• Hallo, ik zit even met een 'probleem' en ik geraak er zelf niet uit dus ik heb jullie mening nodig.

    Ik ben eind juli enkele dagen in Frankrijk geweest bij een vriendin thuis en ik ben daar bevriend geworden met haar 'Franse vrienden'. Een van de jongens daar vond ik enorm enorm leuk. Dat op zich is tamelijk speciaal aangezien ik meestal een eeuwige twijfelaar ben en nooit echt weet of ik iemand wel 'leuk genoeg' vind, maar in ieder geval met hem klikte ik echt, echt op een niveau dat ik nog nooit met iemand de klik heb gevoeld en als hij in België had gewoon had ik echt achter hem aan gegaan.

    Het ding is, ik heb hem op whats app en hij zei dat hij dat een goeie manier vond om contact te houden maar nu het er op neer komt weet ik niet wat ik moet doen. Ik vond deze persoon zo leuk dat ik het echt jammer moest vinden mocht hij gewoon een vage herinnering worden dus op zich zou ik graag met hem willen blijven praten, maar aan de andere kant chat ik helemaal niet zo graag en is het natuurlijk ook niet hetzelfde. Bovendien heeft hij ook niet echt uit zich zelf gestuurd (wel op alles altijd geantwoord en hij was op zich zelf ook heel vriendelijk; daarbij had hij zijn nummer in mijn gsm gezet in eerste instantie zonder dat ik daar ooit om had gevraagd).

    Maar dus, wat zouden jullie doen in mijn plaats? Blijven sturen of het gewoon zo laten en blij zijn met de herinnering en de ervaring?

    (ik weet niet of het belangrijk is maar de kans zit er in dat ik hel volgend jaar in de zomer wel opnieuw ga zien daar)


    effort never betrays you

    Ik zou wel eens met hem whatsappen, dat is altijd gezellig. Maar wat ik vaak heb en vaak heb gezien is dat het een beetje doodbloed na een tijdje.
    Als je voelt dat je elkaar niets meer te vertellen hebt en het alleen maar 'hoi, hallo' gesprekken worden, zou ik er niet helemaal voor gaan.

    Maar niet geschoten is altijd mis! :3


    wat was dit ookalweer

    Halen schreef:
    Ik zou wel eens met hem whatsappen, dat is altijd gezellig. Maar wat ik vaak heb en vaak heb gezien is dat het een beetje doodbloed na een tijdje.
    Als je voelt dat je elkaar niets meer te vertellen hebt en het alleen maar 'hoi, hallo' gesprekken worden, zou ik er niet helemaal voor gaan.

    Maar niet geschoten is altijd mis! :3


    Dit dus^^
    Dat heb ik ook met gewone 'vrienden' die ik maar vaag ken.
    Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn, dus je kan kan het in ieder geval gewoon proberen (:

    Je kan met hem Skypen? Dat lijkt ook al heel wat meer op echt samen zijn dan Whatsapp. Zo zijn ik en mijn vriend naar elkaar toe gegroeid ondanks de afstand en het elkaar nooit in het echt gezien te hebben ^^


    From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.

    SleepingBeauty schreef:
    Je kan met hem Skypen? Dat lijkt ook al heel wat meer op echt samen zijn dan Whatsapp. Zo zijn ik en mijn vriend naar elkaar toe gegroeid ondanks de afstand en het elkaar nooit in het echt gezien te hebben ^^

    dat vind ik een heel goed idee ;p maar hoe vraag je nu aan iemand 'hey wil je mijn skype vriend worden?' haha


    effort never betrays you

    Tesfaye schreef:
    (...)
    dat vind ik een heel goed idee ;p maar hoe vraag je nu aan iemand 'hey wil je mijn skype vriend worden?' haha

    Gewoon, terwijl je eens een gesprekje hebt dat best vlot gaat simpelweg vragen of hij misschien wil skypen (;


    From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.