• Heey.
    Ik ben momenteel actief bezig met een fantasie verhaal van mezelf.
    Ik heb inmiddels zo'n 10 hoofdstukken en zou graag weten wat anderen ervan vinden.

    Waar ben ik vooral in geïnteresseert?
    -Waar je aan denkt tijdens het lezen van verschillende stukken.
    -hoe je over de personages denkt en wat je in de toekomst van het verhaal nog van hen verwacht (om te weten of ik ze op een goede maner neerzet voor het vervolg van het verhaal)
    -of de schrijfwijze aangenaam te lezen is
    -eventuele fouten die je kan ontdekken (hoewel ik de bovenste drie momenteel nog even belangrijker vind)

    Iemand die hier even serieus de tijd voor zou willen/kunnen nemen?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Zou je misschien wat info over het verhaal kunnen geven? Mijn feedback werkt beter als ik iets lees wat ik ook leuk vind om te lezen. (:


    The truth is out there.

    Ik kijk wel manuscripten na, maar omdat ik een behoorijke periode niets heb gedaan, zijn er nu wel vier anderen voor je. Als je het echt op snelle sprong nodig hebt, dan zou ik het niet doen. Mocht je langer de tijd hebben dan kun je hier kijken of je het wat vindt. (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 17:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Clarice schreef:
    Zou je misschien wat info over het verhaal kunnen geven? Mijn feedback werkt beter als ik iets lees wat ik ook leuk vind om te lezen. (:


    tuurlijk :)
    Het is een fantasie verhaal over een koninkrijk waar mythische wezen allemaal echt bestaan (draken, elfen, dwergen, kabouters etc).
    Een meisje, Lina, word geacht de troon te bestijgen maar weet amper iets over het lang en zijn inwoners, en er zijn een heleboel mensen die haar liever zien verdwijnen. Terwijl ze dus aan haar opleiding begint moet ze proberen vriend van vijand te onderscheiden. Verder lijkt het land onder grote problemen zoals armoede en racisme te leiden.

    Ik ben her best wel slecht in, zo'n samenvatting maken x)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik zou het graag proef willen lezen, al ben ik niet geweldig in het eruit halen van spellingsfouten e.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil het wel doen, maar ik ben zelf niet heel sterk in spellings- en grammatica foutjes.


    The truth is out there.

    Backbiter schreef:
    Ik zou het graag proef willen lezen, al ben ik niet geweldig in het eruit halen van spellingsfouten e.d.


    schrijffouten hebben geen prioriteit voor mij. Ik wil vooral je gedachten weten :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    schrijffouten hebben geen prioriteit voor mij. Ik wil vooral je gedachten weten :)


    Daar kan ik bij helpen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Clarice schreef:
    Ik wil het wel doen, maar ik ben zelf niet heel sterk in spellings- en grammatica foutjes.


    geen probleem :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik wil ook wel even kijken C;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Diaval schreef:
    (...)

    geen probleem :)


    Dan wil ik het zeker wel doen. (:


    The truth is out there.

    Ik heb inmiddels 2 proeflezers, meer hoeft voorlopig even niet :)
    allemaal al bedankt!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.