• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...



    Rollen:
    Vrouwen ~
    - Adriana Hayden Stark ~ Barone
    - Cassia "Cass" Meia Woods ~ Wiser
    - Gracey Jenna Palmer ~ Balloo
    - Delaney Clara Lincoln ~ HeaIy
    - Elle Gabi Mack ~ MeganKM
    - Alison "Ali" Naomi Geisiër ~ AlisonAriaEmily
    - Christina Blake Smith ~ Blurrierface
    - phoeni
    - Eliza Moore ~ Heavenlyy


    Mannen ~
    - Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood ~ Barone
    - James-Dean Marcus Devraux ~ Wiser
    - Luke Damian Lewis ~ XDarkWingsX
    - Amoare
    - Alexander James Smith ~ Blurrierface
    - Ezra Issac Cullen ~ GusWaters
    - Noah Westerfield ~ coven



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze zijn klaar met hun studie! Ze kunnen dus geen 17-18 zijn]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:



    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.



    The Group:
    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:22 ]


    El Diablo.

    DELANEY CLARA LINCOLN


    "Too sassy and classy for you darling."

    "This is a list of people who asked for your opinion
    — *shows empty paper*."


    NAAM
         

    LEEFTIJD
          Delaney is 23 jaar oud en is jarig op de 15e van oktober.

    GESLACHT
          Vrouwelijk.

    NATIONALITEIT
          Frans-Canadees – ze is geboren in Ottawa.

    INNERLIJK
          • Zeer koppig
    • Tegendraads
    • Grote mond
    • Brutaal
    • Sterke mening
    • Flirterig
    • Party animal
    • Losbandig
    • Impulsief
    • Beschermend
    • Sociaal
    • Sarcastisch
    • Behulpzaam
    • Iet wat bitchy tegenover mensen die haar niet aanstaan.
    • Bezorgd en vriendelijk tegen dierbare.
    • Creatief en muzikaal.
    • Soms want minder empatisch dan gewild.
    • Jaloers op sommige fronten.
    • Romantisch


    UITERLIJK [FC: Kristina Bazan]
          Ze heeft een lengte van 1.70 en is hierdoor vrij lang, meestal net wat langer dan de gemiddelde vrouw. Meestal is Dany wel blij met haar lengte en ze is nog wel klein genoeg om behoorlijke hakken te dragen zonder gelijk een wandelende lantaarnpaal te lijken en ook lang genoeg om platte schoenen te dragen.
          Haar huid, ogen en haren zijn niet opvallend contrasterend. Haar huid, om te beginnen is olijfkleurig en verkleurt redelijk snel in de zon, maar slechts een à twee tinten donkerder. Haar ogen zijn echter wel bijzonder, namelijk knalblauw en haar haren zijn kastanjebruin met hier en daar plukjes die wat blonder getint zijn. Haar haren komen tot haar onderrug en hebben een slag, soms krullen ze wat wilder dan andere dagen. In de felle zon verkleuren haar haren een beetje naar koperbruin.
          Ze is een zandloper met de verhoudingen 88 cm- 60 cm- 88 cm met een volle boezem en achterwerk.
          Delaney heeft een vrij fraaie oog oplsag, zoals eerder genoemd zijn haar ogen knalblauw , gemiddeld groot en hebben een beetje een amandelvorm. Erverschijnt er een soort twinkeling in haar ogen wanneer ze iets grappig vindt en verraadt zichzelf hiermee dan ook snel als ze serieus probeert te zijn. De wimpers die haar ogen sieren zijn bijzonder lang en zijn donker gekleurd. Haar wenkbrauwen die in een mooie boog boven haar ogen lopen zijn ook vrij donker en duidelijk aanwezig. Haar neus is vrij smal, rond en loopt aan het einde uit in een kleine wip, haar lippen zijn hoekig gevormd en zijn van nature redelijk roze van kleur, hoewel ze – ze ook vaak stift. Wanneer ze lacht bollen haar konen een beetje op en krijgt haar hoofd meer een hartvorm. Haar jukbeenderen ogen vrij strak ook al heeft ze een vrij rond gezicht. Haar tanden zijn keurig recht en hebben een mooie witte kleur, ze verzorgt ze dan ook altijd netjes.
          Delaney heeft een extra gaatje in haar oor – eentje naast haar oorbel gaatje, meestal draagt ze daar een ringetje.


    RELATIES
          Noah – ex-vriendje
    Zij en Noah hadden een vrij serieuze en lang durende relatie op de middelbare school, die ook daarna nog even stand heeft gehouden. Het was weliswaar een knipperlicht relatie maar Delaney gaf ontzettend veel om de jongen en had een enorm zwak voor hem – hoe erg ze soms ook konden botsen en waren er ook zeker heel wat ruzies. Noah was een enorme flirt en ging er in een break-up vaak met een ander meisje vandoor – Delaney ook met een boel jongens maar goed –, echter heeft hij een keer zelfs met een meisje een leuk avontuurtje gehad terwijl hij nog wél met Delaney was. Om het allemaal nog erger te maken heeft hij het meisje waar hij mee was vreemdgegaan – zwanger gemaakt. Delaney is hem toen helemaal geflipt en heeft het onmiddellijk met Noah uitgemaakt na een heftige ruzie waarin zij hem vooral de huid vol gescholden heeft. Delaney verheugt zich niet bepaald meer op de vakantie gezien ze Noah dan weer moet zien – ze koestert nog steeds een soort wrok jegens hem, ook al wordt deze haat vooral gedreven door teleurstelling en een redelijk gebroken hart. Na hem heeft Delaney ook geen serieuze relatie meer gehad afgezien van wat flirts. Delaney heeft heel erg haar best gedaan Noah helemaal uit haar leven te bannen en staat ook niet bepaalt te springen om Noah weer te zien, ook al mist ze hem eigenlijk wel.

          Luke – beste vriend.
    Luke is één van Dany's beste vrienden. Ze hebben na hun middelbare school tijd nog contact gehouden en daar is Delaney erg blij om – omdat ze Luke's gezelschap altijd fijn vindt. De gesprekken tussen de twee zijn altijd gezellig en ze kunnen altijd wel een beetje dollen met elkaar of plagen elkaar wat. Voor haar is hij dan ook een soort broer figuur en ze geeft erg veel om hem.

          Matthew – andere beste vriend.
    Delaney houdt van hem zoals ze van een broer zou houden. Ze zijn al jaren beste vrienden en hebben na de middelbare school zelfs nog contact weten te houden, hem zien vindt Delaney dan ook super leuk.

          Cristina – beste vriendin.
    Samen gingen de twee alle feestje af en waren dan ook altijd wel het middelpunt – en ook wel favoriet onder de jongens. Echter is hun contact na de middelbare school een beetje verwaterd, Delaney kan dan ook niet wachten om haar beste vriendin weer te zien.

          Ezra – fling.
    De twee hadden ooit iets, om het nou gelijk met de naam 'serieuze relatie' te bestempelen? Niet echt. Het was meer een fling voor Delaney, bovendien was het net in een break-up tussen haar en Noah. De twee zijn nog wel goede vrienden.


    GESCHIEDENIS
          Delaney was altijd een beetje het typetje dat graag in het middelpunt van de aandacht stond en wel hield van feestjes en dergelijken. Echter is ze wel wat minder losbandig geworden nadat ze de muziek wereld is ingedoken maar houdt nog steeds wel van een glaasje, een feestje of een flirt. Echter moet ze er dan wel rekening mee houden wanneer ze een gig of iets dergelijks heeft of niet. Ze heeft twee jaar op een Conservatorium gezeten en is er toen vanaf gegaan gezien ze de verplichting ervan haatte. Sinds dien is ze de lead zangeres en gitariste van een band waarmee ze zo nu en dan een tour maakt. Een ander leven is voor Delaney en haar losbandigheid ook niet weggelegd.

    EXTRA
          Likes: feestjes, alcohol. flirten, jongens, muziek.
          Dislikes: katers, verantwoordelijkheden, ouders, zeikerds, betweters, mensen die over alles denken de baas te zijn.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 23:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Muh ik wil niet zeuren, zeker niet omdat Yu d'r rol al gemaakt heeft maar ik mocht toch een meisje mocht die weer vrij komen? :c


    Spinning around, I'm weightless.

    Yu had het al voor je gevraagd, toen zat net de stop erop (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 19:49 ]


    El Diablo.

    Ah okay, dat had ik niet gezien ^^ In dat geval heb ik niets gezegd C:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 20:06 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn personage is helemaal af nu, yaay (:
    Ik hoor wel wanneer de speeltopic komt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Wie wil nog een relatie met Alison? Gesloten, maar toch hartstikke aardig


    all because i liked a girl

    Ik heb Elle?

    ik wil graag meedoen.
    Zou ik een jongen mogen reserveren (ik zal dan wel een oude rol van me gebruiken die wat aangepast is als je het niet erg vindt)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Iemand die één of andere relatie met Elle wil? :)

    Kan ik ook nog een jongen reserveren?

    Mag ik een jongen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Laat maar, ik ben bang dat ik toch te weinig tijd heb.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jullie staan erbij!


    El Diablo.

    Naam:
    Ezra Issac Cullen





    Leeftijd:
    25 jaar

    Nationaliteit:
    Ezra is geboren en getogen in de usa. Hij woont in San Francisco en vindt het ook een aangename stad om in te wonen. Hij heeft een aantal jaren met zijn ouders in Frankrijk gewoond en kan dus een beetje Frans.

    Innerlijk:
    optimistisch
    Ezra is optimistisch ingesteld, dat heeft hij te danken aan zijn moeder. Die heeft hem geleerd dat het leven veel mooier is met een glimlach op je gezicht. Ezra is iemand die daardoor kan genieten van kleine dingen in het leven. Je zal hem dan ook vaak met een glimlach op zijn gezicht zien.
    Tegenslagen daarentegen komen extra hard aan voor Ezra.

    jaloers
    Ezra is erg Jaloers. Hij vindt het zelf een vervelende eigenschap maar kan er niets aan veranderen. Wanneer iemand vrienden van hem af lijkt te nemen, kan hij soms nogal aanvallend reageren.
    Ergens is het ook best wel schattig aangezien hij meestal gewoon bang is om iemand te verliezen.

    Ondoordacht
    Ezra is een ondoordachte persoon. Hij laat het leven op zich afkomen en ziet wel wat er gebeurt. Dit loopt soms fout aangezien een aantal dingen wel effectief een plan nodig hebben. Toch zorgt deze eigenschap soms voor leuke momenten. Ezra kan heel onverwacht uit de hoek komen en kan dus soms voor aangename verrassingen zorgen.

    Avontuurlijk
    Ezra is avontuurlijk en dat is hij altijd al geweest. Vroeger vond hij het heerlijk om gewoon ergens heen te lopen en te ontdekken wat er daar te zien was. Zijn ouders vonden dat natuurlijk maar niets. Nu nog vindt hij het geweldig om onverwachte dingen te doen, er zomaar in de nacht op uit gaan om wat te gaan wandelen,
    ... Het liefst zou hij graag de wereld rondreizen.


    Gevoelens onderdrukken
    Ezra heeft het soms nogal moeilijk om te weten wat hij moet doen. Hij kan niet goed overweg met emoties zoals angst en verdriet. Meestal kropt hij het op waardoor het er soms allemaal op een onverwacht moment uitkomt. Op zo'n momenten is Ezra nogal onvoorspelbaar.
    Ezra rookt regelmatig maar op emotionele momenten kan hij een pakje per dag achter elkaar oproken.



    Uiterlijk:
    Ezra heeft donkerbruine haren die niet volledig steil zijn. Er zit wel een soort van slag of krul in zijn haar en dat vindt hij best fijn. Vaak laat hij het liggen zoals het lag toen hij opstond, maar af en toe doet hij er ook wel eens wat gel in om het wat meer in model te brengen.
    Ezra heeft donkerbruine ogen die eigenlijk net dezelfde kleur hebben als zijn haren.
    Hij heeft een gemiddelde lengte en een vrij egale huid.
    Wel let Ezra vaak op wat hij aandoet qua kledij. Hij vindt het belangrijk er toch op een of andere manier stijlvol uit te zien. Je zal hem dus ook af en toe zien in een kledingstuk dat de meeste mensen niet dragen.

    vroegere relaties
    Elle - beste vriendin
    Rowley - goede vriend
    Delaney - ex-flirt
    Delaney en Ezra hebben een heel korte relatie gehad, maar een echte relatie kon je het niet noemen. Ezra vond het op dat moment wel jammer maar begreep het wel aangezien het net uit was tussen haar en Noah.
    Nu is hij blij dat de relatie niet echt serieus was omdat ze nog steeds goede vrienden zijn.

    Elle - beste vriendin
    Elle was Ezra's beste vriendin. Ze hielden nog contact met elkaar maar doordat Ezra het te druk had, was dat een beetje verwaterd. Toch hoopt hij dat Elle het hem niet kwalijk neemt.


    Extra:
    Ezra valt op jongens. Hij is daar nog maar redelijk recent echt zeker van en heeft het dus ook nog niemand durven te vertellen. Hij is bang voor de reactie van de mensen en houdt het daarom geheim. Ook flirt hij met meisjes om er voor te zorgen dat niemand zou vermoeden dat hij homo is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:51 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    C R I S T I N A B L A K E S M I T H


         



    "BUT I DON'T WANT SMALL TALK. TEXT ME, AND WITHOUT SAYING HELLO, TELL ME WHY YOU GOT SO ANGRY AT YOUR SISTER THIS MORNING. TELL ME WHY YOU HAVE A SCAR SHAPED LIKE EUROPE ON THE SIDE OF YOUR NECK. SEND ME PARAGRAPHS ABOUT THE TIME YOU SPENT AT YOUR GRANDMOTHER'S HOUSE THAT ONE SUMMER. CALL ME WHEN I'M HALF ASLEEP AND TELL ME WHY YOU BELIEVE IN GOD. TELL ME ABOUT THE FIRST TIME YOU SAW YOUR DAD CRY. GO ON FOUR HOURS ABOUT THINGS THAT MAY NOT SEEM IMPORTANT BECAUSE I PROMISE THAT I'LL BE HANGING ONTO EVERY WORD YOU SAY. TELL ME EVERYTHING. I DON'T WANT TO BE SOMEONE WHO JUST TALKS ABOUT THE WEATHER."



    "SHE FLIRTED WITH LIFE,
    AND LIFE FLIRTED RIGHT BACK WITH HER,
    AS IF ALL THE UNIVERSE AROUND,
    BECAME MORE ALIVE JUST FOR HER,
    AND EVERYTHING FELT HER GLOW,
    AN INCANDESCENCE,
    IN THE DEW,
    IN THE STARS,
    IN THE COLORS OF THE SKY,
    AND IT ALL SHONE FOR HER,
    BRIGHT AS IT COULD,
    IN THE HOPES TO CATCH HER EYE.
    "

    Naam:
    Christina ~ Follower of Christ.
    Blake ~ Pale blond one // Dark.
    Smith ~ One who worked with metal.

    "Chris"
    "Chrissy"

    Leeftijd:
    Met drieëntwintig jaar is Christina één van de jongsten van de groep.

    Verjaardag: 19 september.
    Virgo.
    Nationaliteit:
    Engels / Frans. Christina heeft een dubbele nationaliteit. Haar vader is Engels, haar moeder was Frans. Haar ouders vonden het belangrijk dat ze, hoewel ze in Amerika zijn gaan wonen toen Christina nog niet zo oud was, wist waar ze vandaan kwam en zich daar trots op kon voelen.






    Innerlijk:
    x Joyful:
          Christina was en is nog altijd dat balletje vol vrolijkheid dat door de hallen stuiterde en dat altijd haar best deed om een goede indruk te maken. Ze kan zich gedragen als een klein meisje en heeft ontzettend schattige momenten, maar je moet je daardoor niet laten misleiden. Zodra dingen serieus worden of er sexuele spanning ontstaat weet ze prima wat ze moet doen, en ze is niet bang om je te laten zien wie de baas is, ondanks wat iedereen van haar denkt. Het lijkt soms alsof ze een eindeloze bron van energie heeft, ze kan 's nachts nog lang doorgaan en nog steeds vrolijk wakker worden. Toch kan ze, als ze je goed kent en weet dat je het moeilijk hebt, alles laten vallen en er serieus voor je zijn.
    x Rebellious:
          Door haar opvoeding in Europa, Frankrijk om specifiek te zijn, komen veel dingen wat natuurlijker voor Chris. Drinken op een jongere leeftijd, drugs, sex als een minder groot taboe, niks hiervan is erg raar voor haar. Ze is op jonge leeftijd ontmaagd en heeft geen problemen om over deze dingen te praten. Ze is er erg mee op haar gemak, met al die ideeën die Amerikanen wat minder vanzelfsprekend vinden, waardoor ze al snel gezien wordt als een 'rebellious' persoon. Ze zit vast aan haar gewoontes, en is niet bang om in de problemen te komen voor wat ze wil.
    x Confident:
          Chris is niet bang om iets te doen waardoor ze in het middelpunt van de aandacht komt te staan, of om zichzelf voor lul te zetten. Als je bij haar bent zal je snel in vreemde situaties terecht komen, omdat ze niet bang is om ja te zeggen tegen dingen die anderen misschien enigszins "eng" vinden.
    x Blabber mouth:
          Flauwe grapjes, persoonlijke dingen, sex-stuff, Chris is niet bang om mensen dingen te vertellen. Ze weet wanneer ze moet ophouden, maar ze zal zich nooit schamen voor haar sexualiteit of wat ze dan ook te vertellen heeft. Toch zal ze nooit echt roddelen of iets gemeens zeggen over de mensen waar ze om geeft. Als ze dit toch doet, moet je wel echt iets goed fout gedaan hebben.
    x Honest:
          Christina heeft een duidelijke mening, en ze zal die ook niet proberen te verbergen. Ze is liever eerlijk dan aardig, maar weet wanneer ze echt haar mond moet houden om iemands gevoelens te sparen.
    x Curious:
    The thing Jane loves the most, is discovering new things. New places, new food, new people, new cultures, new secrets. She loves trying out new things and has a long list of 'firsts' she still wants to have.
    - Flirty:
          Christina is een flirterig persoon. Ze zal niet met je flirten omdat ze je leuk vindt, ze zal met je flirten omdat ze niet beter weet. Als ze iemand leuk vindt, maar niet weet hoe alles tussen hen zit, zal ze amper een woord uit kunnen brengen. Maar zodra ze het zeker weet en ze samen is met je, zal ze flirten, ze zal je gek maken. Zodra ze weet dat jij er ook voor gaat, zal ze lang niet zo ongemakkelijk zijn als ze eerst was.
    x Bon vivant:
          Een drankje, een feestje, een dagje weg, Christina is er gek op. Zodra ze de kans krijgt, probeert ze het beste uit haar dag te krijgen. Jane is opgegroeid met het idee dat het beter is om spijt te hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan je afvragen hoe dingen zouden zijn als je het toch had gedaan.[/right]
    x Down to earth:
          Als de dochter van een boer die mensen met problemen opving, heeft Christina veel mensen gezien en veel dingen meegemaakt. Ze heeft drama meegemaakt, mensen zien lijden en mensen moeten troosten. Ze heeft zelf ook problemen gehad, wat resulteerde in een hoop littekens verspreid over haar lichaam. Hier is ze doorheen gekomen, en nu is Jane een stuk directer en realistischer dan ze was.
    x Disorganized:
          Als er spullen rondslingeren, zijn ze waarschijnlijk van Christina. Is er iemand laat of heeft er iemand een dubbele afspraak? Dan is het waarschijnlijk Chris. Omdat ze altijd overal mee bezig is en altijd iedereen blij wil maken, heeft ze een ontzettende moeite met "nee" zeggen tegen wat dan ook, en hierdoor is ze het grootste deel van de tijd erg druk bezig.
    x Stubborn // Sassy:
          Chris is ontzettend koppig, en zodra ze iets in haar hoofd heeft zitten, moet en zal ze het ook doen. Je zou haar kunnen zien als een soort van naïef, maar het soort naïef waardoor je elke kans met beide handen aanpakt, ookal is het niet het meest verstandige wat je kan doen. Natuurlijk denkt ze wel na over dingen, maar als er geen goede redenen zijn om het niet te doen, zal ze het alsnog proberen.
    x Cheeky:
          Veel mensen vinden Christina brutaal, door haar uitgesproken mening. Ze scheldt te veel en is niet bang om te vertellen wat ze écht vindt, waardoor het soms overkomt alsof ze een grote mond heeft.
    x Extroverted // gregarious:
          Chris is heel outgoing. Ze heeft genoeg vrienden en vindt het fijn om zich in een groep te begeven. Je zal haar dan ook vaak op feestjes of in een grote groep vinden. Ze houdt er niet van om alleen te zijn en ze zal haar best doen om dat te ontwijken.
    x Misunderstood:
          Veel mensen zien Christina als het meisje dat alleen maar feest en lacht en vrolijk doet, omdat dat is wie ze is. Niets is echter minder waar. Chris wil niet gezien worden als de feestganger, ze wil gezien worden zoals ze écht is. Ze wil dat mensen zien dat ze slim is en dat ze meer diepgang heeft dan wat iedereen van haar denkt. Helaas weet ze niet goed hoe ze dit kan laten zien.

    Uiterlijk:

    x Blond haar:
    Christina heeft halflang, blond haar. Haar uitgroei is van nature wat donkerder, en in het zonlicht lijken er een aantal donkerdere streken in te zitten. Ze draagt het meestal los, en soms in een staart.

    x Blauwe ogen:
    Christina heeft een paar helderblauwe ogen, die onder kunstmatig licht grijsblauw lijken maar buiten, in het zonlicht, hun ware helderblauwe kleur laten zien.

    x Lang:
    Voor een gemiddelde vrouw is Christina aardig lang, namelijk 1.73 meter ( 5 ft 8 ). Haar lange benen zijn dan ook iets wat erg opvalt aan haar.

    x Wenkbrauwen:
    Toch is het eerste wat men aan Christina opvalt niet haar lengte of haar ogen, maar haar wenkbrauwen, die enigszins donkerder zijn dan haar -haar, en door hun dikte al snel opvallen en eruit springen.

    x Slank:
    Christina is één van die meisjes die bijna niet aankomt, hoe veel ze ook eet. Toen ze nog op school zaten werd dan ook door veel mensen gezegd dat Christina een 'modellenlichaam' heeft, en uiteindelijk heeft ze hier wat mee gedaan.

    x Kleine handen:
    Een onopvallend detail aan Chris is, dat ze ontzettend kleine handen heeft in vergelijking met veel andere mensen. Ze schaamt zich hier een klein beetje voor, maar aangezien het niet zo snel opvalt, zit ze er niet mee.

    (vroegere) Relaties:
    - Delaney Clara Lincoln: Beste vriendinnen. Hoewel Delaney een stuk arroganter en meer 'bitchy' was dan Christina, konden de twee erg goed met elkaar opschieten.
    - Alexander James Smith: Tweelingbroer. Alex en Christina zijn broer en zus, en hebben altijd een onbreekbare band gehad.

    Extra:


    x Christina is bisexueel, en is daar vrij open over.

    x Christina is na school ontdekt door een modellenbureau, en verdient zo haar geld.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 22:41 ]


    Spinning around, I'm weightless.