• The Purge

    “ Some purge for revenge, some purge for kicks, some just try to survive ”



    “This is not a test.This is your emergency broadcast system announcing the commencement of the Annual Purge sanctioned by the U.S. Government. Weapons of class 4 and lower have been authorized for use during the Purge. All other weapons are restricted. Government officials of ranking 10 have been granted ummunity from the Purge and shall not be harmed. Commencing at the siren, any and all crime, including murder, will be legal for 12 continuous hours. Police, fire, and emergency medical services will be unavailable until tomorrow morning until 7 am when the Purge concludes. Blessed be our New Founding Fathers and America, a nation reborn.

    May God be with you all.”

    Uitleg the Purge
    Het verhaal speelt zich af in het jaar 2025. De Verenigde Staten worden geteisterd door misdaad en overvolle gevangenissen. Daarom besluit de overheid dat op één dag in het jaar, 21 maart tot 22 maart, dat alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur de volgende dag is toegestaan. Deze periode wordt "The Purge" genoemd. Tijdens de zuivering zijn alle hulpdiensten niet beschikbaar en dus zijn de politie en brandweer niet te bereiken en de ziekenhuizen sluiten hun deuren. Tijdens de nacht, geplaagd door geweld en veelvuldige misdaden moet je proberen te overleven — gaat het jou lukken om de nacht door te halen?

    Rollen
    Mannen:
    • Adam Francisco Dempsey — Illicit
    • Jaimy Sebring — Furiosa
    • Gereserveerd (Purger)— LittleNinja
    • James Charles Martin — Purger — RabidKiller
    • Jed Parker — Purger — Morticia

    Vrouwen:
    • Farah Izabel Oliveira — Purger — Havilliard
    • Gereserveerd (Purger) — StiIinski
    • Alicia Grace Vargas — Meraki
    • Katherine Loïs Woods — Shinoa
    • Gereserveerd — Lolicia

          “ Would you answer the doorbell during the purge? ”

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (20+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

          “ Welcome to America, where one night a year, all crime is legal. ”

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Houd ook de purgers en normale inwoners gelijk.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is er zonder pardon uit.
    • Alleen ik maak nieuwe topics.

          “ Tonight allows people a release for all hatred and violence that they keep up inside them. ”

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 21:37 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kan ik een vrouwelijke rol reserveren?

    En Furiosa wilde graag een mannelijke rol, maar ze is momenteel op vakantie. Kan ik toch een rol voor haar reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Havilliard schreef:
    Kan ik een vrouwelijke rol reserveren?

    En Furiosa wilde graag een mannelijke rol, maar ze is momenteel op vakantie. Kan ik toch een rol voor haar reserveren?


    Natuurlijk, ik zet jullie erbij.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Laat trouwens ook even weten tijdens het reserveren of je een Purger wilt of niet c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Thank you! Love it already!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Die van mij wordt een Purger, die van Furiousa volgens mij niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yeaaay ik ben op tijd! Doe mij maar een 'normale' vrouw, geen purger ^^


    everything, in time

    Bedankt om mij te waarschuwen! (:
    Ik ga voor een normale vrouw.

    Edit: Ik ga nog een man (purger) reserveren.
    Waarschijnlijk wordt het dan één van de twee maar ik ben er nog niet aan uit welke. (;

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 12:35 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Topic is weer bijgewerkt! (:

    Er staat nu ook een tijdelijke stop op de vrouwen, totdat de mannen weer gelijk staan.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil een man als het nog kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam:
    Haar volledige naam is Alicia Grace Vargas, maar haar roepnaam is Alice. Zo stelt ze zich ook voor.

    Leeftijd:
    21 jaar

    Nationaliteit:
    Haar moeder is een Amerikaanse, maar haar vader is oorspronkelijk een Spanjaard. Voor zaken kwam hij naar Amerika, waar hij zijn huidige vrouw, de moeder van Alice, ontmoette.

    Uiterlijk:



    Alice heeft lichtbruin haar met een heleboel highlights. Haar haar valt in lichte slagen tot op haar schouder. Haar bijna porseleinen huid is bleek en gaaf. Hoewel ze veel tijd doorbrengt in de zon, lijkt ze haast niet te verkleuren. Meestal maakt ze haar ogen redelijk dramatisch op en maakt haar look af met een subtiele blush en een nude lippenstift. Zelf heeft ze een hekel aan haar volle wenkbrauwen, zelfs epileren is in haar ogen kansloos. Ook met haar donkergrijze ogen is ze niet echt blij, ze zou willen dat ze felgroene of -blauwe ogen had, ogen die er meer tussenuit zouden springen. Ze is 1,72 en heeft lange, slanke benen. Sowieso heeft ze een slank figuur. Dat is dan ook best belangrijk voor haar, vandaar dat ze het goed bijhoudt. Gespierd is ze niet echt, Alice is niet zo’n sterk persoon en dat is dan ook best te zien.

    Innerlijk:
    Alice is over het algemeen heel vrolijk. Wel is ze een tikkeltje verwend, maar ze weet heel goed dat ze niet altijd kan krijgen wat ze wil. Ze is iedereens vriend en wil altijd zoveel mogelijk helpen en voor anderen klaarstaan. Er zijn voor anderen ziet ze echt als doel in haar leven.
    Haar muziekstijl variëert van klassiek naar Indie, van echte harde, luide muziek houdt ze niet, maar een beetje up-tempo mag.
    Op school is Alice niet echt een opvallende leerling. Ze haalt gemiddelde cijfers en zou iets beter haar best kunnen doen, maar vind populariteit dan toch nog net wat belangrijker. In sport blinkt ze wel iets meer uit, vooral als het aankomt op hardlopen, dat vindt ze heerlijk en oefent ze dan ook elke dag.



    Het eerdergenoemde ‘verwende’ gedrag, valt voor de buitenwereld niet zo op. Het is iets wat zich meer thuis uit. Ze weet natuurlijk heel goed dat haar ouders geld hebben en als ze iets wil, zal ze er dan ook om blijven vragen. Met haar puppy ogen en zoete glimlach lukt het haar meestal. Alice is daarnaast ook altijd eerlijk, of dat een goede eigenschap is valt in sommige situaties nog te betwijfelen. Ze is dan ook slecht in liegen, dat ziet iedereen meteen aan haar. Waar Alice ook vreselijk in is, is koken. Hoewel ze zowel bakken als koken een leuke tijdsbesteding vindt, lukt haat haar niet om haar draai te vinden in de keuken.


    Geschiedenis:
    Alice’s moeder werkt als een of andere hoge pief bij een van de grootste banken van de Verenigde Staten van Amerika. De bank is al meerdere malen in het nieuws geweest wegens zaken zoals verduistering van geld en fraude. Haar moeder is niet specifiek in het nieuws geweest als verantwoordelijke en ze zegt zelf ook dat ze er niets vanaf weet. Haar vader werkt als een redelijk bekende advocaat. Vooral haar vader is niet erg geliefd, dit komt omdat hij nog maar weinig zaken heeft verloren en nogal een air heeft als hij op televisie verschijnt. ‘Confidence is the key’, zegt hij altijd en dat is dus ook wat hij wil uitstralen.

    Geld was hierdoor dus nooit een probleem en Alice groeide met veel plezier, vriendjes en vriendinnetjes op, maar het gezin werd door de ouders van deze kinderen af en toe wel met een scheef oog aangekeken. Dat gebeurt op de dag van vandaag nog steeds. Heeft de vader echt zo’n ego, puur omdat hij zoveel geld heeft? Heeft zijn vrouw echt niks te maken met de duistere geldzaken rondom de bank waar ze werkt?

    De nuchtere Alice merkte er nooit iets van en kon zorgeloos spelen met het dure speelgoed en haar kindermeisjes. Op de dag van vandaag merkt ze wel dat er iets mis is, maar haar ouders laten niet veel los. Over het algemeen dacht Alice altijd dat het wel mee viel, maar nu The Purge eraan komt, is ze toch weer zenuwachtig.

    Relaties:
    Alice heeft meerdere relaties gehad, deze waren echter allemaal maar van korte duur. Ze heeft maar een echt serieuze relatie gehad die bijna drie jaar duurde en helaas vier maanden geleden is afgebroken. Haar vriend ging vreemd. Dit zorgt er natuurlijk voor dat Alice voorzichtig is met het vertrouwen met jongens, maar dat betekent niet dat ze op feestjes hier en daar een “scharrel” mee naar huis neemt. Ze houdt van flirten en ze houdt er ook van als er geflirt wordt, ze ziet het als een leuk spel. Mocht ze iemand leuks tegen komen, houdt ze het niet tegen, maar ze heeft er absoluut geen dringende behoefte aan.

    Extra:
    Als enorme fan van dieren, is het niet meer dan logisch dat ook Alice verscheidene huisdieren heeft. Zo heeft ze drie katten en een hond. De eerste twee katten zijn echt van haar, de derde kat en de hond zijn van het hele gezin.
    Tiger is haar jongste kater, zijn naam heeft hij natuurlijk te danken aan zijn oranje en zwart gestreepte vacht. Tiger heeft niet alleen de vacht, maar ook de kracht van een Tiger. De kitten klimt overal op, krabt aan alles en moet duidelijk nog opgevoed worden. Toch is het een heel lief, speels katje. Tiger plaagt enkel, echt bijten of hard krassen doet ze niet. Althans, niet expres.
    Dit is Milla. Milla is heel makkelijk in één woord te beschrijven: onhandig. Ze stoot constant alles om en breekt alles af. Daarna werpt ze je een onschuldige blik toe, ze doet het echt niet expres! Milla is voor een kat niet jong, maar ook niet oud. Zie haar maar als een soort puber en zo gedraagt ze zich ook. Ze komt aandacht vragen wanneer ze dat wil, maar het kan ook ineens voorbij zijn en dan wandelt ze er rustig vandoor. Ze kan blijven miauwen tot ze eten krijgt en is daarna ook gelijk tevreden.
    De laatste en tevens oudste kat, is Vamp. Vamp heeft zijn naam te danken aan zijn scherpe hoektanden. Hij… Hij doet eigenlijk niet zo veel. Vamp is een enorme fan van slapen en doet zijn naam eer aan door ‘s nachts te gaan jagen. Regelmatig worden er dus vogels of muisjes gevonden, erg zielig, maar Vamp ziet het meer als een cadeau en dus is het best moeilijk om boos te blijven. Vamp zoekt zijn eigen weg en blijft vaak uit de buurt, alleen als hij geen goed slaapplekje kan vinden, komt hij tegen je aan of op je schoot liggen.
    Tenslotte hebben we Molly, die hier zo lief is om Vamp goed te keuren. Molly is een geweldige hond: braaf, totaal niet lastig en goed met zowel vreemden als kinderen. Vamp mag dan misschien niet zo’n fan zijn van mensen, maar hij is zeker wel fan van Molly. Dat is niet gek, iedereen in huize Vargas is fan van Molly. Het enige waar ze niet van houdt, is enorme drukte. De sowieso al stille (maar vrolijke) hond kruipt dan nog meer in haar schild en houdt zich schuil voor de drukte.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 19:08 ]


    everything, in time

    Bostick schreef:
    Ik wil een man als het nog kan.


    Natuurlijk, ik zet je in het topic! c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Natuurlijk, ik zet jullie erbij.


    Thank you! Ik kom woensdag terug en dan zal ik mijn rol posten.


    Your make-up is terrible

    Ik zou graag een mannelijke purger reserveren c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?




    Adam Francisco Dempsey

    “If I’m getting on your nerves, then start digging the grave and throw me in. Make sure you pack the dirt tightly though. Otherwise, I’ll crawl out and stick your lifeless corpse where mine should have been.”



    Volledige naam Adam Francisco Dempsey
    Adam — ae d uh m — son of the red earth
    Francisco — f r ae n - s ih s - k oh — frenchman
    Dempsey — d eh m p s ee — proud

    Leeftijd Vijfentwintig jaar oud, hij is geboren op vier december.

    Nationaliteit Adam is van Amerikaanse en Israëlische afkomst.

          “ Fake people don't suprise me anymore, loyal people do. ”

    Uiterlijk [Faceclaim: Stephen James]
    Het eerste wat je doet opvallen aan Adam zijn de verschillende tatoeages die zijn hele lichaam sieren. Ze hebben niet allemaal een betekenis, van sommige heeft hij ook spijt maar ondanks dat is hij wel trots op al zijn tatoeages. Heel zijn bovenlichaam zit al helemaal bedekt met de tatoeages, hij heeft zelfs enkele op zijn hoofd getatoeëerd staan. Adam heeft op zijn benen ook enkele tekeningen — hij is van plan om deze helemaal vol te laten tatoeëren, net zoals zijn bovenlichaam. Zijn lokken hebben een donker bruine kleur en is lichtelijk opgeschoren aan de zijkanten waardoor het haar boven op zijn hoofd ietwat langer is. De ogen van Adam hebben een groene kleur, die van ver af eerder grijs lijken dan groen — enkel als je van een paar centimeter afstand staat kan je opmerken dat zijn ogen een groene tint hebben. Zijn wenkbrauwen zijn vrij donker en duidelijk aanwezig. Ook heeft de jongeman enkele piercings; hij heeft onder andere twee tunnels van plus minus 8 millimeter en nog enkele andere soorten piercings in zijn oor. In zijn neus heeft hij een neuspiercing en hij heeft piercings in beide tepels. Adam heeft een lengte van maar liefst 1.89 meter en is hierdoor vrij lang. Qua kledingstijl heeft hij niet echt iets wat typisch "Adam" schreeuwt — de ene dag kan hij een kleurrijk blauw t-shirt dragen maar de andere dag kan hij weer een simpele kleur zoals zwart, grijs of wit dragen. Zijn kledingstijl varieert redelijk. Ook over zijn lichaamsbouw valt niet te zeuren, hij is vrij gespierd en breed gebouwd en om in vorm te blijven kan je hem een aantal keer per week in de sportschool vinden. Adam vind sporten geweldig en doet onder anderen voetbal, basketbal en boksen.

    Innerlijk

    Geschiedenis
    Julian Dempsey — vader — 51 jaar oud
    Meredith James — moeder — 50 jaar oud
    Hannah Dempsey (née Cooper) — stiefmoeder — 48 jaar oud
    Miles Johnson — stiefbroertje — 18 jaar oud


          “They say words hurt, oh darling, they kill.”

    Relaties Adam staat open voor relaties, so any volunteers?

    Extra

          “Just because someone looks happy, doesn't mean they are. Because even a white rose has a black shadow. ”

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 13:30 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een mannelijke purger?


    Quiet the mind, and the soul will speak.