• Op de een of andere manier heeft iedereen het koud vandaag dus ik was zo'n beetje iedereens persoonlijke kachel omdat ik altijd zo absurt warm ben.
    Toen ik net gegeten had had ik het opeens koud. Dus ik echt zo:
    ik heb zin om mijn pyama aan te trekken en vanavond op bed Dallas te kijken.
    Dus zit ik hier in mijn pyama (bestaand uit een oversised shirt, ultra kort roze broekje en een badjas) mijn natuurkunde verslag te maken. En het moet nog half 7 worden :'D

    jullie nog wat leuks te melden?


    Miep

    Ik zit nooit in mijn pyjama. Alleen in bed en nergens anders (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    hihihi, klinkt leuk! & nee, ik kom er net achter dat ik (voor de verandering) weer eens home alone ben en alleen moet gaan eten.(huil)


    effort never betrays you

    Ik had het ook best warm vandaag maar nu wordt het wel weer frisser alhoewel ik mijn pyjama toch nog niet ga aandoen.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik ben ziek dus ik heb het koud(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb vandaag überhaupt niet eens de moeite genomen om me aan te kleden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Memoria schreef:
    Ik ben ziek dus ik heb het koud(:


    Ik heb het ondertussen weer warm. Zal ik je kacheltje zijn?
    Beterschap trouwens!


    Miep

    Ik doe bijna altijd als ik uit school kom gewoon een joggingbroek aan en m'n haar in een staart, anders kan ik gewoon niet relaxed huiswerk maken of achter de laptop zitten of whatever x'D.


    i put the fun in funeral

    Science schreef:
    (...)

    Ik heb het ondertussen weer warm. Zal ik je kacheltje zijn?
    Beterschap trouwens!

    Graag^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben vandaag 2 vissen gaan kopen (nerd)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb ook mijn pyjama aan.. Maar ik heb net gedoucht *O*

    Ik heb het koud, brrr


    26 - 02 - '16

    Ik ben 'ziek' thuis vandaag om lekker uit te slapen en zit nu lekker in mijn joggingbroek voor de computer muziek te luisteren en in mijn dagboek te schrijven :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik trek mn pyjama aan als ik thuiskom van school, lekker warm ;D


    Pain is weakness leaving the body.

    Nee, maar m'n vuisten jeuken wel om iemand echt, echt pijn te doen. That ain't good.


    No growth of the heart is ever a waste