• Oke, ik weet dat het verboden is om je gewicht op Quizlet te zetten, maar daar vraag ik ook niemand om.
    Ik wil alleen zeggen dat ik heel erg blij ben, doordat ik er flink wat kilootjes af heb gekregen en ik kan natuurlijk niet de enige zijn.

    Dus, ben jij ook afgevallen en ben je er trots op? Stuur hier je 'before' and 'after' foto's *O*



    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat goed van je! *O*
    Ik ben er nu ook druk mee bezig. Ik was wat afgevallen, alleen toen had ik vakantie en was ik weer wat aangekomen. Nu wil ik weer doorzetten en weer naar mijn streefgewicht komen (en proberen of ik dan nog die broek van vier jaar geleden nog pas x'D ).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik probeer af te vallen, maar ja. Dat ik ook nog medicijnen slik die het gewicht doen toenemen, helpt ook niet echt mee :c
    Ik let wel op wat ik eet, maar daadwerkelijk afvallen wil ik pas doen als ik van die medicijnen af ben.


    26 - 02 - '16

    Wat gaaf zeg! Ik moet ook flink aan de slag. Maar helaas werkt mijn gezondheid heeeeeel hard tegen. Dus ik moet het hier nog maar even mee doen.


    The truth is out there.

    Looking good, Jacs! ^^

    En ik ben ook blij met de weegschaal vandaag. Ik heb een getal bereikt dat ik echt járen niet gezien heb! Het valt niet te zien aan mijn uiterlijk, maar ik ben er wel trots op. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mt.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Goed zeg! Erg knap van je!

    Jullie zijn allemaal goed bezig!


    You save everyone, but who saves you?

    Ik zie het verschil echt!
    Ik heb wel echte before and after foto's genomen die ik hier niet ga posten, dus hou ik het hier maar bij, haha.

    September 2014



    Juli 2015

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 20:34 ]


    Your make-up is terrible

    Looking good!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Juli 2014:



    Juli 2015



    Mijn gezicht is veranderd, vind ik.


    26 - 02 - '16

    Ik ben nog steeds dikkig en wordt er niet echt dunner op vrees ik. Maar supergoed zeg!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat goed allemaal! (:
    Ik let niet zo op mijn lijn, want daar word ik alleen ongelukkig van :') Eten is té lekker om niet te eten, haha. Als ik ga vermageren, krijg ik waarschijnlijk van die dingen als 'anorexia-girl' oid naar me toegeworpen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben bezig met te proberen dunner te worden, maar die barbecue me die übervette chocomousse als dessert gaat daar echt niet bij helpen, vrees ik. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw echt goed! Ikzelf ben ook aan het afvallen en ik heb al een foto gevonden van toen ik op mijn hoogste gewicht was, maar ik wil eerst nog een paar kilo's kwijt voor ik een 'after' foto maak.


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    Ik ben de afgelopen jaren van een maatje veel te veel naar een maatje tevreden naar een maatje goed gegaan! De broek van m'n zwaarste dieptepunt pas ik dan ook nu zowat 2x in, wat gewoon verrekte bizar is. In de regels staat niks over het vermelden van je maat, enkel je gewicht, maar als dat ook niet toegestaan moet deze zin maar verwijderd worden, maar ik ben echt ontzettend trots op het feit dat ik van een maat 44/46 naar maat 38 terug ben gegaan (:
    Stoppen met medicatie en gewoon gezonder leven, doet zoveel voor een mens. Er is wel ruim 4/5 jaar overheen gegaan, maar diëten hou ik nu eenmaal niet vol en extreem afvallen op veel te korte tijd is veel te ongezond. En jah, pas sinds 2,5 jaar ben ik volledig gestopt met medicatie, en dat was echt wel de grootste boosdoener van m'n gewichtstoename.

    Sinds afgelopen april ben ik pas begonnen met sporten want daarvoor was ik er kinda allergisch voor, en nu heb ik spijt dat ik gewoon niet eerder ben gegaan en het altijd maar uitstelde want het doet echt zoveel deugd en ik zit er zoveel beter door in m'n vel :'D

    Ik zou wel een foto willen plaatsen, maar met een selfie kom je niet zo heel ver met een before-after en ik ben nu eenmaal degene die altijd de foto's maakt, dus ik sta er ook zowat nooit op :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”