• Hoi,
    Ik ben sinds gisteravond bezig met een tekening waar ik trots op begin te worden. Ik wou het graag met jullie delen. :3


    Wat vinden jullie ervan tot nu toe? c:
    De mensen die mijn comic lezen, weten al gelijk wie dit is mweheh.

    Ik vind hem heel gaaf, vooral de schaduw en detail van de broek! En mehehe. Mijn favoriete personage van je comic.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 20:17 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Ik vind hem heel gaaf, vooral de schaduw en detail van de broek! En mehehe. Mijn favoriete personage van je comic.

    Thaaaanks, omg ily
    same

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 20:18 ]

    Die tekening is gewoon prachtig! Vooral de schoenen haha.


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Die tekening is gewoon prachtig! Vooral de schoenen haha.

    hahahahahahaha, dank je wel! (flower)

    Wow, die is echt mooi gedaan!

    LaughingJack schreef:
    Wow, die is echt mooi gedaan!

    Dank je wel! c:

    I love it


    26 - 02 - '16

    Omg zo prachtig!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    ^ thanks a bunch <3

    Wow, ik lief de details en het schaduwwerk onwijs! Het is echt een knap stukje (digitaal) tekenwerk!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Wow, ik lief de details en het schaduwwerk onwijs! Het is echt een knap stukje (digitaal) tekenwerk!

    Super bedankt!

    Update: c:

    Ik doe het je alleszins niet na. ^-^
    Alleen heb ik wel een beetje het gevoel dat het hoofd net iets te groot is in verhouding met het lijf. Verder is het echt goed gedaan!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het ziet er echt super uit!


    16 - 09 - '17

    Hij is super!

    Let wel op de anatomie hoor! Naar mijn gevoel is het hoofd ietwat groot en mag in verhouding de torso iets langer.
    Misschien heb je hier wat aan, ben zelf ook geen anatomiewonder, maar ik ben het op het moment aan het bestuderen en oefenen enzo.

    Een snelle schets gemaakt


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.