• Hoi allemaal,

    Na (denk ik) meer dan een jaar afwezig te zijn geweest van Quizlet, vond ik het wel weer eens tijd mijn account weer te openen. Nadat ik gestopt was als moderator ben ik eigenlijk heel plotseling gestopt met Quizlet maar nu ik alle stress van examens, inschrijvingen, verhuizingen etc achter de rug heb, vond ik mezelf toch weer hier.
    Omdat ik echt geen puf heb alle topics van een jaar door te kijken vraag ik het maar aan jullie! Heb ik nog iets gemist hier? ((:


    Miep

    SPECS schreef:
    Het 1 april drama.(cat)


    Vertel:9~


    Miep

    Blanchett schreef:
    (...)

    Vertel:9~


    Nou de mods hielden een grapje dat je je kon inschrijven voor een kijkje achter de schermen. Alleen was de grap al begonnen voor het een april was want de inschrijvingen waren al eerder. Nou toen bekend werd dat dat een grap was waren er mensen die niet amused waren zeg maar :') Toen zeiden een groep users dat de kloof tussen de mods en de gewone users daardoor groter was geworden en zeiden bepaalde leden dat ze zouden stoppen en een heleboel mensen voegde zich daarbij. Dat van de users was uiteindelijk een wraak grap (wat ik gelukkig al eerder wist want ik freakte hem in het begin omdat zoveel mensen wouden stoppen, gelukkig informeerde iemand (nikki?) me dat het een grap was. :'D
    Anyways het was D-day (drama dag) hier op QUIZLET en niet iedereen was in op de 'wraak' grap en er waren wel leden die serieus wouden stoppen ja.:')

    Voor meer info kun je dit topic bekijken: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170380


    You were born original, don't die as a copy.