• Hooi! (:

    Ik zag in de Aliexpress groep op FB dat iemand een ''Diamond Painting'' had afgemaakt, die ze daar had besteld. Ik ben het gaan opzoeken op Aliexpress en wauw, mooie spullen zitten erbij zeg! Vooral deze vind ik echt enorm gaaf!

    Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit wát Diamond Painting nu precies inhoudt. Maar ik denk dat ik daarvoor gewoon wat meer moet gaan Googlen?

    Wie van jullie doet er aan Diamond Painting? Of wie lijkt het leuk? Als je zelf al iets gemaakt hebt, care to share? :3

    Liefs



    Edit: Wat ís Diamond Painting nu precies? Wel, het is diamantjes/steentjes/hoejehetnoemenwilt plakken op een katoenen/whatever doek. Op nummer. Ik zelf vind het gemakkelijk het te vergelijken met kleuren op nummer, maar dan met diamantjes. (krul)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 19:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MT omdat ik best nieuwsgierig ben erover.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wow ziet er gaaf uit! Dus dat moet je erop lijmen ofzo? Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik ga me er eens in verdiepen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nu ben ik ook nieuwsgierig!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Alle diamanten hebben een aparte kleurencode en die zijn aangegeven op de tekening en die diamanten plak je op de juiste plek. Het ziet er zo gaaf uit, ik ga het echt een keer doen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Alle diamanten hebben een aparte kleurencode en die zijn aangegeven op de tekening en die diamanten plak je op de juiste plek. Het ziet er zo gaaf uit, ik ga het echt een keer doen.


    Dus een soort van kleuren op nummer, maar dan met diamanten die je op moet plakken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dus een soort van kleuren op nummer, maar dan met diamanten die je op moet plakken?


    Ja, dat is wat ik opvat uit foto's.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ja, dat is wat ik opvat uit foto's.


    Same. Ik raakte alleen in de war doordat bij Aliexpress in de titel van al die dingen het woord ''borduurwerk'' staat. Maar volgens mij heeft het daar vrij weinig mee te maken. Toch raakte ik in de war.

    Ik denk dat ik mezelf ga trakteren op die mooie boom though. Ipv decoratievlinders. Dit lijkt me namelijk wel een hele gave nieuwe hobby. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Same. Ik raakte alleen in de war doordat bij Aliexpress in de titel van al die dingen het woord ''borduurwerk'' staat. Maar volgens mij heeft het daar vrij weinig mee te maken. Toch raakte ik in de war.

    Ik denk dat ik mezelf ga trakteren op die mooie boom though. Ipv decoratievlinders. Dit lijkt me namelijk wel een hele gave nieuwe hobby. :3


    Ik denk dat het woord 'borduurwerk' slaat op dat je het niet tekent. Ik had precies zoiets, maar dan wel echt met naald en draad, maar het principe was precies hetzelfde. Ik ga dit echt uitproberen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ik denk dat het woord 'borduurwerk' slaat op dat je het niet tekent. Ik had precies zoiets, maar dan wel echt met naald en draad, maar het principe was precies hetzelfde. Ik ga dit echt uitproberen.


    Ah oke, ja ik lees het al. Diamantjes plakken op een katoenen doek oid. Lijkt me onwijs leuk! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kunt ook je eigen ontwerp laten maken. :Y)
    Maar jeeees, het valt me nu pas op wat voor een gepriegel het wel niet is! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Ik ga deze foto opsturen en dan ga ik deze maken! :3 Foto van onze hond Chevy, voor mijn vader. ^^

    Hopelijk doet deze link het.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 20:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zojuist deze aangeschaft, dus ik ben heel benieuwd!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb zojuist deze aangeschaft, dus ik ben heel benieuwd!


    Die is gaaf!
    Ik heb deze (de panda) en deze besteld en ga er eentje van Chevy bestellen. Een andere foto dan ik eerder geplaatst had though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn eerste painting (de panda) is binnen. HOLY SHIT WAT KLEIN! ;O Stiekem schrikt me dat wel af, maar ik verzamel gewoon de moed om hiermee aan de slag te gaan. Heb er niet voor niets geld aan uitgegeven. :Y)

    Stiekem ben ik nu wel blij dat de lay out van onze hond onwijs lelijk was waardoor ik die niet heb gedaan. Anders had dat een hele grote geworden. Dat zie ik mijzelf niet doen met die supermini steentjes. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kamerling schreef:
    MT omdat ik best nieuwsgierig ben erover.


    Don't walk. Run, you sheep, run.