• ^^ sie titel

    ik probeer al 5 weken mijn broer aan te vallen met mijn stijltang om sijn haar te doen maar mijn aanval mislukt steeds ;l en nu benk boos want ik vind hem er niet uit sien xP
    en en
    hij siet er so uit :
    http://i33.tinypic.com/2zznqbn.jpg

    en ik vind hem op die foto eng mr sgijt wnt ik heb geen andere behalve 1 waar ik ook op sta xP

    dus wat vinden jullie? magk sijn haar verneuken of nie ? xP


    We can only learn to love by loving.

    Nou... bedoel je dan zijn haar rechtzetten? :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Nou... bedoel je dan zijn haar rechtzetten? :')


    like.. ja xD


    We can only learn to love by loving.

    doe maar!


    I need you like a heart needs a beat

    je mag van mij zijn haar verneuken...trouwens leuke broer heb jij :P

    haha :')
    Nou zou wel funny zijn, doe het in zijn slaap als je het dan toch wil doen... :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    trouwens , zeg anders dat hij 5 euro van je krijgt , als ik iets wil van mijn broer helpt dat meestal wel >.<

    je mag van mij zijn haar verneuken...trouwens leuke broer heb jij :P


    hijs nie leuk o_o
    ookal wil hij wel met mij mis. nr een concert van metallica of een andere band als het geen toho is xP


    We can only learn to love by loving.

    Ja moet je doen :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.


    @Askmyname
    goed plan dude :D

    @Sugizo
    doet ie het nie voor o_o hijs miljonair vergeleken met mij xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hijs nie leuk o_o
    ookal wil hij wel met mij mis. nr een concert van metallica of een andere band als het geen toho is xP

    hij is wel leuk hoor:O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nicol!<3

    Zeg maar dat dat van Tara moet! Jouwn broer is cool! Hoe moet ze haar door jou laten rechtzetten en dan zwart verven XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    van mij mag je =D


    i need you like a heart needs a beat.

    xD ik zou het gewoon doen!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nicol!<3

    Zeg maar dat dat van Tara moet! Jouwn broer is cool! Hoe moet ze haar door jou laten rechtzetten en dan zwart verven XD

    da rechtopsette he xP
    da lukt mis. nog wel alsk weer een halfuur aan se been ga hangen xP [/doek altijd alsk iets vn hem wil xP]
    mr swart verven wil die never nooit xP hoe sexy hij dan ook wordt


    We can only learn to love by loving.

    nou ik heb ook zoon probleem ik heb een broertje van 13 en die heeft z''n haar altijd in stekels zitten! , egt vanaf groep 6 ofzo al! , en het staat gewoon niet meer , duis ik vraag altijd doe het dan eens plat. zit ie te zeiken over dat dat jeukt, dan kom ik is aan lopen met een kam [waar die als de dood voor is] om te doen wat k wil, rent ie weg , xD , me ma vind het zo ook stom maar hij laat het gewoon zo , stom kind, hij kamt ze haar niet eens, het zit volgens mij egt vol met klitten maar dat kan um niet eens schelen

    dommmee jongens xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-