• Hoi verhalen schrijvers ,

    Ik ben op zoek naar nieuw leesvoer!

    Wat ik niet lees:
    Fanfiction van echte mensen
    Horror

    Wat ik wel lees:
    Andere fanfiction
    Romance
    Fantasy
    Sci fi
    supernatural
    Thrillers

    Het liefst gewoon in het Nederlands maar Engels mag ook. Ik probeer van alles uit. Ik laat zeker wel reactie achter ook als ik het minder vind. Abo alleen als het nog lopend is die ik wil volgen. Kudo als verhaal gewoon goed is en ik het ga lezen.


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke, heeft de afgelopen zeven jaar in Duitsland voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zuster samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah, een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    A darkened heart
    How a snake killed a badger





    'I was always taught that it is better to keep your troubles to yourself, because nobody seems to care anyways, not until it's too late.'




    Ailionora (Eleanor) Whelan begint aan haar zesde jaar op Hogwarts. Al zag ze op tegen het leren voor de naderende N.E.W.T's van het volgende jaar, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zij wederom haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en gevaren die op de loer liggen. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Hogwarts.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het ook niet veilig. Ze stuit op een groot geheim, verborgen door haar moeder en altijd verborgen gebleven, tot nu toe. Na het openen van één deur, ontrafelt ze het mysterie van de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar, dichterbij dan zij ooit zou hebben vermoeden.




    'Nobody knew she was suffering. Why didn't anybody notice?'



    • Start: Binnekort
    • Alle rechten gaan naar J.K. Rowling, behalve de zelfverzonnen personages.
    • Kan grof taalgebruik en 16+ bevatten
    • Copyright
    • Gebruikt Engelse benaming
    • Hoofdstukken vaak rond 1000 woorden
    • Prachtige cover gemaakt door Black
    • Mijn verhaal mag gerecenseerd worden





    'It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.' - Albus Dumbledore


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vervaagd in Duisternis, een verhaal over vermissingen, radeloze ouders, en de politie die op jacht is naar degene die dit op zijn geweten heeft...


    • Soms wordt het idee om van een hoge flat omlaag te flikkeren wel erg verleidelijk •




    Hugo Durand denkt eindelijk de plek gevonden te hebben waar Camelot zou moeten gestaan hebben samen met wat andere archeologen gaat hij naar die ene plek toe om er opgravingen te verrichten. een week nadat ze bezig waren krijgen ze bezoek van twee scholen een middelbare laatstejaars en een universiteit, vijf dagen later verdwijnen er zes van deze leerlingen en studenten spoorloos....

    http://www.quizlet.nl/stories/153118/de-legende-van-camelot/

    Laleah schreef:
    A darkened heart
    How a snake killed a badger





    (...)



    • Start: Binnekort
    • Alle rechten gaan naar J.K. Rowling, behalve de zelfverzonnen personages.
    • Kan grof taalgebruik en 16+ bevatten
    • Copyright
    • Gebruikt Engelse benaming
    • Hoofdstukken vaak rond 1000 woorden
    • Prachtige cover gemaakt door Black
    • Mijn verhaal mag gerecenseerd worden





    'It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.' - Albus Dumbledore


    Deze is echt heeeel goed!!
    Superstory!

    Gheheh en deze is van mij, een hongerspelen fanfic.
    I will see you again


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Maylee word mishandeld door haar ouders, als ze op een nacht alweer buiten word gezet besluit ze naar het meer te gaan.
    Daar ontmoet ze een jongen genaamd Jaymen.
    Beetje bij beetje worden ze steeds hechter.
    Tot Maylee's grote angst moeten ze toch echt wel toegeven dat ze verliefd op elkaar zijn.
    Elke nacht ontmoeten ze elkaar.
    Maar haar ouders mogen niks weten.


    Forbidden love in the moonshine


    You are my piece of paradise.

    The Thurmont Institute [16+]
    onbekende personen, fantasy (16+ komt voor, maar word altijd aangegeven in hoofdstuk titels)

    Ik begin deze week met het verhaal.


    In my defense, I was left unsupervised.

    het is engels maar hopelijk prima te lezen
    http://www.quizlet.nl/stories/154161/untitled--english/


    I dare you to move - Switchfoot

    Hooii,

    Ik heb een Nederlandse OP, die voldoet aan de genre's romantiek en drama. Er komt wel wat seks in voor, maar niet super beschrijvend/ geen hele hoofdstukken eraan gewijd, haha. Hoofdstukken hebben ongeveer 1000 woorden.

    _______________

    Wanneer ik alleen ben



    "My broken bones are broken memories: shattered and crooked, jagged and brittle.”
    — Could You Ever Live Without? (via story-dj)




    "Home is wherever I’m with you..”
    — Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home (via amargedom)

    Ik heb eigenlijk geen OP stories meer, en de rest is alleen maar Game Of Thrones, weet niet of je daar wat aan hebt.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...


    The Experiments
    Experimenting. We all know it exists, but what if it is used for the worst scenario possible, and what if the world will never be the same again? Scientists create the ultimate weapons: The Experiments. Human and animal DNA mixed together, resulting in an obeying creature, ready for war.

    It is the year 2213. The third generation of Experiments is already spreading through the world, while the humans are still trying to survive this invasion. But things start to turn around, this generation of Experiments is developing a consciousness: their human sides are starting to show. They eventually decide enough is enough, humankind has suffered for too long. The rebellion is coming.


    *Note: this is the first time I'm writing a story in English, and since it's obviously not my native language, there are going to be mistakes, sorry. (I would be thankful if you'd point them out though!) Also; I probably update once a week.

    You can also read this on Wattpad; click.


    Ik heb deze story al eens op Q gezet, maar toen in het Nederlands. Ik heb er verder ook niet veel aan gedaan omdat ik nog erg in een tweestrijd zat. Ik vind de Engelse taal zoveel fijner lezen en schrijven. Nu moet ik er wel bij zeggen; dit is dus de eerste keer dat ik in het Engels schrijf, dus het zal nog niet echt perfectie uitstralen lol. De zinsopbouw klopt misschien soms niet helemaal en er zitten vast wat andere fouten in, maar voor mij is dit een goed moment om te oefenen en leren. Hopelijk kun je door deze 'fouten' heen kijken en je vooral richten op het verhaal. Enjoy. ^^





    BLOED VERMENGT ZICH MET WATER



    De door verdriet en wanhoop gedreven Sophia begeeft zich op de reling van de Oranjebrug, klaar om een einde te maken aan haar ellende. Op het laatste moment begint er toch een gevoel van twijfel bij haar op te komen.

    Een moment te laat, zo blijkt...

    De Dood heeft haar gezien,
    haar geroken,
    haar gevoeld.
    Hij is vastbesloten haar te halen en nooit meer te laten gaan...




    EN DE DOOD DIE WACHT...


    Alle leeftijden || Nederlandstalig
    Samenwerking tussen Lovelyreads en Whelve
    Onbekende personen, fantasy en romantiek
    Soundtrack I || Soundtrack II
    Start: 22-11-2015 || Einde: -


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Alle verhalen van Corday!!
    http://www.quizlet.nl/users/Corday/

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 11:33 ]