• Oke er is iets aan de hand met m'n koptelefoon.
    Als ik die aansluiting. (Of hoe je het ook noemt) in m'n iPhone doe om muziek te luisteren, dan is het hol en met haperingen (ligt niet aan m'n iPhone, als ik het afspeel zonder koptelefoon is het normaal) en soms kan ik niet eens de muziek horen en dan moet ik die aansluiting helemaal draaien. En nu het laatste, als ik die aansluiting er meer in duw (soory van) dan is het geluid normaal, maar als ik het weer los laat hapert het weer, en is het weer hol en stil.


    You are my piece of paradise.

    Dat kan aan twee dingen liggen. Of de ingang van je iPhone is niet goed, of het draad van je koptelefoon is ergens geknikt of los (meestal bij het uiteinde). Ik gok op het tweede, omdat dat heel snel kan gebeuren (voornamelijk omdat dat een punt is waar slijtage al snel voor komt).

    Het kan twee dingen zijn: je koptelefoon is kapot of de aansluiting van de Iphone is niet meer goed. Kan je een andere koptelefoon/oortje vinden? Als je die erin stopt en je hoort normaal geluid: dan is je koptelefoon kapot.


    Seasons will change, but I shall remain

    Elvenking schreef:
    Dat kan aan twee dingen liggen. Of de ingang van je iPhone is niet goed, of het draad van je koptelefoon is ergens geknikt of los (meestal bij het uiteinde). Ik gok op het tweede, omdat dat heel snel kan gebeuren (voornamelijk omdat dat een punt is waar slijtage al snel voor komt).

    Ik denk dat je gelijk hebt, want de vorige keer had ik oortjes, en daar bij is de aansluiting eraf gevallen, en die koptelefoon is van het zelfde merk...


    You are my piece of paradise.

    Het kan ook aan de iPhone liggen hoor, die dingen raken heel snel vol met stof. Heb ik regelmatig, doet soms wonderen om gewoon even met een paperclip de ingang schoon te maken. Het verbaasd je nog hoeveel rotzooi daaruit kan komen!


    It's high noon.

    Sneeuwkit schreef:
    (...)
    Ik denk dat je gelijk hebt, want de vorige keer had ik oortjes, en daar bij is de aansluiting eraf gevallen, en die koptelefoon is van het zelfde merk...

    Van welk merk is het?

    Zit het er helemaal goed in? meestal doet het zo als de kabel er half in zit


    No Music, No Life.

    Ik heb dat ook heel vaak, bij mij ligt t dan aan m'n oortjes omdat ik die overal mee naartoe neem (ik reis 2 uur per dag), dus dan sterven ze op een gegeven moment langzaam van het in mijn tas opgesloten zitten en overal rondzwerven.
    Zo heel veel kan ik niet bedenken dat dat verbetert, tho, want ik koop altijd meteen een nieuw paar.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik weet niet precies welk merk ze zijn, maar op de koptelefoon staat T'nB
    Ze zijn gekocht in de fun.
    P.s. Ik wou daarnet een youtubevideo kijken, en een tijdje werkte hij nog, maar nu werkt hij niet meer.
    Daarmee bedoel ik dat er geen geluid uitkomt.


    You are my piece of paradise.

    Sneeuwkit schreef:
    Ik weet niet precies welk merk ze zijn, maar op de koptelefoon staat T'nB
    Ze zijn gekocht in de fun.
    P.s. Ik wou daarnet een youtubevideo kijken, en een tijdje werkte hij nog, maar nu werkt hij niet meer.
    Daarmee bedoel ik dat er geen geluid uitkomt.


    raar, dan zou ik een andere kopen als ik jou was en als het mag.


    No Music, No Life.