• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...



    Rollen:
    Vrouwen ~
    - Adriana Hayden Stark ~ Barone
    - Cassia "Cass" Meia Woods ~ Wiser
    - Gracey Jenna Palmer ~ Balloo
    - Delaney Clara Lincoln ~ HeaIy
    - Elle Gabi Mack ~ MeganKM
    - Alison "Ali" Naomi Geisiër ~ AlisonAriaEmily
    - Christina Blake Smith ~ Blurrierface
    - phoeni
    - Eliza Moore ~ Heavenlyy


    Mannen ~
    - Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood ~ Barone
    - James-Dean Marcus Devraux ~ Wiser
    - Luke Damian Lewis ~ XDarkWingsX
    - Amoare
    - Alexander James Smith ~ Blurrierface
    - Ezra Issac Cullen ~ GusWaters
    - Noah Westerfield ~ coven



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze zijn klaar met hun studie! Ze kunnen dus geen 17-18 zijn]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:



    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.



    The Group:
    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:22 ]


    El Diablo.

    Mag ik een vrouw reserveren? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Staat erbij! (:


    El Diablo.

    Vrouw en een Man aub ^^

    Ik denk er nog even over na. :')


    Tell me about it, stud.


    Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood










    Leeftijd: 24. (7/12)
    Nationaliteit:
    Amerikaans/Roemeens.
    Innerlijk:
    Matt is erg makkelijk in de omgang. Hij is niet het type dat een heel groot probleem maakt van dingen en laat het eigenlijk vaak langs zich heen gaan. In de échte drama zit hij vaak niet eens, hij is meer een toeschouwer of degene die het oplost. Dit zorgt er dus voor dat hij geliefd is, hij is nou eenmaal makkelijk in de omgang. Het maakt niet uit wat voor type jíj bent, het is dan ook geen wonder dat hij een zeer diverse, grote groep vrienden heeft. Hij is bevriend met feestbeesten, nerds, sporters, rich kids en ga zo maar door. De andere reden dat hij veel vrienden heeft, is omdat hij gewoon een goede vriend is. Hij zal altijd achter je staan en met Matt weet je dat niemand je gaat tegenspreken. Behalve Matt zelf natuurlijk. Hij staat altijd klaar voor zijn vrienden, want ze zijn nou eenmaal erg belangrijk voor hem. Een sociaal leven is gewoon een belangrijk punt in zijn leven. Matt is behulpzaam. Hij probeert altijd mensen te helpen, of hij ze nou goed kent of niet. Je moet het wel erg bij hem verpesten als hij dat niet zal doen.
    Matt heeft een goed gevoel voor humor. Het is voor hem een koud kunstje om je te laten lachen en dit gebruikt hij natuurlijk ook tot zijn voordeel. Als hij ziet dat je even down bent probeert hij je zo ook op te vrolijken. Als hij ziet dat dit niet werkt, dan probeert hij wel echt te helpen. Matt weet hoe je lol moet hebben en dit is nog zeker iets van zijn tienerjaren. Een suf feestje weet hij geweldig te maken en als iedereen zich verveelt is hij de eerste die met ideeën komt. Dit gaat gepaard met zijn schaamteloosheid. Hij doet waar hij zin in heeft en trekt zich niets aan van wat anderen denken.
    Matt is vrij lui. Je kan hem bijvoorbeeld heel blij maken met een avondje bankhangen, inclusief Netflix en vette snacks. Hij kan goed meedoen op feestjes, festivals etc. Maar de luiheid kan in gewone momenten echt doorschemeren. Toch is het wel een doorzetter, als hij écht iets wil. Denk bijvoorbeeld maar aan zijn studie, iets wat hij netjes heeft afgemaakt omdat hij het echt wou. Matt is erg charmant. Hij weet precies wat te doen en wanneer, waardoor hij makkelijk mensen om zijn vingers wikkelt. Ook is het soms een behoorlijke flirt.
    Matt heeft altijd veel moeite om zijn mond te houden. Hij zegt wat hij denkt, meestal is het er al uit voor hij er erg in heeft. Als het echt té is dan zal hij het proberen voor zich te houden, al lukt dit hem ook niet altijd. Hierdoor zullen mensen hem al snel beschrijven als brutaal, wat hij misschien ook wel een beetje is. Maarja. Iets wat nogal kan irriteren, is dat hij soms iets té nonchalant is. Soms gaan serieuze problemen langs hem heen en negeert hij het probleem. Doet hij alsof er niks aan de hand is, terwijl hij zelf eigenlijk heel goed weet dat het wel zo is. Hij houdt niet van problemen, dus hij probeert ze vaak te negeren tot ze op magische wijze verdwijnen. Dit gaat natuurlijk niet altijd, waardoor je het echt bij hem moeten laten binnendringen.
    Matt is zéér koppig. Hij trekt zijn eigen plan en het is meestal erg moeilijk om daar tegenin te gaan. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft, is het heel moeilijk om het er weer uit te krijgen. Iets wat ook erg moeilijk is bij hem, is hem laten luisteren als hij boos op je is. Hij is niet degene die snel boos wordt, maar als het zover is. Than it's bad.. Hij zal amper tot niet naar je luisteren, tot zijn woede gezakt is. Als je een gesprek met hem weet aan te knopen, dan kan je rekenen op cynische opmerkingen.
    Uiterlijk: [FC: Sebastian Stan]
    Matt is geen lelijke jongeman. Hij heeft een vrij nonchalante houding en dit merk je ook aan zijn uiterlijk. Het is geen type dat uren voor de spiegel staat, al ziet hij er wel altijd verzorgd uit. Hij heeft een blanke huidskleur met hier en daar een litteken. In de zomer wordt hij vaak wat bruiner, al is het geen enorm verschil. Hij heeft kort, donkerbruin haar. Dit zit meestal in een makkelijk model met wat gel, maar als hij echt lui is laat hij het zoals het is. Iets wat snel bij hem opvalt, zijn zijn lichtblauwe ogen. Met hun speelse twinkeling hebben ze al genoeg mensen gecharmeerd, iets waar Matt zich maar al te goed van bewust is en hij gebruikt het dus maar al te graag. Matt laat vaak stoppeltjes staan of een driedagenbaard. Dit is dan ook iets wat hij goed bij houdt. Verder heeft hij vrij volle, roze lippen. Ook heeft hij duidelijke kaaklijnen al zijn ze niet heel scherp. Toch geeft het zijn gezicht wel enige vorm.
    Matt is zo'n 1.88 lang, wat hem een vrij normale lengte geeft voor een man. Zoals eerder gezegd is hij ook erg lui, dus hij hangt geen uren in de sportschool rond. Super gespierd is hij dus ook niet. Hij is wel sterk hoor en je ziet ook aan hem dat hij licht gespierd is. Hij heeft duidelijk sterke armen en benen en ook zonder shirt kan je dit wel zien. Maar erg gespierd? Nee. Het past ook wel bij hem. Matt heeft een nonchalante, vrij donkere stijl. Er hangen amper felle kleuren in zijn kast. Verder voelt hij zich al goed in een shirt, een jeans en sneakers. Het hoeft voor hem allemaal niet zo speciaal te zijn, of het moet echt. Matt heeft een aantal tattoos. Deze op zijn linkerschouder, deze op zijn linkerarm en deze op zijn rechterarm.
    (vroegere) Relaties:
    Delaney Clara Lincoln ~ Beste vriendin De twee zijn al jaren beste vrienden en hebben na High School goed contact gehouden, waardoor ze nog altijd een sterke band hebben.
    Alison Naomi Geisiër ~ Goede vrienden Op school hadden ze al snel een goede klik, waardoor ze goede vrienden werden. Het contact tussen de twee is niet gebroken na school.
    Extra:
    Matt heeft een rechtenstudie gevolgd en zal na deze reis gaan werken als advocaat. Een paar jaar geleden was hij de partyanimal van de groep. Hij was altijd op de beste feesten te vinden en gaf ook zelf geweldige feesten. Aan de andere kant bleef de nonchalante houding, waardoor hij een goed gezelschap was. Dit maakte hem populair maar hij bleef altijd met deze groep rondhangen. Hij heeft nu een klein appartement waar hij sinds kort alleen woont met zijn hond, Bailey. Hij wou altijd al een hond, maar met een moeder die allergisch was ging dat niet. Na zijn studie is hij meteen gaan kijken en toen hij de jonge golden retriever zag in het asiel nam hij hem meteen mee. Bailey is ook mee op reis, maar het is een makkelijk beest dus dat wordt niet heel moeilijk. Het is bekend dat Matt er geen probleem van maakt om met beide geslachten te zoenen enzo. Toch noemt hij zichzelf nog altijd niet bisexueel, wat vooral komt omdat hij nooit een relatie heeft gehad met een jongen of überhaupt serieuze gevoelens.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:19 ]


    El Diablo.

    Is goed! (:


    El Diablo.

    Ik twijfel want ik zou wel een vrouwelijke rol willen maar ik ga donderdag op vakantie tot 21 augustus en ik weet niet of ik goede wifi / genoeg tijd heb.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 23:25 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik kan je erbij zetten, dat je later inspringt? Denk er maar over na.


    El Diablo.

    Barone schreef:
    Ik kan je erbij zetten, dat je later inspringt? Denk er maar over na.


          Ach, doe maar. Denk wel dat het gaat lukken, zolang ik maar wifi heb.
    En anders is het prima als ik later inspring. (;


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Mag ik een vrouw reserveren? Ik ben nu bij familie, maar vrijdag weer thuis.


    hell nah

    G R A C E Y      J E N N A      P A L M E R .

    "Maybe I am a bitch towards you, but that doesn't mean I'm a bitch towards everyone."


    Naam: Gracey Jenna Palmer.
          Gracey - "Stijl" - Engels. (Gree-sie)
          Jenna - "Eerlijk" - Engels. (Jen-naa)
          Palmer - "Palm dragende pelgrim" - Engels. (Pal-mur)
    Leeftijd:
          Vierentwintig jaar, geboren op twintig december.
    Nationaliteit:
          Engels.
    Innerlijk:
    - Vriendelijk.
    - Arrogant.
    - Sportief.
    - Humoristisch.
    - Ochtend humeur.
    - Onzeker.
    - Doorzetter.

    Uiterlijk:
          Lengte: 1,75 cm.
          Gewicht: 60 kg
          Haar: Donkerblond tot iets over haar schouders.
          Ogen: Lichtbruine kleur.
          Littekens: Door een ongeluk op haar tweeëntwintigste is Gracey haar linkerbeen verloren, hiervoor heeft ze een kunstbeen een gekregen en is hier ondertussen aangewend geraakt.
          Tattoos: x, x, x & x

    (vroegere) Relaties:
          Friends -
          Friends -

    Extra:



    FC: Bridget Satterlee

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 17:38 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    • JAMES-DEAN MARCUS DEVRAUX •



    Naam
    James-Dean • Son of God.
    Marcus • Victory

    Makes me that much stronger, Makes me work a little bit harder


    It makes me that much wiser, So thanks for making me a fighter


    Made me learn a little bit faster, Made my skin a little bit thicker


    Makes me that much smarter, So thanks for making me a fighter

    Devraux • Family-Name.

    Leeftijd
    24, Geboren op de eerste dag van September.

    Nationaliteit
    Italiaans/ Engels.

    Innerlijk
    • Active
    • Adventurous
    • Athletic
    • Attractive
    • Challenging
    • Charismatic
    • Calm
    • Courageous
    • Daring
    • Energetic.
    • Gallant


    Uiterlijk
    [fc= Darren Criss]
    Haarkleur : Zwart.
    Oogkleur : Hazel
    Lengte : 178 CM.
    Gewicht : 69 kg.
    Bouw : Slim but has a good part of muscle.

    Te herkennen aan
    • Triangle Shaped Eyebrows.
    • Natuurlijk gekruld haar.
    • Roze Zonnebril
    • Unique Singing Voice.


    Relaties
    Ex-Girlfriend •
    Ex-Girlfriend •
    Best Friend •
    Friends •
    Friends •
    Enemies •
    Enemies •
    Frenemies •
    Frenemies •

    Extra
    Al toen ze nog op school zaten was James zeer bezig met muziek, nu een aantal jaren later is hij zijn eerste album al aan het opnemen maar neemt graag tijd vrij om dingen te doen die hij leuk vindt. Dit kan hij dan ook omdat hij nog niet zo beroemd is.
















    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 16:32 ]

    Guy for me? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen? :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zet jullie er allemaal bij als ik mijn laptop heb ^^


    El Diablo.