• Omdat mijn profielnaam regelmatig gaat veranderen de komende tijd heb ik mijn eigen naam gebruikt hierboven

    Huidige profielnaam: RonaldWeasley
    Naam: Kira
    Leeftijd: Ik ben geboren op 5 september 2000 dus ik ben nu 14.
    Woonplaats Het land van de zachte g ; Limburg!
    Kort iets over mezelf: Well, ik schrijf voornamelijk fanfictions maar ook wel eens andere storys (als ik er zin in heb :'). )
    Je mag me altijd vragen om iets te schrijven wat je van mij zou willen zien.


    Legenda


    X = Afgelopen, of er gaat hoogstwaarschijnlijk nooit meer iets mee gebeuren
    X = Tijdelijk gepauzeerd
    X = Lopende storys
    X= Moet nog beginnen


    Mijn storys

    Fanfictions
    "It's more than just a Girl" |HP| X
    Ron is verliefd op een meisje uit Slytherin. Wat natuurlijk helemaal niet kan! Ze ziet hem niet staan, maar als er een groter avontuur dan ooit gewild begint...

    Stay away from the walls || The Maze Runner X
    De eigenwijze Lily komt aan in the Glade als een van de eerste jongeren. Naarmate de tijd verstrijkt, wordt ze zenuwachtiger en gaat uiteindelijk zonder iemand te waarschuwen het doolhoof in... Maar als de deuren sluiten, zit ze diep in de nesten...

    ||Silber|| X
    Dit is een fanfiction van het boek van Kerstin Gier, Silber. Het zal zich voornamelijk in de droomwereld afspelen en Mia heeft een grote rol...

    Belangrijker dan ooit gedacht... ~HP~ X
    Door:RonaldWeasley Kudos:0Laatst bijgewerkt:21 uur geledenLeeftijdskeuring:ALGenre: -Aantal woorden:0Aantal hoofdstukken:0Aantal abo's:2Aantal bladwijzers:0Status:In ontwikkeling


    'Laat haar met rust!' roept Tobias kwaad. Zijn woorden zullen geen invloed hebben op de acties van de gruwelijke heks die mij in haar klauwen heeft. Bellatrix drukt haar staf nog iets dieper mijn wang in. Straks gaat ze me vermoorden. Dan is het voorbij met Lily Parker.

    Lily Clove Jean Parker
    18 augustus 2003 - 31 juli 2015
    De heks die altijd bij ons zal zijn


    Zal op mijn graf staan in Godrics Hollow. Dicht bij het huis van opa. Ik word uit mijn gedachten verlost door het woord dat pijn aankondigt.
    'Crucio!' Even ben ik verlamd en staar ik als een bang konijntje, smekend om hulp, naar Tobias. Dan begint de pijn en versprijdt zich over heel mijn lichaam. Die verschrikkelijke pijn die ik gehoopt had nooit te hoeven voelen. Ergens ver weg klinkt de wanhopige stem van Tobias. Ik klap dubbel van de pijn en val op de grond, deels omdat mijn benen me niet meer houden, deels om weg te komen bij Bellatrix. Ik hoor dat Tobias gevangen wordt. Ik hoor het geworstel tussen hem en de Dooddoeners, zijn doodsbange kreten.
    'Crucio!' Een nieuwe lading verdovende pijn giert door mijn lichaam. Ik gil als een varken aan het spit. Het duurde even tot ik herkende dat die gekwelde angstkreten van mij kwamen. De handdoek in mijn mond smoort mijn gesmeek om genade. De tranen glijden over mijn wangen en ik haat Bellatrix zo erg. Ik zal wraak nemen. Mijn ogen gaan dicht en ik bestudeer de duisternis. Zo zal het er uitzien als Bellatrix de verlossende woorden uitspreekt. Maar dat doet ze niet. Ik hoor alleen een nieuwe 'Crucio!' en ik bereidt me voor op de pijn die nu mijn dood moet gaan betekenen. Een 11-jarig meisje houdt het niet zo lang vol. Maar de pijn komt niet. Ik hoor nergens andere pijnkreten. Ik voel niet meer dat ik op de grond lig en de sneeën in mijn arm die daarnet zo hevig brandden voel ik ook niet meer. Ik voel de tranen niet meer op mijn gezicht, de handdoek die mijn kreten had gesmoord voel ik niet meer zitten, en als ik mijn ogen open, zie ik alleen nog maar duisternis.


    De 11-jarige Lily Parker gaat voor het eerst naar Hogwarts. Ze is een 'muggleborn' heks en is net met haar strenge ouders, broer en zus naar Londen verhuisd. Als Lily aankomt is het minder leuk dan gedacht. Iedereen negeert haar, laat haar vallen, de leraren hebben een hekel aan haar. Lily vraagt aan iedereen wat er mis is met haar maar, de meesten antwoorden niet. Tot een jongen genaamd Tobias haar iets vertelt wat Lily nooit geweten heeft. Samen met Tobias, die haar wel aardig lijkt te vinden, gaat ze op zoek naar wie ze werkelijk is en struikelt daarbij over verschillende avonturen die ze nooit zal vergeten...
    Uiteindelijk, blijkt ze belangrijker dan ze ooit had gedacht...

    ~Begin: 10 augustus 2015~
    ~Een keer per week een nieuw stukje~
    ~ Nederlands geschreven en gesproken~
    ~Sommige personen zijn bestaande Harry Potter figuren, andere zijn OP~


    Alone • HP X
    Hogwarts is in de handen van Snape. Als de 15-jarige Harry Potter problemen oplevert schakelt hij Voldemort in...
    De 16-jarige Madison vindt hem stiekem wel leuk en is de enige die Harry nog kan beschermen. Harry's ouders zijn dood, zijn vrienden gevangen door Voldemort en hij woont bij Sirius Black.
    Madison heeft een beroemde, krachtige heks als moeder die zeer bekend is in de toverwereld en ze kent Harry ook goed.
    Madisons vader is een Death Eater. Ze heeft nu al een half jaar geen contact meer met hem maar weet wel veel van de duistere wereld af.
    Als 16-jarige heks kan het beschermen van de wereldberoemde Harry Potter flink lastig zijn. En als ze dan ook nog gevangen wordt door Voldemort...


    Amplius |HP| AANRADER!!!! X
    Dit verhaal gaat over Scarlett. Ze is een 12-jarige 'muggleborn' heks en krijgt in dit verhaal een brief van de toverschool Maleficus.
    Haar vader is een volbloed engel, haar moeder is halfbloed engel, halfbloed meermens. Zo is Scarlett 3/4 engel en 1/4 meermens. Ze kan haar vleugels intrekken en haar benen in een staart laten veranderen maar niet tegelijkertijd omdat dat te veel energie kost. In dit stukje heb ik kort verteld wie Scarlett en haar ouders zijn maar,
    Je leert mensen pas écht kennen in tijden van nood...



    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 16:04 ]


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger