• ff een topic aan gemaakt om je eige verhaal te promoten...

    HipHopBitch Ft. TH
    Nu 202 delen :D

    Gaat over ;;
    Meisje van 16 Die wat met Tom krygt ;) xD
    Mr is soort van GROTE knipperlicht Relatie ;)
    Haar Moeder was een Prostituee & is ook dood... ze woont by haar pleegouders in achterbuurt van Hamburg ;)


    We can only learn to love by loving.

    ik zie dat veel mensen gebruik maken van het topic...ik zal zelf ook zoveel mogelijk quizzzen gaan maken..van julllie ik heb er al een stel gezien die me interresant lijk en een ook een paar die ik al gedaan heb...

    Okeee :D
    Nouja, hij is niet heel nieuw, maar toch:
    Mn nieuwste serie is TH: The Cleaning Lady
    Gaat over een meisje dat schoonmaakster wordt bij Tom en Bill :D
    Enn, er zijn nu 11 delen. (A)

    hallow!! zouden jullie mijn quizjes willen maken en een reactie achter willen laten? Hij heet: *My tree of memories* [My TH-story] Ik heb nu 5 delen.

    Waar gaat het over:
    Izi Martens, 16 jaar.
    Izi verloor haar stem. Het enige wat ze nog heeft zijn een paar zwakke stembanden die nog amper geluid kunnen maken. Ze heeft er veel last van en het bezorgd haar heel veel pijn. Op een dag besluit ze om haar stembanden maar weg te laten halen. Helaas moet ze wachten tot eind deze zomer. In die tijd heeft ze de kans om haar laatste twaalf woorden te zeggen. Zal ze haar laatste woorden niet verspillen? Waarom lijkt het opeens zo moeilijk om haar mond te houden? Wie verstoord de rust in het hotel? en wie heeft haar geheime plekje ontdekt?

    Daarvoor moet je deze quiz maken^^

    De link: http://www.quizlet.nl/quiz/145600/my-tree-of-memories-my-thstory/

    Ik hoop dat jullie even een kijkje neemt en alvast bedankt.
    xxx ee


    Je moet worden wie je bent.

    ik heb 4 series :D
    op vakantie met tokio hotel (billstory)
    tokio hotel tourlife (georgstory)
    bus 52: magdeburg (gustavstory)
    run, run fast as you can... (tomstory)
    :D
    ze gaan vrij traag maar in de zomer zal ik meer schrijve! :D

    En hier de mijne:
    Jij Je Nieuwe Leven en Ik >>> Hoe zou jij je voelen als je beste vriend je laten vallen voor een band?

    En:
    Dreamz usually don't come true >>> Zelfs dromen zijn bedrog, maar laat me toch lekker!

    mijne:
    a true life about tom and bill kaulitz
    hij is egt heel stoer, ik zal hem ff kort vertellen:

    het gaat over 2 meiden van 14 en die winnen kaartjes voor een concert in duitsland van tokio hotel en winnen ook een meet en greet en hotel kaartjes voor 4 nachten.
    ze mogen dus op reis helemaal vrezorgd door de hitkrant (daar heb je het ook gewonnen).
    als je fan bent van tokio hotel, moet je hem zeker maken!
    het zijn er nu 14, maar als veel mensen ze gaan maken zullen het er snel meer worden.
    oja... het zijn er maar 14, maar ze zijn wel heel lang!
    ik hoop dat jullie ze gaan maken!
    xxx thfan4life


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    het is nog geen TH-verhaal mss word het wel 1 ik heb oz juis de eerste erop gezet de inleidingen zijn wel in het engels maar ge kunt ze makkelijk verstaan,,, dit is de quizlet ♥●•●♥One Last Kiss♥●•●♥

    ik wil reacties en mss als de meeste het willen word het een TH-serie maar ik wil reacties!!!! anders doe ik hem ni verder!!

    <3


    *He's the one.

    Muehahaha(6)

    m,aak allemaal mijn serie: Eeen geluk, bij een ongeluk!

    Uitleg:
    In deze quiz heet je Celeste, ben je 15 jaar en onwijs fan van Tokio Hotel. Je hebt (geverfd) zwarte haren en groene ogen. Je zit in 3VWO en je lieveling vak is tekenen. Je vindt Tom het leukste van Th en je draagt meestal skinny jeans, allstars en een leuk shirt erop. Je passies zijn dansen en tekenen en daar ben je dus ook veel mee bezig. Verder ben je Dun, een beetje mager zelfs en je wilt dat je graag wat meer vet had. Je beste vriendin is Chelsea ze is ook Fan van TH, heeft bruin haar en bruine ogen. Zit in dezelfde klas als jou en vindt Tom ook de leukste.



    http://www.quizlet.nl/serie/7222/een-geluk-bij-een-ongeluk




    xxx(6)


    I'll take you to another world

    het enigste wat ik zeg iis ;;
    maak asjeblieft me quiz !!! de uitleg siie je wel by de eerste quiz ! :D
    dikke kus Miich <33

    k heb er twee

    -jij, je broers en hun band
    zijn 24 delen van

    -you, your bf's and the neighbous
    zijn 6 delen van of 7


    Live life limitless.

    k heb er twee

    -jij, je broers en hun band
    zijn 24 delen van

    -you, your bf's and the neighbous
    zijn 6 delen van of 7


    Live life limitless.

    Hallo allemaal!
    maak ook allemaal ff mijn do you believe in a God (TH) ik heb al best veel delen en ik ozou het supar vinden als hij wat meer gemaakt werd! alvast bedank(K)
    -xxx- ME(K)


    I am an idiot, I move.

    Okéé de mijne!!

    Uhmm

    Jij al Nicole Richie's dochter Ft. Th

    Your Life Is A Fairythale,, But Will That Change Is You Meet Them....

    [TH] My Faboulus Life. I Have Everything... But I Miss That One Special Thing...

    Maak ze pls !!

    Xxx

    Ik heb er nog 4 andere jaja mijn oudste <3BlackRoses<3Tequila<3Room483<3TokioHotel<3 daar zijn 27 delen van is een Bill serie,,
    <3You Adore Him<3 *BillLovestory* daar zijn 32 delen van en is weeral Bill -_-' Logisch check de titel.
    Dan,, [TH]°°°Flight29Down°°° daar krijg ik de meeste reacties op daar zijn er 3 van is Tomserie, en mijn nieuweste noemt The story of my famous grand-parents .X.[TH] daar zijn er 2 van ofzow en is een georg serie en dan mijn quizlet die mss een serie word check een paar reacties hierboven!!

    <33


    *He's the one.