• Ik was de laatste.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    7

    Mensen, ik snap er zelf al bijna niets meer van x) In ieder geval, ik weet dat de reactie van Storiefan niet kwetsend of slecht bedoeld is! :)


    What would Emma do?

    Ho, Ho. Waaaaaar is mijn cijfer van Storiefan? :P


    Just doing what I can

    8. I like the quotes. (:


    The truth is out there.

    oh, wel.Hoe meer zielen, hoe meer vreugd nietwaar?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej een 8 is mijn hoogste cijfer tot nu toe xD
    Dang ik ben melig. Eigenlijk best triest. Krijg niet een slecht beeld van me a.u.b
    Uhm, ik heb geen idee of ik jou al heb gedaan, maar Storiefan, jij krijgt van mij een: 7,7 jeej!

    HERE'S TO MELIGHEID: (hoera)


    Just doing what I can

    ìk geef mijn profiel iig géén 4


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Meligheid RULEZ!


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Nee, ik ook niet. Want ik gaf een 7,5 (:
    Pfoe mijn meligheid begint af te nemen mensen, wees maar opgelucht (:
    OOPS IT'S BACK!
    Ik zit het hier echt vol te spammen ():


    Just doing what I can

    Storiefan schreef:
    ìk geef mijn profiel iig géén 4

    Het is ook niet beoordeel je eigen profiel.

    Het is gewoon mijn eigen mening en ik bedoel er echt niets kwetsend mee. Als je het echt zo nauw aan het hart ligt geef ik je nu een 5.




    En ot: 6,5

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 20:39 ]


    From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.

    hey! Ik schend nou al mijn net opgebouwde reputatie van relschopper!


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Als we eigen profielen zouden gaan beoordwlen, tja, dan had ik mezelf ook echt wel een 9 gegeven hoor :') Luke Castellan ftw :Y)

    6


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dan had ik mezelf een 10 gegeven duh want ik vind mijn eigen profiel mooi xD
    Ik lijk alleen een van de weinigen te zijn xD
    8 (:

    Ik gebruik best vaak xD merk ik nu ():


    Just doing what I can

    ik ben blij met de 5 das tenminste nog een voldoende. Kun je ook zeggen waarom ik dat krijg? en voor mijn reputatie als relschopper (die ik toch hoog moet houden uit eergevoel,al ben ik eerloos) ;AL JULLIE PROFIELEN ZIJN KUT!

    niet tegen de bemiddelaars zeggen maar dit is écht niet kwetsend bedoelt


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    JEP ALLE PROFIELEN HIER OP Q WOOOOOOOH JEEEEEEEJ

    Ik wil ook een relschopper zijn :P


    Just doing what I can

    ok, doe maar mee! spread the word! ;)


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.