• Omdat het kan en omdat ik awesome ben en omdat ik vrienden nodig heb.(joehoe)



    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoi, ik ben Erieka en ik wil wel graag een nutteloos gesprek met je voeren c;


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Hoi, ik ben Erieka en ik wil wel graag een nutteloos gesprek met je voeren c;

    Yay! Ehm, dus... Wat is je favoriete fruit? ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb twee favoriete soorten waaruit ik eigenlijk bijna niet kan kiezen; de appel en de banaan c;

    Welke is jouw favoriet? c;


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Ik heb twee favoriete soorten waaruit ik eigenlijk bijna niet kan kiezen; de appel en de banaan c;

    Welke is jouw favoriet? c;

    Geen idee eigenlijk :'D Ik denk dat ik het meest van zacht fruit houd, als nectarines, kiwi en peer. Maar bananen, appels en druiven vind ik ook lekker. :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Die zijn ook lekker ^^
    Nog plannen voor vandaag?


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk niet, haha. Ik zit gewoon een beetje levenloos te zijn en bij te komen van kamp. Jij?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik moet naar een verjaardag, maar negen van de tien keer praat er toch niemand tegen me waardoor ik maar op Quizlet ga c:


    26 - 02 - '16

    Haha, wie is er dan jarig?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aloha! Lotta, banaanfan en bored as fuck. Ik kom jullie joinen. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hallootjes! Bananen zijn cool (cool)

    Oh ja, ik heb mij niet eens echt voorgesteld hier. Wat onbeleefd. Eva is de naam :'D.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…