• Zoals de titel al zegt zat ik een paar dagen thuis zonder internet (haat aan zeelandnet en hun spamblokkade).
    Hierdoor had ik heel wat tijd over en besloot ik mijn kamer is uit te mesten.
    Ik kwam toen een gedichtenboekje tegen waarin ik gedichten schreef toen ik een jaar of 13/14 was (ben nu bijna 18). Ik kwam er eentje tegen die ik graag met jullie wilde delen.

    It's almost funny how easy you can break someone
    But it takes more than a lifetime to repair
    I know you wish I would finally be done
    Sorry I am still waiting for you to break down

    I am not strong enough to stand tall
    So I need to bring you down

    It's almost funny how much I hate myself
    Almost, almost as much as you do
    So please break out of your shelf
    Because I know I am to weak to stop

    I am not strong enough to stand tall
    So I need to bring you down
    I desperatly want to let you fall
    Because I'm just a pathetic little girl



    Linkje


    Can't control my second personality

    Was je vroeger een pestkop? :p (Althans dat is wat ik opmaak uit het gedicht.)
    Wel leuk geschreven. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Mooi dat het eens vanuit een ander oogpunt is geschreven! En voor die leeftijd echt knap!

    Hazy schreef:
    Was je vroeger een pestkop? :p (Althans dat is wat ik opmaak uit het gedicht.)
    Wel leuk geschreven. ^^

    Het is inderdaad wel uit dit oogpunt geschreven. Het was in een periode dat een klasgenootje van me gepest werd en ik was te bang om voor haar om te komen (jammer genoeg was op die leeftijd reputatie erg belangrijk voor me). En hoewel ik niet meepestte voelde ik me er wel heel schuldig en laf over dat ik niet voor haar opkwam.

    Nu kan ik trots vier jaar later vertellen dat ik in tussen bevriend met haar ben geraakt en ik uiteindelijk wel voor haar ben opgekomen (:


    Can't control my second personality

    Heb je een zo'n mooi gedicht geschreven toen je mijn leeftijd had (hoera)


    tiptoe through the tulips...

    Involved schreef:
    (...)
    Het is inderdaad wel uit dit oogpunt geschreven. Het was in een periode dat een klasgenootje van me gepest werd en ik was te bang om voor haar om te komen (jammer genoeg was op die leeftijd reputatie erg belangrijk voor me). En hoewel ik niet meepestte voelde ik me er wel heel schuldig en laf over dat ik niet voor haar opkwam.

    Nu kan ik trots vier jaar later vertellen dat ik in tussen bevriend met haar ben geraakt en ik uiteindelijk wel voor haar ben opgekomen (:

    Ik vind het heel mooi dat je erover durfde te schrijven en dat het je wel degelijk iets deed, ook al pestte je niet mee.

    En wat ben ik blij met die afloop. ^^ Heeft ze je gedicht ook gelezen?


    Ik wil een tuin vol egels

    Wauw, ik vind het een prachtig gedicht. Dat zou ik echt niet gekund hebben op 13/14 jaar (':


    It's never gonna happen, Guys.