• Hallo.

    Ik had een idee voor een thriller verhaal, maar ik heb nog een klein beetje hulp nodig met wat kleine details. Het is idee is als volgt:

    Een vrouw wordt wakker in een kamer met enkel een telefoon. De telefoon rinkelt en aangezien ze opgesloten zit besluit ze op te nemen. Aan de andere kant van de lijn is een stem van een jong meisje te horen die haar patiënt [nummer] noemt en dat ze enkel levend uit de kamer komt als ze doet wat het meisje zegt. Uiteindelijk geraakt de vrouw uit de kamer en blijkt dat er heel wat meer gaande is dan ze verwacht had; ze komt in een dorp uit waarin iedereen in een coma ligt gevuld met nachtmerries. Zij is de enige die het kan stoppen. Zal het haar lukken? En wat heeft dat kleine meisje met dit alles te maken?


    Nu heb ik dus een nummer nodig voor de vrouw, het patiëntennummer zeg maar, een titel en een cover. Een cover ga ik waarschijnlijk óf zelf maken óf in een coverstore vragen. Dus nu is mijn vraag:

    Weten jullie een goed nummer voor de vrouw en een leuke titel voor het verhaal? c;


    26 - 02 - '16

    Je kan een willekeurig nummer pakken, bijvoorbeeld 59, en het boek "Nummer 59" noemen, of "Patient 59". Wat betreft de nummers.. Je kan het nummer geven, de leeftijd waarop de vader/moeder van 'de dader', of degene die hierachter zit, is gestorven. En die moeder/vader heeft dan iets heftigs gedaan waardoor de dader tot deze daad komt. En juist deze patient krijgt het nummer omdat zij het meest bekwaam lijkt om het te stoppen. Want stiekem wil zo iemand graag gestopt worden, als een hulpkreet.

    Laat maar weten!

    Nummer kan ik wel voor je; 666 :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    c;

    Ik zat zelf te denken aan 159 ofzo. Idk. Ik weet niet wat een goed nummer is. Om het hele verhaal er naar te vernoemen is best een goed idee! c;


    26 - 02 - '16

    Dan is mijn idee van de ouders een beetje ruk. Niemand wordt 159 jaar oud, laat staan 666. Of je moet buitenaards zijn. Maar het wordt geen sci fi, gok ik zo? :p

    Septic schreef:
    Dan is mijn idee van de ouders een beetje ruk. Niemand wordt 159 jaar oud, laat staan 666. Of je moet buitenaards zijn. Maar het wordt geen sci fi, gok ik zo? :p


    666 is het Duivels getal hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is geen sci-fi, meer horror/thriller met een vleugje fantasy c;

    Het ging mij erom, was ik ook vergeten te vertellen, dat de vrouw een patiëntenregister vindt van allerlei mensen die hetzelfde overkwam als haar, waarvan enkelen die het met de dood moesten bekopen. ;x

    Ik wil enkel niet teveel spoileren.


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    666 is het Duivels getal hé.


    Yehh I know that.

    Septic schreef:
    (...)

    Yehh I know that.


    Dus ik doelde niet op een leeftijd, maar daar op xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chrysalism schreef:
    Het is geen sci-fi, meer horror/thriller met een vleugje fantasy c;

    Het ging mij erom, was ik ook vergeten te vertellen, dat de vrouw een patiëntenregister vindt van allerlei mensen die hetzelfde overkwam als haar, waarvan enkelen die het met de dood moesten bekopen. ;x

    Ik wil enkel niet teveel spoileren.

    Je kan het boek dan ook 'Register' noemen. Of iets in de zin van één van de velen. Ik weet daar even geen woord voor :p

    Septic schreef:
    (...)
    Je kan het boek dan ook 'Register' noemen. Of iets in de zin van één van de velen. Ik weet daar even geen woord voor :p


    Of iets Engels. Bijvoorbeeld "Case 159"


    26 - 02 - '16

    Ik vind het wel gaaf om het nummer als titel te doen.
    Wil je me waarschuwen als je gaat schrijven? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik vind het wel gaaf om het nummer als titel te doen.
    Wil je me waarschuwen als je gaat schrijven? ^^


    Of course (;
    Als het online komt, komt er sowieso een promotietopic en gaan er gb'tjes naar mensen die het willen lezen c;


    26 - 02 - '16

    Wil je mij dan ook een gb doen?^^

    Top. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iedereen die het wil krijgt een pb ;D

    Ik ga ook maar eens achter een cover aan zodra ik het nummer heb. Pff. Ik wil een nummer die niet te cliché is, maar dat is lastig ;x


    26 - 02 - '16