• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:31 ]


    "Family don’t end in blood”

    Sorry, net toen het andere topic volraakte begon mijn laptop raar te doen, haha.


    "Family don’t end in blood”

    Mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emteee. En ja Julia, een Styles en Hemmings story haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is het geen optie om alle 5SOS verhalen van ons in de beginpost te zetten?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MIJN KAMER IS BIJNA KLAAARRRR :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga morgen mijn kamer helemaal omgooien, er komt een tweepersoonsbed in (heb nu een driepersoons gemaakt van twee eenpersoonsbedden x'D) en wss ga ik naar een andere kamer in het huis, maar ik twijfel daar nog over


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ashtonlrwin schreef:
    Is het geen optie om alle 5SOS verhalen van ons in de beginpost te zetten?


    Geloof me, dat zijn er te veel. Misschien dat iemand een speciale story moet aanmaken met daarin alle 5SOS verhalen?
    Net zoals OakenshieId heeft gedaan met de Hobbit/LotR story's?

    Wij (de mensen van het Hobbit-topic/Middle-Earth topic) hebben het ook eens geprobeerd met alle LotR/The Hobbit fanfics en dat werkte eerlijk gezegd niet. Het werden er te veel.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonlrwin schreef:
    Is het geen optie om alle 5SOS verhalen van ons in de beginpost te zetten?


    Dat is een leuk idee c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Avena schreef:
    Ik ga morgen mijn kamer helemaal omgooien, er komt een tweepersoonsbed in (heb nu een driepersoons gemaakt van twee eenpersoonsbedden x'D) en wss ga ik naar een andere kamer in het huis, maar ik twijfel daar nog over


    Ik heb de "beste kamer van het huis" zoals mijn ouders het noemen.
    En ik ben m'n hele kamer aan het vernieuwen, maar dan niet met bed/kast/bureau enzo. Nee, alleen alle spullen en prullen er in.
    Bijna alles gaat weg. Serieus :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Geloof me, dat zijn er te veel. Misschien dat iemand een speciale story moet aanmaken met daarin alle 5SOS verhalen?
    Net zoals OakenshieId heeft gedaan met de Hobbit/LotR story's?

    Wij (de mensen van het Hobbit-topic/Middle-Earth topic) hebben het ook eens geprobeerd met alle LotR/The Hobbit fanfics en dat werkte eerlijk gezegd niet. Het werden er te veel.


    Die van ons vallen wel mee toch? En onder een spoiler en niemand die er last van heeft? Maar anders inderdaad een story en daar wil ik me desnoods wel over ontfermen met iemand die dat wilt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik heb de "beste kamer van het huis" zoals mijn ouders het noemen.
    En ik ben m'n hele kamer aan het vernieuwen, maar dan niet met bed/kast/bureau enzo. Nee, alleen alle spullen en prullen er in.
    Bijna alles gaat weg. Serieus :'D


    Ik moet ook nodig wat spullen weg gaan gooien hahah. Ik wil sowieso mijn kastje houden, want daar staan mijn uilenbeeldjes in hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Die van ons vallen wel mee toch? En onder een spoiler en niemand die er last van heeft? Maar anders inderdaad een story en daar wil ik me desnoods wel over ontfermen met iemand die dat wilt?


    Ik ga d'r sowieso ook nog wel een of twee maken en verder wordt 5SOS enorm populair. So yeah. (:
    En ik bied me daar niet vrijwillig voor aan, haha. Ik heb het al druk met andere dingen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hiii.


    Because I love him, do I need another reason?

    Avena schreef:
    (...)

    Ik moet ook nodig wat spullen weg gaan gooien hahah. Ik wil sowieso mijn kastje houden, want daar staan mijn uilenbeeldjes in hahah


    Maar k had nog dingen als kralendozen en weet ik veel wat.
    Het enige wat ik gebruik zijn mijn 70 penselen, mijn verf, potloden, papier, schriftjes, boeken en computer. En Ipad + Iphone enzo natuurlijk. Je snapt me wel ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]