• Ik ga op reis en ik neem mee... heel veel boeken, want ik lees behoorlijk snel/veel en ik moet dit jaar 2 keer 10 uur in het vliegtuig zitten. Ik heb echter geen idee meer wat ik allemaal zou kunnen lezen en heb volgende dagen geen tijd meer om rustig interessante verhalen uit te zoeken :')
    Misschien dat lezend Quizlet me wat kan helpen?

    Ik lees de laatste tijd vooral fantasie, maar ik sta eigenlijk voor alles wel open. Ik zet hieronder even een lijstje van boeken die ik wel tof vond (en eentje van boeken die ik maar niets vind)

    Een aantal boeken die ik leuk vond:
    - The Hunger Games
    - a Song of Ice and Fire
    - Daughter of Smoke and Bone
    - Looking for Alaska
    - Percy Jackson
    - The Infernal Devices
    - ...

    Een aantal boeken die minder naar mijn smaak zijn:
    - Divergent
    - The Fault in Our Stars
    - The Selection
    - ...
    (Eigenlijk zowat alle boeken die te commercieel zijn of hoofdzakelijk draaien rond de romance)

    Als jullie dus goede boeken kennen, dump ze dan maar in dit topic en ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn ^-^

    Op mijn Leeslijst staat momenteel al:
    - Tunnels
    - Snow like Ashes
    --
    - The Maze Runner
    - I'll give you the sun

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 17:40 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    De Gone en The Maze-runner series maybe?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I'll give you the sun van Jandy Nelson vond ik een enorm leuk boek. Er komt ook wel wat romantiek in voor, maar het gaat hoofdzakelijk over de band tussen een tweeling en het is gewoon ontzettend kleurrijk en fantasierijk geschreven. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    I'll give you the sun van Jandy Nelson vond ik een enorm leuk boek. Er komt ook wel wat romantiek in voor, maar het gaat hoofdzakelijk over de band tussen een tweeling en het is gewoon ontzettend kleurrijk en fantasierijk geschreven. c:


    Oh nou, ik haat romantiek niet hoor. Als het verhaal leuk geschreven is heb ik er helemaal geen problemen mee.
    En dit verhaal lijkt ook gewoon heel leuk, dus deze komt zeker op mijn lijst ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."