• Ik zoek wat dingen dat je kunt doen dat goedkoop is en kunt doen thuis als nog bij je ouders woont :)
    Ik ben 17 en mijn ouders zijn nogal super rustige mensen.
    Ze doen ook niet zo veel meer en ik ben dan weer actief die graag altijd wilt bezig zijn.
    Mijn ouders hebben niet vaak zin om met mij iets te doen en ik speel altijd een spel die jammer genoeg niet meer bestaat zoek nu iets anders.

    Dit zijn al de dingen doe thuis is:
    - tekenen
    - film kijken
    -schrijven
    - breien
    - op de aller eerste xbox spelen ( we hebben een oude)
    - tuinieren
    -serie's bekijken

    Ik hoop dat jullie iets kunnen zeggen over zelf wat vaak zelf alleen doet thuis dat ik misschien ook kan doen :).
    Alvast hartelijk bedankt als wat ideeén schrijft :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 20:29 ]

    Lezen? Series kijken?
    Ik maak zelf altijd spelletjes in de krant, binairo's en zo. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kleuren :') Er zijn van die volwassenenkleurboeken, maar die tekeningen kan je ook gewoon online vinden en afdrukken.


    What would Emma do?

    Orvieto schreef:
    Lezen? Series kijken?
    Ik maak zelf altijd spelletjes in de krant, binairo's en zo. ^^


    Ik lees niet zo graag en serie's bekijken doe ik ook al was vergeten op mijn lijstje te zetten :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 20:29 ]

    BengPeng schreef:
    (...)

    Ik lees niet zo graag en serie's bekijken doe ik ook al was vergeten op mijn lijstje te zetten :)


    Je kan ook altijd een vriend(in) uitnodigen en gezellig wat kletsen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Je kan ook altijd een vriend(in) uitnodigen en gezellig wat kletsen. (:


    Dat is een probleem heb niet zo veel vrienden en de meeste mensen die ik ken hebben me niet zo graag ( ook al weet de reden niet waarom) of hebben te druk

    Ik ben een paar maanden begonnen Italiaans te leren op Duolingo (al ben ik daar nu wel met gestopt), maar het is weel iets leuks om te doen als je je verveelt en iets wilt bijleren? Het is compleet gratis en er is ook een app voor :')

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 20:35 ]

    dubbel, sorry!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 20:35 ]

    Shirtjes pimpen, schriften pimpen, een klok maken, karaoke zingen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    DonnaNoble schreef:
    Ik ben een paar maanden begonnen Italiaans te leren op Duolingo (al ben ik daar nu wel met gestopt), maar het is weel iets leuks om te doen als je je verveelt en iets wilt bijleren? Het is compleet gratis en er is ook een app voor :)


    Heel erg bedankt voor de tip zal het uit proberen

    Amigurumi haken, zoals ik doe.

    Dan haak je dus diertjes en poppetjes etc.

    Je zou ook een poging kunnen doen om te leren om kleding te naaien, met behulp van naai tijdschriften zoals de Burda, maar dan heb je wel een naaimachine nodig en het zou handig zijn als je iemand kent die je daarbij kan helpen...

    Slapen. Veel slapen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Gamen op laptop? c;


    26 - 02 - '16

    Zelf wandel ik graag(:
    Doe je iets aan sport? Misschien kun je daar iets leuks in vinden(:
    Of op internet DIY's gaan zoeken?


    Inspiration can hit you any time

    smoothie's maken, gaan lopen buiten, je buurt eens gaan verkennen, je make up routine perfectioneren, outfits uitzoeken (je kan er foto's van trekken en opslaan zodat eens school begint je niet altijd je go to outfit aandoet), je klerenkast goed ordenen, een verhaal schrijven


    effort never betrays you

    Koken of bakken? :) Vooral wat koken betreft ben je niet echt extra geld kwijt, omdat je toch moet eten. Dan maakt het niet uit of jij of je ouders het doen en ik vind het altijd heerlijk om wat te experimenteren en receptjes uit te pluizen.


    She's imperfect but she tries