• Doolhof van gedachten

    Tranen prikken in mijn ogen
    Geen rechtsvaardigheidsgevoel
    Met leugens ooit belogen
    Om dat waardeloze doel

    Proberen is niet genoeg
    Tot het uiterste door gegaan
    Fouten die men ooit begroef
    Perfectie moest volstaan

    Geen uitweg in het labyrint
    Van begin tot eind verdwaald
    Door onomkeerbaarheid verblind
    Tot in eenzaamheid gedaald


    Hopelijk maak ik jullie niet depressief met mijn stomme shit, maar dichten helpt me gewoon enorm goed.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 21:10 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heel erg mooi geschreven.

    Als er iets is, je weet de weg naar mijn PB-inbox, Qing. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Heel erg mooi geschreven.

    Als er iets is, je weet de weg naar mijn PB-inbox, Qing. (cat)


    Dankjewel, Lotta-Pattotta c:

    Nee, die weet ik niet. (cat) Dankjewel voor je steun (: maar, ik belast liever niemand met mijn shit, gewoon omdat ik geen bom of granaat, whatever, wil zijn voor iemand.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Echt heel mooi, Qing. c: Mijn inbox zot in elk geval niet diep verscholen in dat labyrinth van je, dus als er iets is, vind je hem wel. :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Painkiller schreef:
    (...)

    Dankjewel, Lotta-Pattotta c:

    Nee, die weet ik niet. (cat) Dankjewel voor je steun (: maar, ik belast liever niemand met mijn shit, gewoon omdat ik geen bom of granaat, whatever, wil zijn voor iemand.

    Zo noemt mijn moeder mij serieus, haha. xd

    Als dat de enige reden is, doe dan toch maar. Je belast helemaal niemand daarmee, ik luister graag. (cat) Maar ik begrijp het best als je het liever niet zomaar met iedereen deelt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Heel erg mooi geschreven.

    Als er iets is, je weet de weg naar mijn PB-inbox, Qing. (cat)


    16 - 09 - '17

    Baelor schreef:
    Echt heel mooi, Qing. c: Mijn inbox zot in elk geval niet diep verscholen in dat labyrinth van je, dus als er iets is, vind je hem wel. :3


    Ugh shoot me. Emotioneel instabiel in mijn stom labyrinth. Maar dankjewel.

    — It's complicated. Ik houd het bij gedichten, toch bedankt (:

    @Lotta: Het ligt heel ingewikkeld zoals ik al zei en is al zo'n vijf jaar aan de gang. Uit ondervinding weet ik gewoon dat het allemaal al niets meer uitmaakt.

    Jullie twee zijn echte lieverds (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ugh shoot me. Emotioneel instabiel in mijn stom labyrinth. Maar dankjewel.

    — It's complicated. Ik houd het bij gedichten, toch bedankt (:

    @Lotta: Het ligt heel ingewikkeld zoals ik al zei en is al zo'n vijf jaar aan de gang. Uit ondervinding weet ik gewoon dat het allemaal al niets meer uitmaakt.

    Jullie twee zijn echte lieverds (:


    Volgens mij kan het beiden, hoor, no worries. En oke, maar als je ooit ergens over wil praten, let me know, dan ben ik een en al oor. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ugh shoot me. Emotioneel instabiel in mijn stom labyrinth. Maar dankjewel.

    — It's complicated. Ik houd het bij gedichten, toch bedankt (:

    @Lotta: Het ligt heel ingewikkeld zoals ik al zei en is al zo'n vijf jaar aan de gang. Uit ondervinding weet ik gewoon dat het allemaal al niets meer uitmaakt.

    Jullie twee zijn echte lieverds (:


    Awh :c

    Dat is naar.. Ik vecht al negen jaar tegen dysthymie en ik kan zeggen dat ik nu beter ben dan heel wat jaren terug. Ik hoop dat - dat voor jou ook snel mag gelden. Ik vind het gedicht overigens echt prachtig! Sowieso zie ik dat je vaak mooie gedichten neerzet. Iets wat mij lichtelijk jaloers maakt, want ik heb eigenlijk vrijwel nooit een leuk gedicht x)


    26 - 02 - '16

    Eigengrau schreef:
    Heel erg mooi geschreven.

    Als er iets is, je weet de weg naar mijn PB-inbox, Qing. (cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Baelor schreef:
    (...)

    Volgens mij kan het beiden, hoor, no worries. En oke, maar als je ooit ergens over wil praten, let me know, dan ben ik een en al oor. <3


    Het gaag beter, na een hele avond te hebben gehuild :') Ik kan weer lachen.

    @Erieka: Gedichten helpen me enorm op dat vlak, heel vreemd. (:
    — Ik denk niet dat het bij mij echt over zal gaan. Het probleem plus het feit dat ik te hard aan het puberen ben, maakt het gewoon moeilijk voor me. Maar we slaan ons er wel door (:
    — Awh, joh! Dat is niet waar en daar heb je echt geen reden toe! Je moet weten, bij elk gedicht dat ik post, heb ik even een emotionele breakdown. Anderd komt er ook niets tegoei uit bij mij :')

    Dankjewel iedereen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Prachtig gedicht Qing <3

    Als je wil praten kun je ook altijd bij mij komen.


    -

    Awwhhhh dit lijkt een heel droevig gedicht....
    Je kan altijd met me praten :) (soms is het beter om met een vreemdeling te praten dan met iemand die je kent (; )


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    Awwhhhh dit lijkt een heel droevig gedicht....
    Je kan altijd met me praten :) (soms is het beter om met een vreemdeling te praten dan met iemand die je kent (; )


    Ik weet het haha ik praat ook niet graag met vrienden, maar ik praat in het algemeen ook gewoon helemaal niet graag over dat onderwerp. Ik houd je in mijn achterhoofd ^^

    Dankjewel voor de reactie (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 19:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik weet het haha ik praat ook niet graag met vrienden, maar ik praat in het algemeen ook gewoon helemaal niet graag over dat onderwerp. Ik houd je in mijn achterhoofd ^^

    Dankjewel voor de reactie (:


    okee en je weet; je bent altijd welkom!


    No Music, No Life.