• Kennen jullie dat ook? Je gaat op vakantie en je ziet dat aan een kant wel zitten, maar aan de andere kant ook weer niet. Zo ga ik een hoop dingen missen; mijn vriend, de kat en afwezigheid van een taalbarrière. Anderzijds weet ik dat er een mooie vakantie te wachten staat en dat ik veel leuke dingen ga doen. We gaan naar een Klamm, een roofvogelshow en de mooiste tuin van Italië (volgens mij ook van Europa, maar dat weet ik niet 100% zeker).

    Nu zit ik best wel met een enorm dubbel gevoel en morgenochtend gaan we al weg :/

    Aan een kant vind ik het moeilijk om te gaan, maar aan de andere kant zie ik het wel zitten. Tenminste, als dit in het verschiet ligt;


    (foto van vorig jaar)

    Nu ben ik wel nieuwsgierig; ben ik de enige die dit gevoel heeft (of heeft gehad) en waar jullie heengaan c;


    26 - 02 - '16

    Voor de mensen die niet goed weten wat een Klamm is, misschien geeft dit een beter beeld:





    ^ Deze foto's zijn gemaakt bij Wolfsklamm, daar ben ik ook vorig jaar geweest.


    26 - 02 - '16

    Ik ken het.
    Vorig jaar toen ik naar Spanje ging had ik er ontzettend veel zin in, maar 3 weken vond ik wel ontzettend lang.
    In de vakantie zelf heb ik ook wel een aantal keer gehad dat ik wel graag naar huis wilde, maar verder was het een geweldige vakantie. :-D

    Alvast heeel veel plezier! Het ziet er mooi uit daar! *O*

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 19:07 ]


    Life is a beautiful struggle

    Het ziet er daar echt mooi uit!
    Je bent niet de enige. Ik krijg altijd heimwee op vakantie, maar terug gaan wil ik ook weer niet. Als we terug gaan wil ik altijd graag weer naar huis, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik denk dat ik het liefst gewoon in mijn eigen bed slaap, maar ja, dat ding meenemen naar het buitenland en neerzetten in een stacaravan is ook weer lastig (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat heb ik dus. Ik ga twee weken, maar dat vind ik toch wel best lang. Al zal ik dan wel zien dat die twee weken zo voorbij vliegen als ik daar ben ;o


    26 - 02 - '16

    Je bent zeker niet de enige! Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft nu dus een nieuwe vriend (al lang eigenlijk) en dat is dus mijn stiefpapa. En we zijn net naar Frankrijk geweest voor twee weken dicht bij de kanten van Lourdes:') heel gelovige stad wat ik dus niet ben;)
    En ja ik had wel wat verdriet om mijn papa want hij zit daar dan alleen thuis ja hij heeft wel een lief maar ze wonen nog niet samen dus zijn lief komt soms...
    En dan ben ik zondag deze zondag bij mijn papa en dan ga ik eerst een kamp doen (paardrijden) en dan vertrekken we weer naar Italië:Y)
    Ja dat lijkt me echt heel erg leuk maar ik blijf dan een maand bij men papa samen met men zus en dan ga ik weer wat heimwee hebben voor men moeder en mijn broertje want men vader kent mijn broertje niet. Het is echt lastig als je moeder en vader gescheiden zijn het liefst wil ik dat ze weer samen zijn we hadden toen ze nog samen waren ook echt een heel mooi huis je kon het bijna een villa noemen. Alleszins ik hou van hun alle twee
    Zijn er nog mensen die dat meemaken deze zomervakantie?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik ben net aangekomen in het hotel. Morgen gaat de reis verder en zal ik tevens wat foto's neerzetten ^^


    26 - 02 - '16

    Wow echt prachtige foto's!


    Can't control my second personality

    Ik ken het, ik heb aan het eind van mijn zomervakantie een kamp van school en ik zit er nu al tegen aan te hikken. Want ik moet 3 dagen lang mijn gezin en honden missen. En als dat nog niet genoeg is gaan we in oktober op vakantie naar Gran Canaria met het vliegtuig wat ik dood en vind en mijn eerste keer word en dan moet ik mijn honden langer dan een week missen. Maar aan de andere kant lijkt het me ook hartstikke leuk omdat het een keer anders is dan mijn normale saaie leventje. Maar mijn heimwee gedachtes winnen altijd _O_


    ♡

    Ik kan nou niet echt zeggen dat ik daar ooit al eens last van heb gehad, maar goed mijn langste "vakantie" was dan ook een weekend in Engeland haha. Dus ik denk niet dat je dat echt een vakantie kunt noemen, maar eerder een weekendje weg. Het enige probleem dat ik had was dat ik eigenlijk niet meer terug naar Nederland wilde haha. -Dat heb ik al vaker gehad toen ik in Engeland was-. Ik voel me daar ook best wel thuis.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Die foto's doen we heel hard denken aan waar ik ben geweest!
    Ik heb het vaker andersom, dat ik de reis mis (: . Maar ik ben altijd heel blij als ik weer thuis ben!


    I wanna be a wizard!

    Ik heb vakanties gehad waarbij ik het echt vreselijk vond om naar huis te gaan, maar ook vakanties dat ik blij was dat ik weer thuis was. Het hangt erg af van de omgeving. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben gearriveerd!

    En uiteraard is het tijd voor foto's c;

    Het overnachtingsadres:
    Een mooie plek in een afgelegen dorpje, heerlijk rustig. Het eten was er heerlijk!








    De reis verder en het appartement:
    Ik heb een eigen kamer met badkamer en balkon.










    26 - 02 - '16

    Haaa ik had niet door dat je Erieka was tot de laatste foto. :'D
    Niet dat het verder uitmaakt ofzo, maar ik had je niet herkend met deze naam. :p

    Het ziet er echt prachtig uit! Ik ben echt jaloers. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Haaa ik had niet door dat je Erieka was tot de laatste foto. :'D
    Niet dat het verder uitmaakt ofzo, maar ik had je niet herkend met deze naam. :p

    Het ziet er echt prachtig uit! Ik ben echt jaloers. :/


    Hahahaha, dat hoor ik wel vaker c;

    Ik zal jullie zeker op de hoogte houden met meer foto's ^^


    26 - 02 - '16

    Vandaag heb ik soortgenoten gespot, twee zelfs. De eerste was lief en knuffelbaar c;




    De tweede was wat bang.


    26 - 02 - '16