar in te betrekken. Ik ben nog niet heel gedreven in komedie en verhalen met een verteller in het verhaal, dus het is om daarmee te oefenen bedoeld.

    Een Narcissa Black story. Ik wil al best een tijdje een verhaal schrijven over dit karakter uit hp, omdat ik haar gewoonweg ontzettend interessant vind. Het wordt voornamelijk drama en romantiek en ik ga mij hier richten op karakterontwikkeling.

    Ik wil ze dus sowieso allebei uitwerken, omdat ze allebei ook een doel dienen (ik ben heel hard aan het werk om mijn schrijfstijl te perfectioneren voor ik een manuscript naar een uitgever stuur), maar ik weet niet welke ik eerst zal doen, muh. Wat zouden jullie doen? Of wat zouden jullie mij liever online zien zetten? En waarom? Als jullie willen stemmen of jullie mening hier willen delen, ben ik jullie eeuwig dankbaar, haha.

    Welke zou jij uitwerken?

    55.9% (19 stemmen)
     
    The heroic rescue of the magnificent smoking hot Sirius Orion Black || The history of Lames by Sirius Black

    44.1% (15 stemmen)
     
    Green, the colour of Wickedness || Narcissa Black


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou voor Narcissa gaan, je kan zoveel kanten daarmee op. Endless possibilities! En ik vind het gewoon echt top dat mensen zulke personages als haar willen uitbreiden ik heb altijd het idee gehad dat dat te weinig is gebeurd. :Y)


    The truth is out there.