• Hey mensen :)

    Ik heb daarstraks een cover gemaakt van this is why, van Hey Violet.
    Ik zou graag jullie meningen krijgen en als jullie kunnen zouden jullie het aub naar Hey Violet willen tweeten (@HeyViolet, @MirandaMiller, @CaseyMoreta, @Nialovelis en/of @RenaLovelis)
    Ik weet dat het niet de beste cover is, ten eerste omdat ik een beetje ziek ben, ten tweede omdat mijn stem nu eenmaal nog niet van de beste is. Maar het zou echt veel voor me betekenen als ze het zouden zien :)

    Is het een goede cover?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Holy shit, ik dacht dat je minimaal 18 was omdat ik je Engels zo goed vind klinken maar je profiel zegt 15. Verder ook best goed gezongen! Misschien is het de volgende keer ook wel gaaf om het begeleid te doen. (Als dat in je mogelijkheid ligt)
    In ieder geval zeker doorgaan met zingen. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Holy shit, ik dacht dat je minimaal 18 was omdat ik je Engels zo goed vind klinken maar je profiel zegt 15. Verder ook best goed gezongen! Misschien is het de volgende keer ook wel gaaf om het begeleid te doen. (Als dat in je mogelijkheid ligt)
    In ieder geval zeker doorgaan met zingen. ^^


    awe omg da's echt wel een compliment :)
    En I know, maar ik moest nog dringend eens een cover doen, en hey Violet had gezegd dat ze heel erg uitkeken naar covers van hun liedjes :)
    Ik heb zo vaak het geprobeerd met gitaar te doen, maar ik faalde xD
    So yeah, maar in ieder geval echt bedankt, dit betekend veel voor mij ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik vind het wel goed klinken, maar het is nogal vervelend dat je eerst een minuut gaat praten, mensen (en ik) zijn daar vaak te ongeduldig voor. Iets zeggen is niet erg, maar het was echt een volle minuut. Ook aan het einde, volgens mij praat je meer dan je zingt.
    Je hebt wel een prettige stem, normaal gesproken vind ik mensen die zingen zonder muziek echt vreselijk klinken, haha. Maar bij jou niet.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik vind het wel goed klinken, maar het is nogal vervelend dat je eerst een minuut gaat praten, mensen (en ik) zijn daar vaak te ongeduldig voor. Iets zeggen is niet erg, maar het was echt een volle minuut. Ook aan het einde, volgens mij praat je meer dan je zingt.
    Je hebt wel een prettige stem, normaal gesproken vind ik mensen die zingen zonder muziek echt vreselijk klinken, haha. Maar bij jou niet.


    Nu je het zegt, ik vond het zelf vervelend bij het editen, dat het zolang duurde, ik zal er de volgende keer op proberen te letten ;3
    Maar dank je (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    whoop al 32 weergaven O.o
    Echt merci (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3