• ^^ sie titel

    ik probeer al 5 weken mijn broer aan te vallen met mijn stijltang om sijn haar te doen maar mijn aanval mislukt steeds ;l en nu benk boos want ik vind hem er niet uit sien xP
    en en
    hij siet er so uit :
    http://i33.tinypic.com/2zznqbn.jpg

    en ik vind hem op die foto eng mr sgijt wnt ik heb geen andere behalve 1 waar ik ook op sta xP

    dus wat vinden jullie? magk sijn haar verneuken of nie ? xP


    We can only learn to love by loving.

    Naja zeg o_o
    Naja ik doe het wel zodra ik ooit eens naar jou ga komen en nicol ik ga in de kerstvakantie waarschijnlijk winkelen in zwolle!<3333333


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon doen schatz;)

    Hij heeft ma te luisteren na jou genialiteit xD


    Every tear falls down for a reason.

    nou ik heb ook zoon probleem ik heb een broertje van 13 en die heeft z''n haar altijd in stekels zitten! , egt vanaf groep 6 ofzo al! , en het staat gewoon niet meer , duis ik vraag altijd doe het dan eens plat. zit ie te zeiken over dat dat jeukt, dan kom ik is aan lopen met een kam [waar die als de dood voor is] om te doen wat k wil, rent ie weg , xD , me ma vind het zo ook stom maar hij laat het gewoon zo , stom kind, hij kamt ze haar niet eens, het zit volgens mij egt vol met klitten maar dat kan um niet eens schelen

    dommmee jongens xD


    whaha lol xP mijn broer is 14 en hij heeft extra sijn haar lang laten groeien omdatk da wou [/lief tog ?] maar hij wil het nu niet verder door mij laten stijlen xP en ik mag da wel vn mijn ma xP wnt die vind da grappig xD


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon doen schatz;)

    Hij heeft ma te luisteren na jou genialiteit xD


    ja man da vindk nouw ook xP

    @Tara
    sexy!! :P
    dude ik ben mis. in de kerstvakantie in A'dam en daarna in London o_o en in duitsland o_o mijn ma heeft dikke stedentrip gepland volgens mij .. niet seker mr soiets sij se [/maar laatk mr ontopic blijve]


    We can only learn to love by loving.

    Man das echt cool mag ik mee o_o? Dan moet je broer ook mee en dan verven we midden in de nacht zen haar zwart en stijlen het :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doe gwn ,,als hij slaapt XD


    Crack a bottle

    Man das echt cool mag ik mee o_o? Dan moet je broer ook mee en dan verven we midden in de nacht zen haar zwart en stijlen het :3


    vn mij wel mr dan moet je mee nr de kerstmarkt *diepe sucht* xP

    @Ash
    whaha makkelijker gesegt dan gedaan n_n


    We can only learn to love by loving.

    Aaah niet erg :3 Gaan we de kerstmarkt op ze kop zetten :3 En jij moet ook gewoon dan naar zwolle komen als dat kan n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als jij je broer niet meer wilt, mag ik m dan hebben? xD
    Hijs hot.
    maja, ff back on topic.
    Bied geld. Bied kleding, bied weetikveelwat.
    BIED CHIPS! =D


    Life is an art, not a science.

    @Tara
    whaha ja das fun xP hebk x gedaan o_o toen gink in so'n bak met kerstknuffels liggen xP en daarin proberen te gaan slapen xD

    @Dinosawwr
    o_o xP whaha vn mij wel
    en O_o WRM DACHTK NIE AAN CHIPS! xP whaha


    We can only learn to love by loving.

    Wahaha das geil :3 Maar jij moet ook dan naar zwolle komen :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ^^ ksal probeer xP mr denk nie da het lukt :X


    We can only learn to love by loving.

    Naja valt altijd te proberen :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh, je broer is wel een cutie, zeg maar dat het van mij moet dan willie wel.x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh, je broer is wel een cutie, zeg maar dat het van mij moet dan willie wel.x´D


    Hiijss niee cutee :'(

    en da salk doen wedde dat ie opeens het wel graag wil xp


    We can only learn to love by loving.