• Ik heb zojuist van mijn ouders mijn cadeau gekregen voor mijn eenentwintigste verjaardag (die was begin mei, maar toen zat ik nog in Schotland). Ik had ze gevraagd om een platenspeler of een Museumjaarkaart en ik heb een supergeweldige vintage Duitse platenspeler uit eind jaren 50 gekregen. Hij is prachtig, doet het uitstekend en hij kan 16, 33, 45 en 78 toeren per minuut draaien. Ik ben echt heel blij haha



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nee joh! Wat gaaf! Ik ben heel jaloers. Geniet ervan!


    The truth is out there.

    Wat gaaf! Een bijzonder cadeau! (:


    Pretty is just a pretty word.

    We hebben sinds kort ook een platendraaier staan thuis en het is echt geweldig! Geniet ervan! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mulleroni schreef:
    Wat gaaf! Een bijzonder cadeau! (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Awesome!

    Hij ziet er ook zo awesome uit! Veel plezier ermee. ;3


    Your make-up is terrible

    Mulleroni schreef:
    Wat gaaf! Een bijzonder cadeau! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Baelor schreef:
    We hebben sinds kort ook een platendraaier staan thuis en het is echt geweldig! Geniet ervan! (:


    Aah wij hebben al zo lang ik me kan herinneren een platenspeler, maar dat is echt een bakbeest (en die van mij is een pickup en ik neem hem mee naar mijn studentenkamer). Mijn ouders hebben toch wel een stuk of 200 of misschien zelfs wel meer lp's, dus ik ben al goed voorzien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik dacht even dat het een tas was :$

    Mulleroni schreef:
    Wat gaaf! Een bijzonder cadeau! (:


    16 - 09 - '17

    Wat een toeval, mijn zus heeft er net ook een gekregen :'D Awesome cadeau iig! (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wat een ontzettend gaaf cadeau. :) Ook tof dat hij het nog echt doet ook, leuk!


    She's imperfect but she tries

    Wat gaaf!


    26 - 02 - '16