• "You know, every hero needs his villain"
    "Yeah, but why do I had to get stuck with you?"
    "Oh please, you love me."



    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    Rollenstory

         
    Westfield High, Everington, Groot-Brittannië; Een high-school als geen ander. Kliekjes, roddels, romances, drama en... Supers. Jongeren met superkrachten. De één is een Hero, de ander een Villain, maar iedereen probeert een zo normaal mogelijk leven te leiden. Ouderlijke vetes worden zo weinig mogelijk bovengehaald en de school bewaakt de veiligheid streng. Vechtpartijen tussen beide kampen worden zwaar bestraft, maar buiten school is er heel wat minder controle.
    Wanneer de Villains op het idee komen om samen te werken en zo korte metten te maken met alle Heroes, wordt het plots heel wat spannender. Wie weet van het Geheime verbond? Wie staat aan welke kant? Kan het wel een geheim blijven? En is alles wel zo zwart-wit als het lijkt?


    Extra Uitleg:
    • Superkrachten zijn een erfelijke mutatie en recessief. Dit betekent dat:
          Als je één ouder hebt die een Super is, je een kans maakt om ook een Super te zijn. Dit is echter niet noodzakelijk.
          Als beide ouders een Super zijn, ben je sowieso ook een Super.
          Als beide ouders normaal zijn, is er nog steeds een kans dat je ook een Super bent, als één van je voorouders dat ook was.
    • Superkrachten uiten zich pas tijdens de puberteit (11 jaar tot en met 18 jaar). Andere Supers merken wel al aan kinderen at ze gaan worden, aangezien hun krachten dan niet altijd werken.
    • De identiteit of Superkrachten van jou en/of je ouders hoeft niet bekend te zijn. Je kan dus een Hero zijn, zonder dat de anderen dit weten. Hetzelfde met een Villain. Gekende kinderen van een Hero, of een Hero zelf, zijn wel wat populairder, terwijl Villains eerder wat meer gemeden worden. DIT IS NIET VERPLICHT, HET IS ENKEL LOGISCH GEZIEN.
    • Supers hebben geen verbeterd immuunsysteem en kunnen dus al dezelfde ziektes hebben als gewone mensen.
    • Dit lijken veel regeltjes, maar eigenlijk heb je echt veel vrijheid. Het is gewoon om alles eerlijk te houden.

    Woordenboek:

    • Super: Iemand met superkrachten.
    • Hero: Een superheld.
    • Villain: Een superschurk.
    • AK: Algemene krachten (zie lager)
    • UK: Unieke krachten (zie lager)


    Rollen:
    Regels bij de rollen:

    • Niemand is onoverwinnelijk en iedereen is ongeveer aan elkaar gewaagd.
    • Niemand is alleen goed of alleen slecht: Villains hebben goede eigenschappen en Heroes hebben slechte eigenschappen.
    • Liefdesrelaties zijn oftewel vastgelegd voor het eigenlijke begin van de MSV of worden tijden de MSV aangegaan. Er wordt dus niet op voorhand afgesproken dat iemand een koppeltje gaat vormen ergens tijdens de MSV. Ik zie het liever spontaan gebeuren, zodat er minder 1 op 1 is.
    • Krachten zijn niet onuitputbaar. Na een tijd worden Supers ook moe, vergeet dat niet! Ze gebruiken hun Unieke kracht dan ook niet zo maar.
    • Geef een reden waarom jouw char in dat kamp zit.

    Heroes: VOL
    • Qing • Sky Nelson Warfield • Painkiller • Zelfheling | 1.1
    • Stephanie • Sebastian William Mellis • Balloo • Heersen over dieren | 1.4
    • Mirte • Michelangelo Guiseppe Callaghan • Patriots • Zintuigverbetering | 1.5

    • Ilona • Davina May Calis • Beauregard • Illusies | 1.4
    • Judith • Kendall Jaylinn Turner • JudithSuzann • Water besturen | 1.4
    • Marie • Gereserveerd • Sociopaths • |


    Normal people:
    • Saar • Scott Arthur Perrot • Raccoon | 1.4
    • Megan • Gereserveerd • Anatomy |

    • Qing • Melrose Underwood • Painkiller | 1.1
    • Denize • Chavelle Alejandra Martinéz • Boschetto | 1.5
    • Lucca • Lillith "Lilly" Kingston • Monachopsis | 1.4


    Villains: VOL
    • Lucca • Juvenalis "Juve" Kingston • Monachopsis • Manipulatie| 1.1
    • Xanthe • Theodore 'Theo' Sylvester Jackson Warfield • BIitzkrieg • Elektriciteit| 1.1
    • Denize • Gereserveerd • Boschetto • Gedaanteverwisseling |
    • Marthe • Ara Ramsay Jaeger-Finch. • Rivetra • Puppet Master | 1.5

    • Amber • Niamh Evalia Novak • Kit • Telekinese | 1.3
    • Sanne • Kalani Mallory Savarin • Ziegler • Vuur beheersen | 1.3
    • Saar • Milica Lois Royce • Raccoon • Copycat | 1.4


    Krachten:
    Unieke krachten (UK):
    Deze krachten zijn uniek, en kan dus maar één keer gebruikt worden. Als je een kracht wil gebruiken die niet in het lijstje staat, vraag je het eerst aan mij of het wel kan. Dit is om het eerlijk te houden in de strijd. Doorstreepte krachten zijn al genomen.

    • Het besturen van water:
          Sterktes: Je kan de drie vormen (gas, water en ijs) besturen.
          Zwaktes: Je kan geen lichaamsvochten besturen, je hebt zelf veel water nodig om niet uit te drogen.

    • Het besturen van vuur:
          Sterktes: Je kan ook hitte besturen, dus vlammen zijn niet noodzakelijk. Je bent zelf meer vuurbestendig dan normale mensen
          Zwaktes: Levend verbranden is in principe nog steeds mogelijk, Je kan geen lichaamswarmte controleren

    • Het besturen van lucht:
          Sterktes: Hiermee wordt vooral wind bedoeld.
          Zwaktes: Je kan geen hoeden dragen Als je binnen zit, is het moeilijker je krachten te gebruiken.

    • Het besturen van aarde
          Sterktes: Alles waarin aarde zit, kan bestuurd worden. Sommige metalen vallen hieronder.
          Zwaktes: Titanium is niet bestuurbaar.

    • Het besturen van elektriciteit:
          Sterktes: Stormen creëren, ontploffingen veroorzaken door de spanning in de lucht op te bouwen.
          Zwaktes: Je kan geen zenuwstelsels van levende wezens beïnvloeden. Je hebt een zwak voor water (angst/afkeer)

    • Telekinese:
          Sterktes: Aardbevingen, tsunami's, levitatie van anderen...
          Zwaktes: Als een Telekineet tegen een Element vecht, wint het Element normaal wel als dat ook zijn element is. Veel concentratie nodig.

    • Gedachten lezen manipuleren:
          Sterktes: Mensen je wil opleggen. Dit kunnen er enkelen tegelijk zijn, maar een leger is niet mogelijk om volledig te controleren. Je kan, met de nodige concentratie, enkele oppervlakkige gedachten van Supers oppikken. Voor geheimen moet je bij iedereen diep graven en bij Supers is het praktisch onmogelijk, of toch alleszins heel pijnlijk en uitputtend.
          Zwaktes: Je moet je altijd concentreren om de oppervlakkige gedachten van anderen (normale mensen) juist te blokkeren, anders word je erdoor overspoeld. Een constante koppijn is een gevolg. Als je een gedachte leest, krijg je de emotie volledig binnen. Zelfmoordgedachtes zijn dan ook geen pretje voor je char.

    • Tijdreizen
          Sterktes: Je kan de verschillende paden van de toekomst zien, aan de hand van de keuzes van mensen. Bij groot gevaar voor jouw leven, krijg je visioenen. Deze zijn echter net altijd even duidelijk. Je kan ook het verleden van een persoon zien.
          Zwaktes: Je kan enkel toekijken en dus niets veranderen. Dit werkt niet bij andere Supers.

    • Gedaanteverwisseling
          Sterktes: Je kan in letterlijk alles veranderen.
          Zwaktes: Dit neemt tijd en concentratie in beslag. Hoe meer je oefent, hoe sneller het gaat. Kleding verandert niet mee.

    • Manipulatie van het weer:
          Sterktes: Stormen, orkanen, sneeuw...
          Zwaktes: Dit hangt samen met je emoties en is dus niet altijd even makkelijk te controleren. Bij bliksem wint de Elektriciteitsbestuurder.

    • Jezelf genezen
          Sterktes: Je geneest zichtbaar. Je kan beter tegen pijn.
          Zwaktes: Dodelijke wonden zijn niet geneesbaar. Het vergt energie. Botten kunnen verkeerd groeien als er niet genoeg concentratie is.

    • Anderen genezen:
          Sterktes: Dodelijke wonden zijn geneesbaar. Het gaat heel snel.
          Zwaktes: Het vergt energie. Op jezelf of andere Supers werkt het niet.

    • Heersen over dieren:
          Sterktes: Je kan dieren je wil opleggen.
          Zwaktes: Je moet bijna elk dier apart in je hoofd hebben, waardoor een leger heel moeilijk is. Katten zijn immuun.

    Ilussies opleggen:
          Sterktes: Je kan iemand laten geloven dat hij in een compleet andere plaats is en diegene zou ook vergeten dat het niet waar is. Degene met mentale manipulatie kan niets uitrichten bij jou.
          Zwaktes: Je kan het niet doen met teveel mensen tegelijk, tenzij het een hele oppervlakkige is, dan kan een kleine groep. Het kost volle concentratie en je kan dus niet echt vechten op hetzelfde moment. Deze kracht werkt niet bij degene met mentale manipulatie.

    Puppet Master:
          Sterktes: Je kan mensen laten doen wat je wilt, als levende marionetten. Dit kan bij een kleine groep. Je merkt het wanneer je een Super voor je hebt.
          Zwaktes: Mensen hebben mentaal door dat ze iets doen wat ze niet willen. Je kracht blijft dus niet onopgemerkt, tenzij het kleine bewegingen zijn die ook door toeval zouden kunnen gebeuren. De kracht werkt op Supers, maar niet lang en maar één Super tegelijk. Je kan niets mentaal zien of opleggen, enkel lichamelijk. Mensen die mentaal heel sterk staan, of Supers die mentale krachten hebben, hebben meer weerstand hier tegen, maar ze zijn niet immuun.

    • Copycat:
          Sterktes: Je kan snel tussen verschillende krachten afwisselen en na veel oefening zelfs tegelijk hebben. Je krijgt de kracht snel onder de knie, al is het niet meteen. Als je een kracht overneemt, ben je ook tijdelijk immuun voor de oorspronkelijke invloed. (bvb. Je gedachtes zijn even veilig)
          Zwaktes: Je kopieert ook het gedrag van de persoon mee, en kan er niet altijd mee overweg. Sommige krachten zijn te overwelmend, waardoor pijn en zelfs flauwvallen kan voorkomen. Het slorpt veel energie op en is maar van tijdelijke duur. Je neemt ook de zwaktes van een kracht mee. Je kan geen energie van krachtbronnen van andere gave's opslorpen. Deze moeten de oorspronkelijke Supers al gehaald hebben, of gecreëerd.

    • Verbeterde zintuigen:
          Sterktes: Je kan tijdelijk een zintuig naar keuze van een ander uitschakelen. Dit is ook even makkelijk toepasbaar op Supers, hierdoor herken je ze wel niet. Je eigen (werkende) zintuigen zijn ook veel beter, en niet te vergelijken met de Algemeen betere zintuigen.
          Zwaktes: Je kan maar één zintuig per keer uitschakelen, en het vergt ook oefening en concentratie om dit langer te doen.

    Algemene krachten (AK): Iedere Super heeft ENKELE van deze krachten. Ik ga er geen limiet opzetten, maar denk een beetje na (; Zorg ook dat je AK bij je UK passen!

    • Vliegen
    • Telepathie (Dit werkt niet op andere Supers)
    • Bovenmenselijke fysieke kracht
    • Snelheid
    • Bovenmenselijke conditie
    • Snellere, maar geen gecontroleerde genezing. Dit is niet te vergelijken met een genezende Unieke kracht. Bvb: sneetjes hebben nog steeds enkele uren nodig om volledig te verdwijnen.
    • In het donker zien
    • Betere zintuigen (2)
    • Gevoelens en leugens aanvoelen. Je weet echter niet wat de leugen is, en gevoelens/emoties kunnen verwarrend zijn.


    Invullen:
    • Naam:
    • Leeftijd (16 - 19) + Schooljaar (pak dat we ons systeem van jaren pakken, dus 6 middelbare jaren):
    • Uiterlijk:
    • Karakter:
    • Geschiedenis/Achtergrond:
    • Extra:
    • Relaties:
    (• Krachten:)
    (• Identiteit bekend of onbekend): (Weet iedereen dat je een Super bent, of enkel de Supers die het van anderen kunnen zien?)


    Faceclaims:
    • Xanthe: Cody Christian
    • Qing: Simon Nessman & Gabriella wilde
    • Lucca: Holden Nowell & Alexandra Daddario
    • Judith: Freya Mavor
    • Amber: Gina Vaia
    • Ilona: Danielle Campbell


    Regels:
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.

    Standaard RPG/MSV regels:
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Reserveringen blijven maximum 48 uur staan!
    • Maximum twee rollen per persoon
    • Om de twee dagen kunnen posten!
    • Geen geruzie OOC
    • 16+ mag, mits het deftig blijft en je weet waarover je schrijft.
    • OOC in spoiler/tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic
    • We schrijven met de dubbele aanhaling [ "..." ]


    Hulp bij leeftijd en schooljaar:
    Je wordt
    16 jaar in het vierde middelbaar als je voor juli verjaart, vijfde als je na augustus verjaart.
    17 jaar in het vijfde middelbaar als je voor juli verjaart, zesde als je na augustus verjaart.
    18 jaar in het zesde middelbaar als je voor juli verjaart.
    Dit geldt enkel als je char geen jaren is overgeslagen, of is blijven steken!

    HET VERHAAL ZAL STARTEN OP DERTIEN OKTOBER, HOU HIER REKENING MEE
    (sorry dat ik het nu pas zeg.)

    Als er nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel niet om ze te posten!


    Vrijdag 24 jul moeten de rollen (bijna) af zijn!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:39 ]


    Mhm?

    Patriots schreef:
    (...)

    Dan niet helaas.


    Ok, ik zal je in mijn hoofd houden, moest er nog een rol vrijkomen (:


    Mhm?

    Patriots schreef:
    (...)

    Dan niet helaas.


    Als je wil mag je wel mijn superheroe jongen ^^ Mag ik die dan inwisselen voor het villain meisje? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niamh Evalia Novak

    “As a kid my heart would break for the villains.”





          Naam
    Niamh • nie - ham • “radiance, lustre, brightness.”
    Evalia • ee - vaa - lie - a • “alive; the juniper tree”

          Leeftijd
    17 • 26/7 • Leeuw

          Nationaliteit
    Half Iers, half Noors.

          Uiterlijk
    Niamh wordt gekenmerkt door haar lichte huid, welke voortkomt uit het land waar zij vandaan komt: Noorwegen. Mede door haar ietwat donkere lokken wordt dit contrast nog meer geaccentueerd. Haar scherpe kaaklijn, grote goudkleurige ogen, ranke neus en volle lippen heeft ze van haar moeder, evenals haar bouw, welke erg slank is met de nodige rondingen. Ze heeft een gemiddelde lengte van 170CM waar ze erg blij mee is aangezien ze vaak op hakken loopt.
          Niamh heeft een aura om haar heen hangen welke vele mensen doen denken aan een leeuw — snel en dodelijk. Haar gezicht staat altijd kalm en vastberaden en toont nooit haar echte gevoelens. Ze kan deze dan ook feilloos onder controle houden. Velel mensen durven vanwege haar blik en houding niet op haar af te stappen.
          Wanneer ze loopt doet ze dat – onbewust – heel elegant en sierlijk. Vaak schrikken mensen van haar, aangezien ze een stil loopje heeft. Daarbij is ze heel lenig door de vele turnlessen die ze vroeger heeft gegad.
          Als er iets is waar Niamh dol op is zijn het wel sieraden. Thuis heeft ze dan ook een behoorlijke verzameling van gouden en zilveren sieraden. Hoewel ze het niet snel toe zou geven is ze redelijk ijdel. Ze loopt vooruit op de mode en vindt het leuk om unieke kleding te dragen.

          Karakter
    Op school staat Niamh bekend als een troublemaker, aangezien zij behoorlijk opstandig is. Ze zegt altijd wat in haar op komt en is behoorlijk eerlijk — iets wat niet wordt gewaardeerd door iedereen. Omdat zij nieuw op school was –midden in het schooljaar– was het voor haar moeilijk om vrienden te maken en na een tijdje probeerde ze het niet meer. Hoewel ze doet alsof ze er niet mee zit, is het tegenovergestelde waar.
          Buiten haar schooltijd heeft Niamh meerdere foute vrienden. Ze is behoorlijk sluw en manipulatief waardoor mensen vaak haar klussen voor haar klaren. Zo hoeft zij zelf haar handen niet vies te maken.
          Op haar tiende moest haar vader naar de gevangenis en dat had een grote impact op Niamh. Haar vader was altijd een grote held in haar ogen – hoe kon hij nou iets slechts hebben gedaan? Een paar maanden daarna werd haar moeder depressief en omdat Niamh geen grotere broer of zus had moest zij alles zelf doen. Ze groeide snel op en maakte kennis met de donkere kant van de wereld. Niamh wist niet goed hoe ze met haar gevoelens om moest gaan en kropte alles op. Het is iets wat ze nog steeds doet en daarom heeft ze af en toe woede-aanvallen waarbij ze alles wat ze maar in haar handen kan krijgen stuk slaat.
          Wanneer zij het zelf wilt kan Niamh heel charmant zijn. Het is voor haar gemakkelijk om een jongen om haar vingers te winden en hem te laten doen wat zij van hem verlangt. Ze is ook heel sociaal – al zouden haar medeleerlingen dat niet van haar zeggen. Dat komt doordat ze niemand van haar school echt mag en daarom dus ook geen moeite gaat doen om met hen te praten.
    • Meer komt.

          Geschiedenis
    Moeder • Åshild Kathrine Novak
    Vader • Eagan Finnan Brógain (Gevangenis)

          Relaties

          Krachten
    Telekinese

          Identiteit

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:11 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Raccoon schreef:
    (...)

    Als je wil mag je wel mijn superheroe jongen ^^ Mag ik die dan inwisselen voor het villain meisje? :3


    Met dezelfde kracht?


    Mhm?

    Raccoon schreef:
    (...)

    Als je wil mag je wel mijn superheroe jongen ^^ Mag ik die dan inwisselen voor het villain meisje? :3


    Dat is lief • maar totaal onnodig, Saar. Ik twijfelde al om me in te schrijven. Als er geen plaats meer is, dan is er geen plaats meer.
    Ik ga niemand van zijn plaats "duwen". Dus als er geen rollen bij kunnen komen, doe ik niet mee.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 16:06 ]


    •

    Monachopsis schreef:
    (...)

    Met dezelfde kracht?


    Jep ^^

    Patriots schreef:
    (...)

    Dat is lief • maar totaal onnodig, Saar. Ik twijfelde al om me in te schrijven. Als er geen plaats meer is, dan is er geen plaats meer.
    Ik ga niemand van zijn plaats "duwen". Dus als er geen rollen bij kunnen komen, doe ik niet mee.


    Ik vind het echt geen probleem hoor :3 Ik twijfelde toch al of ik een meisje of jongen zou nemen, en daarbij heb ik al een jongen dus doe maar :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Patriots: Het is voor mij echt geen probleem (: Alleen mag je kracht best wel wat grootser zijn, tenzij je dit echt wilt en er al een duidelijk beeld van hebt. (:
    En Saar, wil je sowieso omruilen?


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    Patriots: Het is voor mij echt geen probleem (: Alleen mag je kracht best wel wat grootser zijn, tenzij je dit echt wilt en er al een duidelijk beeld van hebt. (:
    En Saar, wil je sowieso omruilen?


    Ik speel wel liever jongens, maar ik vind het zeker geen probleem daarbij leer ik weer om een meisje te spelen :3 Dus ja ik wil ruilen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik Patriots er dan opzetten?


    Mhm?

    Kalani Mallory Savarin
    Big girls cry when their heart is breaking"








    Naam
    Kalani Mallory Savarin. Vaak wordt haar voornaam verkeerd uitgesproken, namelijk als Keejlaanie terwijl het uitgesproken hoort te worden als Kelaanie en dat natuurlijk op de Engelse manier.
          Kalani kent eigenlijk geen bijnamen, omdat ze daar een grote hekel aan heeft. Ze haat het als iemand haar met een koosnaampje aanspreekt. Kalani is vernoemd naar haar beide oma's. Kalani Rutherford en Mallory Savarin-Renner.


    Leeftijd
    Kalani is zeventien jaar oud. Ze is geboren op een koude winterdag, de vijftiende van januari om precies te zijn.


    Uiterlijk
    Het is overduidelijk om te zien dat Kalani zich identificeert aan haar oranje haren. Deze haarkleur stamt af van haar oma, de moeder van haar vader. Mallory Renner was vroeger een schone met oranje haren zoals Kalani ze nu heeft. Toch is Kalani lang niet altijd blij dat ze gezegend is met een rossige haarbos. Ze wordt vaak nagekeken en nog vaker worden er snerende opmerkingen gemaakt over haar haren. Toen ze nog wat jonger was, werd ze dagelijks bestempeld als Ginger alsof het een misvorming is als je rode haren hebt. Tegenwoordig heeft ze haar haarkleur al meer omarmd dan vroeger en ze trekt zich minder aan van de hatelijke opmerking. Verder reiken haar haren tot over de helft van haar rug. Ze heeft veel en vooral ook dik haar waardoor ze een flinke bos over haar schouders heeft vallen. Van nature heeft ze stijl haar. Verder heeft ze er geen speciaal model in laten knippen. Het liefste draagt ze ze in een paardenstaart of een vlecht. Als ze haar haren los heeft hangen, zijn ze namelijk erg zwaar.
          Kalani heeft een bleke huid die fel afsteekt bij haar haren. Haar huid is te omschrijven als egaal en sinds haar puberteit heeft ze geen last meer van puistjes of oneffenheden. Zodra Kalani bloost, is dat heel goed te zien op haar wangen. Dan kleuren ze acuut roze. In de zomer ontstaan er kleine sproetjes op haar wangen en neus. Haar lippen zijn normaal van vorm, niet perse groot of klein te noemen en ze hebben een perzikachtige kleur. In haar ogen vallen haar lichtblauwe ogen goed op. Haar ogen zijn eerder klein dan groot te noemen. Haar ogen worden omringd door lichte wimpers die ze graag opmaakt met een likje zwarte mascara. Verder draagt ze niet veel make-up, omdat ze dat niet bepaald nodig heeft.
          Kalani heeft een slanke lichaamsbouw. Ze is ongeveer 1.78M lang en is daarmee vrij lang voor een jongedame. Kalani leidt een gezond leven en dat heeft ervoor gezorgd dat ze een mooi lichaam heeft. Sowieso heeft ze niet de aanleg om gauw dik te worden, maar haar levensstijl heeft hier ook veel mee te maken. Kalani heeft een huid die ze in de zomer met minstens factor vijftig in moet smeren. Ze verbrandt gauw in de zon ,waardoor ze het liefste hele dagen in de schaduw blijft.


    Karakter:
    - Rustig
    - Serieus
    - Intelligent
    - Sceptisch
    - Sarcastisch
    - Eerlijk
    - Zelfverzekerd
    - Mysterieus


    Geschiedenis
    Elijah Mitchell Savarin: vader | 45 jaar
    Kamryn Elisa Savarin: moeder | 44 jaar


    Kalani is het enige kind van Elijah en Kamryn Savarin. Ze zijn beiden supers. Elijah bezit de kracht om het weer te beheersen en Kamryn kan zichzelf gemakkelijker en sneller helen dan anderen. Als de Savarin omschreven zou moeten aan welke kant ze staan, is het makkelijk te zeggen dat ze villains zijn. Kalani heeft geen broers of zussen en dat vindt ze wel prima. Ze is geen persoon die veel aandacht nodig heeft, maar ze houdt er niet van om dingen te moeten delen. Verder is de Savarin te omschrijven als een welvarend, maar vooral ook onopvallend gezin. Ze vallen niet erg op, omdat ze zich graag op de achtergrond houden.


    Extra:
    Kalani kan er absoluut niet tegen om onderwater te zijn. Ze heeft er geen problemen mee om te zwemmen, maar zodra ze onderwater gaat, raakt ze in paniek. Dit staat dus erg in contrast met haar eigen kracht: vuur sturen. Waarschijnlijk heeft het daar ook veel mee te maken.


    Krachten:

    Haar unieke kracht is vuur sturen. Dit betekent dat Kalani vuur kan sturen, daarnaast kan ze ook hitte sturen. Vlammen zijn dus niet noodzakelijk voor haar kracht. Haar nadeel hiervan is dat ze zelf ook nog kan verbranden, dus ze moet wel goed uitkijken als ze haar kracht gebruikt. Daarnaast is ze niet in staat om iemand lichaamswarmte te besturen.


    Identiteit:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 18:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Monachopsis schreef:
    Mag ik Patriots er dan opzetten?


    Vooruit. Mocht Saar besluiten de rol toch terug te willen, sta ik hem direct af.

    En op je eerdere bericht: ik zou de kracht uit kunnen breiden met het afzwakken/tijdelijke wegnemen van andermans zintuigen (een tegelijkertijd)?


    •

    Patriots schreef:
    (...)

    Vooruit. Mocht Saar besluiten de rol toch terug te willen, sta ik hem direct af.

    En op je eerdere bericht: ik zou de kracht uit kunnen breiden met het afzwakken/tijdelijke wegnemen van andermans zintuigen (een tegelijkertijd)?


    Ja, heel goed idee! Dan kan je meer dan de anderen met deze Algemene kracht (: Ik heb hetzelfde gedaan met mijn gedachtelezer (:
    Dit is een ideetje, dus je hoeft het niet te nemen: maar misschien kan hij ook het zicht tijdelijk overnemen van anderen? Aangezien hij blind is?
    Sorry als ik ervoor zeurde xd en Welkom (: Desnoods hebben we 1 mannelijke villain meer, zo erg vind ik het niet xd


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    (...)

    Dit lijkt te veel op manipulatie, dus dan moeten we echt afspreken wat het verschil is. Als dat lukt, keur ik het goed. :)

    edit: Mijn voorstel: Mijn char kan enkel dingen "horen" en dus geen echte beelden zien. De gedachtes die hij ingeeft of stuurt, lijken van de persoon zelf te komen.
    Jouw char kan het tegenovergestelde en enkel dingen laten zien, die de slachtoffers dan wel geloven. Ze kan dus geen gedachtes lezen (tenzij ze telepathie als extra kracht heeft, dat mag wel, maar dat is dan niet zo sterk)
    Is dat wat je bedoelt?
    Ik zou trouwens zeggen dat onze krachten totaal niet werken op elkaar. Juve kan niet in het hoofd van jouw char kruipen en omgekeerd.
    Is dat ok?

    Dat is prima. Het was sowieso niet het idee dat ze echt gedachtes kan lezen of manipuleren - het enige wat ze doet is die persoon laten denken dat hij/zij in een andere omgeving zit of dat er iets gebeurt met hem/haar zelf - natuurlijk gebeurt er niet echt iets, maar als ze het op de juiste manier doet, zal die persoon zichzelf africhten.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Dat is prima. Het was sowieso niet het idee dat ze echt gedachtes kan lezen of manipuleren - het enige wat ze doet is die persoon laten denken dat hij/zij in een andere omgeving zit of dat er iets gebeurt met hem/haar zelf - natuurlijk gebeurt er niet echt iets, maar als ze het op de juiste manier doet, zal die persoon zichzelf africhten.


    Ik snap wat je bedoelt (:


    Mhm?

    En ik FC Danielle Campbell ^^


    “A queen will always turn pain into power.”