• Vandaag is het de grote dag voor alle Harry Potter fans: JK Rowling en Harry Potter zijn vandaag jarig! ^^ Dit was de dag dat onze favoriete schrijfster geboren werd, zonder haar had het allemaal anders geweest. Laten we hier dit duo vieren! (En als jij jarig bent, vieren we jou natuurlijk ook (; )

    Om het topic wat leuker te maken:
    1. Rowling krijgt een overdosis aan wensen vandaag. Maar mocht je een ding aan Rowling vragen of wensen, wat zou dat dan zijn?
    2. Waarvoor zou je Harry waarschuwen als hij de eerste dag in Zweinstein binnenkomt?


    En nu: feestje!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 0:28 ]


    I wanna be a wizard!

    Yay HP.

    1) Ik zou vragen of ze alsjeblieft een happy forever ever after zou willen schrijven voor Fred en George
    2) Harry, gebruik die fucking tweelingspiegel die je ooit gaat krijgen van je heerlijke peetvader die je nu nog niet kent. No excuses.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefelicteeeerd, JKR en Harry! *O*

    1) Ehm, fijne verjaardag? Dat er nog vele mogen volgen? Ik ben niet erg origineel op dit moment. :'D
    2) Harry, Scabbers is eeN VOLWASSEN MAN, GEEF HET DOOR. Ik bedoel, laat Ron alsjeblieft niet een twintig jaar oudere man als knuffel gebruiken. Het staat niet zo expliciet in de boeken, maar ik wed dat het wel eens gebeurd zal zijn, al helemaal omdat het me niet zou verbazen als Ron zijn eigen knuffel thuis had gelaten om stoer te lijken, maar toch graag iets zou willen om vast te houden als hij in slaap viel en gosh, poor thing. MAAR NIET PETER, GRAAG. DAT IS CREEPY.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ha lol, ik dacht eerst dat ik weer een feestdag was vergeten of zo. :'D


    1. Rowling krijgt een overdosis aan wensen vandaag. Maar mocht je een ding aan Rowling vragen of wensen, wat zou dat dan zijn?
    Ik zou haar een fijne verjaardag wensen, lijkt me het meest logische. En ik zou haar vragen of ze écht geen vervolg meer gaat maken van Harry Potter zelf. Misschien zelfs een film waar Harry zelf oud en versleten is of zo. :')

    2. Waarvoor zou je Harry waarschuwen als hij de eerste dag in Zweinstein binnenkomt?
    SAVE DOBBY! D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd Harry! :]

    1) Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd, en een fijne verjaardag gewenst aan JK! Daarnaast zou ik vragen of ze de boeken nog steeds hetzelfde zou schrijven als ze terug in de tijd kon gaan, of iets zou veranderen.
    2) Harry, bewaar de timeturner van Hermoine uit het derde jaar, die kan nog eens van pas komen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Whoop whoop. Perfect day to finish camp NaNo, gezien Joanne toch echt wel mijn grote voorbeeld is en zij toch wel één van de redenen is dat ik begonnen ben met schrijven en zo verzot ben op lezen ^^

    1) Buiten dat ik haar een fijne verjaardag zou wensen, zou ik haar smeken om een Marauders boek/film/serie/alles cause I love them, haha.
    2) Hmmmm, het is niet verstandig om te knoeien met tijd en mensen dus te waarschuwen voor dingen gebeuren etc... misschien zouden er wel heel veel meer mensen zijn gestorven als het anders was gelopen dus tja... idk. Ik denk dat ik zou zeggen dat hij ontzettend moet genieten van alle goede tijden en alle momenten met de mensen om wie hij geeft, want sommigen zullen helaas niet heel erg lang bij hem zijn c:


    Happy Birthday my Potter!

    Yaaaaaay, Happy Birthdaaaaaay!

    1. Rowling krijgt een overdosis aan wensen vandaag. Maar mocht je een ding aan Rowling vragen of wensen, wat zou dat dan zijn?
    Natuurlijk zou ik haar eerst feliciteren en dan vragen of ze alsjeblieft nog een vervolg zou maken van Harry Potter.
    2. Waarvoor zou je Harry waarschuwen als hij de eerste dag in Zweinstein binnenkomt?
    Euhm, ik weet het niet. Kijk goed uit, Harry en wees altijd verstandig!


    16 - 09 - '17